Marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0600-EAMM1B |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing |
Jednostka: | Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
1.00
LUB
6.00
LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Znajomość podstaw zarządzania przedsiębiorstwem. |
Skrócony opis: |
Zasadniczym celem zajęć jest zapoznanie studentów z istotą, funkcjami i celami marketingu oraz jego rolą i znaczeniem dla zarządzania przedsiębiorstwem. Szczególny nacisk położony zostanie na podstawowe elementy marketingu-mix, tj. produkt, cenę, dystrybucję oraz promocję. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: -ma podstawową wiedzę z zakresu innych nauk społecznych (socjologii, zarządzania, prawa) i ich relacji do ekonomii 06E-1A_W02 -zna podstawy funkcjonowania, rozwoju i tworzenia przedsiębiorstw oraz zarządzania procesami w nich zachodzącymi, jak również mechanizmy ich finansowania oraz zasady gospodarowania i obrotu aktywami finansowymi 06E-1A_W04 -posiada podstawową wiedzę pozwalającą na świadome kształtowanie ram instytucjonalnych funkcjonowania gospodarki z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć w zakresie innowacyjności i ochrony środowiska 06E-1A_W05 -posiada wiedzę umożliwiającą ocenę zjawisk ekonomicznych w perspektywie krajowej, międzynarodowej i międzykulturowej 06E-1A_W06 Umiejętności: -potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu ekonomii oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu formułowania praktycznych wniosków użytecznych dla decydentów, a także analizowania i interpretowania różnorodnych problemów ekonomicznych 06E-1A _U02 -potrafi dokonać analizy własnych działań dotyczących różnorodnych obszarów procesu gospodarowania oraz wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu; ponadto potrafi weryfikować poprawność raportów, analiz i ekspertyz wykonanych przez siebie oraz innych 06E-1A _U06 -potrafi pracować w zespole rozwiązującym konkretne zadania z zakresu ekonomii, prawidłowo posługując się wybranymi normami oraz pełniąc różne role; posiada przy tym umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych 06E-1A _U07 Kompetencje: -ma świadomość zalet i ograniczeń wykorzystywanych metod badawczych, jest krytyczny w stosunku do poznanych metod badawczych i otwarty na stosowanie nowych, niekonwencjonalnych metod, zdolny do poszukiwania alternatywnych, optymalnych rozwiązań analizowanych problemów, dba o precyzję gromadzonych danych i rzetelnie prowadzi analizę 06E-1A _K02 -odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, odpowiednio określa priorytety służące realizacji określonych zadań, jest otwarty na szanse komercyjnego wykorzystania swojej wiedzy 06E-1A _K07 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-09 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ W
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Patryk Gałuszka | |
Prowadzący grup: | Patryk Gałuszka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Czy IRK BWZ?: | T |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.