UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji studia stacjonarne 2-go stopnia

Informacje o programie studiów

Kod: DUDMPK(01)
Nazwa: Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji studia stacjonarne 2-go stopnia
Tryb studiów: stacjonarne
Rodzaj studiów: drugiego stopnia
Czas trwania: 4 semestry
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane w ramach wszystkich toków nauczania programu Kierunki: dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane tylko w ramach niektórych toków nauczania programu (związane z konkretnymi etapami). Kierunki do
wyboru:
dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji dziennikarstwo
dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji komunikowanie w public relations i brandingu
Jednostki organizacyjne oferujące ten program studiów Jednostki: Wydział Filologiczny (od 20/21) [ inne programy w tej jednostce ]

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Główne toki nauczania

Dodatkowe informacje

Warunki przyjęcia:

Dla absolwentów studiów licencjackich i magisterskich wszystkich kierunków.

Na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej i złożenia wymaganych dokumentów. W przypadku kandydatów z taką samą oceną z rozmowy kwalifikacyjnej decydować będzie średnia ocen ze studiów.

Możliwe do uzyskania certyfikaty:
  • Magisterium
Uprawnienia zawodowe:

Po ukończeniu studiów drugiego stopnia na kierunku dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji absolwent może znaleźć zatrudnienie:

− w redakcjach mediów tradycyjnych ogólnych i specjalistycznych, lokalnych oraz ogólnokrajowych (jako dziennikarz, reporter lub sekretarz redakcji);

− w redakcjach mediów internetowych ogólnych i specjalistycznych;

− w agencjach brandingowych i reklamowych;

− w organizacjach dowolnego typu w zakresie internal i public relations (w instytucjach administracji państwowej i samorządowej, podmiotach biznesowych, jak i organizacjach społecznych);

− w projektach zorientowanych na organizację wydarzeń kulturalnych, sportowych i innych oraz ich obsługę informacyjną;

− w różnych obszarach rynku pracy jako specjalista ds. projektowania stron internetowych i komunikacji wizerunkowej.

Dalsze studia:

Szkoła doktorska, studia podyplomowe

kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7