adiunkt oraz współpracownik w jednostce Wydział Filologiczny
|
dr
Justyna Antczak-Kujawin
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
Z-16/17 - Emisja głosu 0100-LLA121
L-16/17 - Badanie przesiewowe słuchu 0100-LLA415
Z-17/18 - Dyslalia audiogenna 0100-LLA507
Z-17/18 - Emisja głosu 0100-LLA121
L-17/18 - Badanie przesiewowe słuchu 0100-LLA415
Z-18/19 - Dydaktyka audiofonologii 0100-LLA533
L-18/19 - Metody oceny i stymulacji wyższych funkcji słuchowych - praktyczny warsztat dla logopedów 0100-LMB005
Z-19/20 - Dydaktyka audiofonologii 0100-LLA533
Z-21/22 - Podstawy audiofonologii 0100-LLA546
L-21/22 - Metodyka wychowania językowego 0700-MWK007
L-23/24 - Metody oceny i stymulacji wyższych funkcji słuchowych - praktyczny warsztat dla logopedów 0100-LMB019
Z-24/25 - Podstawy audiofonologii 0100-LLA551
Prowadzone przedmioty
Z-16/17 - Zaburzenia komunikacji językowej - dyslalia 0100-LLA302:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-16/17 - Zaburzenia mowy w demencji 0100-LLA500:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 4)
L-16/17 - Badanie przesiewowe słuchu 0100-LLA415:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-16/17 - Kształtowanie się i rozwój mowy dziecka 0100-LLA214:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-16/17 - Nietypowe zaburzenia rozwoju języka 0100-LLA400:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-17/18 - Dyslalia audiogenna 0100-LLA507:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-17/18 - Zaburzenia komunikacji językowej - dyslalia i alalia 0100-LLA316:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-17/18 - Zaburzenia mowy w demencji 0100-LLA500:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-17/18 - Kształtowanie się i rozwój mowy dziecka 0100-LLA214:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-17/18 - Zaburzenia komunikacji w chorobach neurodegeneracyjnych 0100-LMA401:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-18/19 - Dydaktyka audiofonologii 0100-LLA533:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-18/19 - Zaburzenia komunikacji językowej - dyslalia i alalia 0100-LLA316:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 4)
Z-18/19 - Zaburzenia mowy w demencji 0100-LLA500:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-18/19 - Diagnostyka przesiewowa i protezowanie słuchu 0100-LLA628:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-18/19 - Metody oceny i stymulacji wyższych funkcji słuchowych - praktyczny warsztat dla logopedów 0100-LMB005:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-18/19 - Zaburzenia komunikacji w chorobach neurodegeneracyjnych 0100-LMA401:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-19/20 - Dydaktyka audiofonologii 0100-LLA533:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-19/20 - Zaburzenia mowy w demencji 0100-LLA500:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-19/20 - Diagnostyka przesiewowa i protezowanie słuchu 0100-LLA628:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-19/20 - Diagnoza i terapia centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego 0100-LLB035:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-19/20 - Zaburzenia komunikacji w chorobach neurodegeneracyjnych 0100-LMA401:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-21/22 - Podstawy audiofonologii 0100-LLA546:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-21/22 - Surdologopedia 0100-LLA544:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-21/22 - Diagnostyka przesiewowa i protezowanie słuchu 0100-LLA628:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-21/22 - Zaburzenia komunikacji w dziecięcym porażeniu mózgowym 0100-LMA205:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-21/22 - Zaburzenia mowy w demencji 0100-LLA431:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-23/24 - Diagnostyka przesiewowa i protezowanie słuchu 0100-LLA632:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-23/24 - Metody oceny i stymulacji wyższych funkcji słuchowych - praktyczny warsztat dla logopedów 0100-LMB019:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-23/24 - Zaburzenia komunikacji w chorobach neurodegeneracyjnych 0100-LMA411:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-23/24 - Zaburzenia mowy w demencji 0100-LLA441:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3)
Z-24/25 - Podstawy audiofonologii 0100-LLA551:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3)
Z-24/25 - Surdologopedia 0100-LLA555:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3)
L-24/25 - Diagnostyka przesiewowa i protezowanie słuchu 0100-LLA636:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3)