Moduł 02 (projekt)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0200-MD02PAF |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Moduł 02 (projekt) |
Jednostka: | Wydział Filozoficzno-Historyczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | brak |
Skrócony opis: |
Na zajęciach studenci analizują i komentują dostepne w Internecie debaty oksfordzkie. Nastepnie przygotowują i przeprowadzają kilku debat w oparciu o wiadomości zdobyte na ćwiczeniach A (Elementy teorii argumentacji) oraz na ćwiczeniach B (Elementy perswazji, retoryki i manipulacji). Na koniec studenci projektują, przygotowują i przeprowadzają publiczną debatę oksfordzką. |
Efekty uczenia się: |
W04 Ma podstawową wiedzę o zasadach debat oksfordzkich i orientację na temat turniejów debat oksfordzkich U07 Analizuje argumenty filozoficzne i pozafilozoficzne, identyfikuje ich kluczowe tezy i założenia U09 Zna podstawy logiki oraz typowe strategie argumentacyjne U17 Na poziomie elementarnym przedstawia merytoryczne argumenty w odpowiedzi na krytykę, jak również formułuje argumenty krytyczne w ramach dobranej przez siebie strategii argumentacyjnej U19 Rekonstruuje i konstruuje różnego rodzaju argumentacje, odwołując się do podstawowych przesłanek normatywnych bądź deskryptywnych danego stanowiska, lub też do związanych z nim założeń światopoglądowych bądź wyobrażeń kulturowych K02 Jest otwarty na nowe idee i gotów do zmiany opinii w świetle dostępnych danych i argumentów K04 Potrafi współpracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-03-03 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia projektowe, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia projektowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT CP
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia projektowe, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia projektowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT CP
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia projektowe, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia projektowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT CP
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia projektowe, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia projektowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-08 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT CK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Janusz Maciaszek | |
Prowadzący grup: | Ryszard Kleszcz, Janusz Maciaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | Projekt, debata i dyskusja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przygotowanie i udział w krótkich debatach 30% Zaprojektowanie publicznej debaty oksfordzkiej 30% Udział w publicznej debacie oksfordzkiej 40% |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Analiza debat studenckich w oparciu o nagrania |
|
Treści kształcenia: | - Analiza kilku debat oksfordzkich dostępnych w Internecie - Przygotowanie i przeporowadzenie kilku krótkich debat szkoleniowych - Zaprojektowanie i przygotowanie publicznej debaty oksfordzkiej - Przeprowadzenie publicznej debaty oksfordzkiej - Analiza debaty |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.