starszy wykładowca w jednostce Wydział Matematyki i Informatyki
|
dr
Andrzej Rychlewicz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
dyżur: czwartek 10.00-11.30 (semestr letni 2023/2024),
Zainteresowania
analiza rzeczywista ze szczególnym uwzględnieniem topologicznych własności funkcji, analiza funkcjonalna ze szczególnym uwzględnieniem własności odwzorowań o wahaniu skończonym; dydaktyka matematyki
Koordynowane przedmioty
Z-16/17 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM
Z-16/17 - Praktyki z matematyki 1 (SPP) 1100-QM1UNM
Z-16/17 - Praktyki z matematyki 2 (SP) 1100-QM2LNM
L-16/17 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SP) 1100-MM1LNM
L-16/17 - Praktyki z informatyki 2 (SP) 1100-QI2LNM
L-16/17 - Praktyki z języka angielskiego 2 (SP) 1100-QA2LNM
L-16/17 - Praktyki z matematyki 3 (SPP) 1100-QM3UNM
Z-17/18 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM
Z-17/18 - Praktyki z matematyki 1 (SPP) 1100-QM1UNM
Z-17/18 - Praktyki z matematyki 2 (SP) 1100-QM2LNM
L-17/18 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SP) 1100-MM1LNM
L-17/18 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM
L-17/18 - Praktyki z informatyki 2 (SP) 1100-QI2LNM
L-17/18 - Praktyki z matematyki 3 (SPP) 1100-QM3UNM
Z-18/19 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM
Z-18/19 - Praktyki z matematyki 1 (SPP) 1100-QM1UNM
Z-18/19 - Praktyki z matematyki 2 (SP) 1100-QM2LNM
L-18/19 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SP) 1100-MM1LNM
L-18/19 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM
L-18/19 - Praktyki pedagogiczne (SP) 1100-QP0LNM
L-18/19 - Praktyki pedagogiczne (SPP) 1100-QP0UNM
L-18/19 - Praktyki pedagogiczne (SPP) 1100-QP0ZUM
L-18/19 - Praktyki z informatyki 2 (SP) 1100-QI2LNM
L-18/19 - Praktyki z matematyki 3 (SPP) 1100-QM3UNM
Z-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM
Z-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1ZUM
Z-19/20 - Praktyki z matematyki 2 (SP) 1100-QM2LNM
Z-19/20 - Teoria miary i całki 1100-TM0ZUM
L-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SP) 1100-MM1LNM
L-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1ZUM
L-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM
L-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2ZUM
L-19/20 - Praktyki pedagogiczne (SPP) 1100-QP0ZUM
L-19/20 - Praktyki z informatyki 2 (SP) 1100-QI2LNM
L-19/20 - Praktyki z matematyki 3 (SPP) 1100-QM3UNM
Z-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM
Z-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SP) 1100-MM2LNM
Z-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM
Z-20/21 - Praktyki z matematyki 2 (SP) 1100-QM2LNM
Z-20/21 - Teoria miary i całki 1100-TM0ZUM
L-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM
L-20/21 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM
L-20/21 - Praktyki z informatyki 2 (SP) 1100-QI2LNM
Z-21/22 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM
Z-21/22 - Teoria miary i całki 1100-TM0UFM
Z-21/22 - Teoria miary i całki 1100-TM0UMM
Z-21/22 - Teoria miary i całki 1100-TM0ZUM
L-21/22 - Metodyka nauczania matematyki 1 1100-MN1UNM
L-21/22 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM
L-21/22 - Projekt zespołowy 1100-PZ0UNM
Z-22/23 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM
L-22/23 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM
Z-23/24 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM
L-23/24 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM
L-23/24 - Projekt zespołowy 1100-PZ0UNM
Prowadzone przedmioty
Z-16/17 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
Z-16/17 - Seminarium licencjackie 1 (z przygotowaniem do egz.dypl.) 1100-MF1L$M:
Seminarium licencjackie (grupa 1)
Z-16/17 - Teoria i praktyka w konkursach matematycznych 1100-KM0UWM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-16/17 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-16/17 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1100-NA0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-16/17 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SP) 1100-MM1LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22), Wykład (grupa 1)
L-16/17 - Seminarium licencjackie 2 (z przygotowaniem do egz.dypl.) 1100-MF2L$M:
Seminarium licencjackie (grupa 1)
Z-17/18 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
Z-17/18 - Teoria i praktyka w konkursach matematycznych 1100-KM0UWM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-17/18 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-17/18 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1100-NA0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-17/18 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
L-17/18 - Program Uniwersytetu Łódzkiego "Zdolny uczeń - świetny student" 1100-ZU-ŚS:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 4)
Z-18/19 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
Z-18/19 - Seminarium magisterskie 2 (z przygotowaniem do egz.mgr) 1100-MP2U$M:
Seminarium magisterskie (grupa 2)
Z-18/19 - Teoria i praktyka w konkursach matematycznych 1100-KM0UWM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-18/19 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-18/19 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1100-NA0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-18/19 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1100-NA0ZUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-18/19 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
L-18/19 - Program Uniwersytetu Łódzkiego "Zdolny uczeń - świetny student" 1100-ZU-ŚS:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-18/19 - Seminarium magisterskie 2 (z przygotowaniem do egz.mgr) 1100-MA2U$M-AK:
Seminarium magisterskie (grupa 1)
L-18/19 - Seminarium magisterskie 2 (z przygotowaniem do egz.mgr) 1100-MP2U$M:
Seminarium magisterskie (grupa 1)
Z-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
Z-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1ZUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
Z-19/20 - Teoria i praktyka w konkursach matematycznych 1100-KM0UWM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-19/20 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-19/20 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1 1100-NA1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SPP) 1100-MM1ZUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
L-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
L-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2ZUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
Z-20/21 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 2 1100-NA2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-20/21 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 2 1100-NM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
Z-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SP) 1100-MM2LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 32), Wykład (grupa 1)
Z-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
Z-20/21 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 2 1100-QS2UNM:
Ćwiczenia metodyczne (grupa 2)
Z-20/21 - Seminarium licencjackie 2 (z przygotowaniem do egz.dypl.) 1100-$S2DLM-09:
Seminarium licencjackie (grupa 2)
Z-20/21 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-20/21 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1 1100-NA1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-20/21 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1 1100-NM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-20/21 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-20/21 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 2 1100-PKN0DUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-20/21 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 1 1100-QS1UNM:
Ćwiczenia metodyczne (grupa 12), Ćwiczenia metodyczne (grupa 22)
Z-21/22 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 2 1100-NA2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
Z-21/22 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 2 1100-NM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
Z-21/22 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22), Wykład (grupa 1)
Z-21/22 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 2 1100-QS2UNM:
Ćwiczenia metodyczne (grupa 22)
Z-21/22 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-21/22 - Zajęcia dodatkowe dla kierunku matematyka 1100-001DLM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
L-21/22 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1 1100-NA1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-21/22 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1 1100-NM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-21/22 - Konkursy matematyczne dla uczniów szkół podstawowych 1100-KM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 32)
L-21/22 - Konkursy matematyczne dla uczniów szkół podstawowych 1100-KM0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-21/22 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 21)
L-21/22 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 2 1100-PKN0DUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
L-21/22 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 1 1100-QS1UNM:
Ćwiczenia metodyczne (grupa 1)
Z-22/23 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 2 1100-NA2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
Z-22/23 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 2 1100-NM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
Z-22/23 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22), Wykład (grupa 1)
Z-22/23 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 2 1100-QS2UNM:
Praktyki (grupa 22)
Z-22/23 - Teoria miary i całki i jej zastosowania 1100-TMZZUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
Z-22/23 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-22/23 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1 1100-NA1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1 1100-NM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Konkursy matematyczne dla uczniów szkół podstawowych 1100-KM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 32)
L-22/23 - Metodyka nauczania matematyki w szkole podstawowej 1 1100-MN1LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
L-22/23 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
L-22/23 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 322)
L-22/23 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 2 1100-PKN0DUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
L-22/23 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 1 1100-QS1UNM:
Ćwiczenia metodyczne (grupa 1)
Z-23/24 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 2 1100-NA2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
Z-23/24 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 2 1100-NM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
Z-23/24 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22), Wykład (grupa 1)
Z-23/24 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 322)
Z-23/24 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 2 1100-QS2UNM:
Ćwiczenia metodyczne (grupa 22)
Z-23/24 - Teoria miary i całki i jej zastosowania 1100-TMZZUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
L-23/24 - Algebra z teorią liczb w nauczaniu szkolnym 1 1100-NA1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-23/24 - Konkursy matematyczne dla uczniów szkół podstawowych 1100-KM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 32)
L-23/24 - Metodyka rozwiązywania i układania zadań konkursowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych 1100-ZK0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
L-23/24 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 322)