![]() |
adiunkt w jednostce Wydział Zarządzania
|

dr
Emilian Gwiaździński
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
Z-19/20 - Doskonalenie umiejętności marketera 0800-MDUZAZ
L-23/24 - Seminarium licencjackie 0800-MS0EGZ
Z-24/25 - Seminarium licencjackie 0800-MS1EGZ
L-24/25 - Seminarium licencjackie 0800-MS0EGZ
L-24/25 - Seminarium licencjackie 0800-MS2EGZ
Prowadzone przedmioty
L-19/20 - Podstawy marketingu 0800-ZPMZAN:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 13), Ćwiczenia (grupa 15)
Z-21/22 - Badania marketingowe - metody ilościowe i jakościowe 0800-ZBMS3K:
Warsztaty (grupa 1), Warsztaty (grupa 2)
Z-22/23 - Badania marketingowe - metody ilościowe i jakościowe 0800-ZBMS3K:
Warsztaty (grupa 1), Warsztaty (grupa 2)
Z-23/24 - Badania marketingowe - metody ilościowe i jakościowe 0800-ZBMS3K:
Warsztaty (grupa 1), Warsztaty (grupa 2)
Z-23/24 - Zachowania nabywców 0800-MZNZAN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
Z-24/25 - Zachowania nabywców 0800-MZNZAN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
L-24/25 - Wearables – perspektywy rozwoju technologii ubieralnych 0800-UPRPKN:
Wykład (grupa 1), Warsztaty (grupa 1), Warsztaty (grupa 2)