UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing na rynku nieruchomości

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0600-EINQ3C
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing na rynku nieruchomości
Jednostka: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Kierunek studiów:

EI

Profil programu studiów:

O

Stopień studiów:

2

Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

Wiedza na temat roli otoczenia w funkcjonowaniu i rozwoju podmiotów z sektora publicznego i prywatnego. Znajomość aspektów związanych z podstawami marketingu.

Skrócony opis:

W ramach przedmiotu omawiane są koncepcje i techniki marketingowe i ich zastosowanie na rynku nieruchomości oraz wskazanie roli podmiotów w kształtowaniu strategii marketingowych. Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z działaniami w zakresie kształtowania produktu rynku nieruchomości, jego ceny, dystrybucji oraz promocji, public relations, sposobami kształtowania marki oraz działaniami marketingowymi wybranych podmiotów gospodarczych. Wykształcenie umiejętności planowania działań marketingowych na rynku nieruchomości.

Efekty uczenia się:

Zna zasady ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz rozumie konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej

Posiada pogłębioną wiedzę objaśniającą determinanty procesów ekonomicznych i społecznych, rządzące nimi prawidłowości oraz relacje pomiędzy ich uczestnikami

Posiada pogłębioną wiedzę w zakresie funkcjonowania rynków inwestycyjnych oraz zna zasady tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości w warunkach gospodarki rynkowej

Potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do szczegółowego i praktycznego analizowania procesów i zjawisk społecznych oraz potrafi formułować własne opinie, dobierać krytycznie dane i metody analizy

Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych źródeł(także w języku obcym) w zakresie kompleksowej analizy rynków inwestycyjnych i sektora nieruchomości

Rozumie potrzebę ciągłego pogłębiania wiedzy i rozwoju własnych kompetencji oraz potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób

Wykazuje się przedsiębiorczością, otwartością na zmiany i świadomością konieczności dostosowywania się do dynamicznego otoczenia oraz potrafi kreatywnie poszukiwać rozwiązań konkretnych problemów

Identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu zgodnie z zasadami etyki w życiu publicznym i potrafi wziąć odpowiedzialność za powierzone mu zadania

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-10-01 - 2026-02-15
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-03-02
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Trippner-Hrabi
Prowadzący grup: Justyna Trippner-Hrabi
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Czy kurs na PZK?:

T

Informacje dodatkowe:

Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych).

W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja

Sposoby i kryteria oceniania:

Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%)

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Ocena z dyskusji

Ocena z prezentacji

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia:

1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne,

2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości,

3. Segmenetacja rynku klientów,

4. Marketing relacji, społeczny, doświadczeń, marketing szeptany

5. Product placement, celebrity endosment, storytelling,

6. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix,

7.Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości.

8. Platformy społecznościowe a marketing




Literatura:

Podstawowa:

Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012

Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016

M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_

Uzupełniająca:

M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056,

Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Trippner-Hrabi
Prowadzący grup: Justyna Trippner-Hrabi
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Czy kurs na PZK?:

T

Informacje dodatkowe:

Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych).

„Zajęcia mogą być realizowane w formie stacjonarnej i zdalnej.”

W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja

Sposoby i kryteria oceniania:

Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%)

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Ocena z dyskusji

Ocena z prezentacji

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia:

1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne,

2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości,

3. Segmenetacja rynku klientów,

4. Marketing relacji, społeczny, doświadczeń, marketing szeptany

5. Product placement, celebrity endosment, storytelling,

6. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix,

7.Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości.




Literatura:

Podstawowa:

Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012

Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016

M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_

Uzupełniająca:

M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056,

Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Trippner-Hrabi
Prowadzący grup: Justyna Trippner-Hrabi
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych).

„Zajęcia mogą być realizowane w formie stacjonarnej i zdalnej.”

W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja

Sposoby i kryteria oceniania:

Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%)

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Ocena z dyskusji

Ocena z prezentacji

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia:

1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne

orientacje organizacji.

2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości

3. Klasyczna koncepcja marketingu mix.

4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix.

5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej.

6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby

komunikacji.

7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne

narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu.

8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków.




Literatura:

Podstawowa:

Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012

Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016

M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_

Uzupełniająca:

M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056,

Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-01-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Trippner-Hrabi
Prowadzący grup: Justyna Trippner-Hrabi
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych).

„Zajęcia mogą być realizowane w formie stacjonarnej i zdalnej.”

W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej.

Metody dydaktyczne:

W roku ak.2021/2022 zastosowanie metod dydaktycznych z wykorzystaniem:

- platformy Moodle,

- aplikacji Teams.

Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja

Sposoby i kryteria oceniania:

Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%)

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Ocena z dyskusji podczas zajęć

Ocena z prezentacji

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia:

1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne

orientacje organizacji.

2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości

3. Klasyczna koncepcja marketingu mix.

4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix.

5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej.

6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby

komunikacji.

7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne

narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu.

8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków.




Literatura:

Podstawowa:

Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012

Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016

M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_

Uzupełniająca:

M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056,

Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-07
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Wasiak
Prowadzący grup: Andrzej Wasiak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Ćwiczenia: 15 h zajęć, 15 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji seminaryjnej i omawiania studium przypadku), 15 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych).

Łączna suma punktów - 2 punkty ECTS.

W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej.

Metody dydaktyczne:

W roku ak.2020/2021 zastosowanie metod dydaktycznych z wykorzystaniem:

- platformy Moodle,

- aplikacji Teams.

Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja

Sposoby i kryteria oceniania:

Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%(06IN_A2_W02), (06IN_A2_W04), (06IN_A2_U02), (06IN_A2_K05)

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia:

1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne

orientacje organizacji.

2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości

3. Klasyczna koncepcja marketingu mix.

4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix.

5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej.

6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby

komunikacji.

7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne

narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu.

8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków.





Literatura:

Literatura

1. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE, Warszawa 2013

2. Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości, wyd. Słowa i Myśli. Lublin 2016

1. Kucharska-Stasiak E., Nieruchomość a rynek, PWN, Warszawa 2005

2. Kucharska-Stasiak E., Ekonomiczny wymiar nieruchomości, PWN, Warszawa

2016

3. Kotler Ph., Keller K. L., Marketing, Wyd. Rebis, Poznań 2012.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Wasiak
Prowadzący grup: Andrzej Wasiak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Ćwiczenia: 15 h zajęć, 15 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji seminaryjnej i omawiania studium przypadku), 15 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych).

W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej.


Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja.

Sposoby i kryteria oceniania:

Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (40%), przygotowanie projektu (40%);

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia:

1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne

orientacje organizacji.

2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości

3. Klasyczna koncepcja marketingu mix.

4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix.

5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej.

6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby

komunikacji.

7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne

narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu.

8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków.





Literatura:

Literatura

1. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE, Warszawa 2013

2. Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości, wyd. Słowa i Myśli. Lublin 2016

1. Kucharska-Stasiak E., Nieruchomość a rynek, PWN, Warszawa 2005

2. Kucharska-Stasiak E., Ekonomiczny wymiar nieruchomości, PWN, Warszawa

2016

3. Kotler Ph., Keller K. L., Marketing, Wyd. Rebis, Poznań 2012.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Andrzej Wasiak
Prowadzący grup: Andrzej Wasiak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Ćwiczenia: 15 h zajęć, 15 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji seminaryjnej i omawiania studium przypadku), 15 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych).

W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja.

Sposoby i kryteria oceniania:

Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (40%), przygotowanie projektu (40%);

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia:

1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne

orientacje organizacji.

2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości

3. Klasyczna koncepcja marketingu mix.

4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix.

5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej.

6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby

komunikacji.

7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne

narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu.

8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków.





Literatura:

Literatura

1. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE, Warszawa 2013

2. Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości, wyd. Słowa i Myśli. Lublin 2016

1. Kucharska-Stasiak E., Nieruchomość a rynek, PWN, Warszawa 2005

2. Kucharska-Stasiak E., Ekonomiczny wymiar nieruchomości, PWN, Warszawa

2016

3. Kotler Ph., Keller K. L., Marketing, Wyd. Rebis, Poznań 2012.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-09
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Marks-Krzyszkowska
Prowadzący grup: Małgorzata Marks-Krzyszkowska, Ewelina Stasiak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6