Marketing na rynku nieruchomości
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0600-EINQ3C |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing na rynku nieruchomości |
Jednostka: | Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Kierunek studiów: | EI |
Profil programu studiów: | O |
Stopień studiów: | 2 |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Wiedza na temat roli otoczenia w funkcjonowaniu i rozwoju podmiotów z sektora publicznego i prywatnego. Znajomość aspektów związanych z podstawami marketingu. |
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu omawiane są koncepcje i techniki marketingowe i ich zastosowanie na rynku nieruchomości oraz wskazanie roli podmiotów w kształtowaniu strategii marketingowych. Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z działaniami w zakresie kształtowania produktu rynku nieruchomości, jego ceny, dystrybucji oraz promocji, public relations, sposobami kształtowania marki oraz działaniami marketingowymi wybranych podmiotów gospodarczych. Wykształcenie umiejętności planowania działań marketingowych na rynku nieruchomości. |
Efekty uczenia się: |
Zna zasady ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz rozumie konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej Posiada pogłębioną wiedzę objaśniającą determinanty procesów ekonomicznych i społecznych, rządzące nimi prawidłowości oraz relacje pomiędzy ich uczestnikami Posiada pogłębioną wiedzę w zakresie funkcjonowania rynków inwestycyjnych oraz zna zasady tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości w warunkach gospodarki rynkowej Potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do szczegółowego i praktycznego analizowania procesów i zjawisk społecznych oraz potrafi formułować własne opinie, dobierać krytycznie dane i metody analizy Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych źródeł(także w języku obcym) w zakresie kompleksowej analizy rynków inwestycyjnych i sektora nieruchomości Rozumie potrzebę ciągłego pogłębiania wiedzy i rozwoju własnych kompetencji oraz potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób Wykazuje się przedsiębiorczością, otwartością na zmiany i świadomością konieczności dostosowywania się do dynamicznego otoczenia oraz potrafi kreatywnie poszukiwać rozwiązań konkretnych problemów Identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu zgodnie z zasadami etyki w życiu publicznym i potrafi wziąć odpowiedzialność za powierzone mu zadania |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-10-01 - 2026-02-15 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-03-02 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Prowadzący grup: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Czy kurs na PZK?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych). W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%) |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Ocena z dyskusji Ocena z prezentacji |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Ćwiczenia: 1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne, 2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości, 3. Segmenetacja rynku klientów, 4. Marketing relacji, społeczny, doświadczeń, marketing szeptany 5. Product placement, celebrity endosment, storytelling, 6. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix, 7.Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. 8. Platformy społecznościowe a marketing |
|
Literatura: |
Podstawowa: Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012 Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016 M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_ Uzupełniająca: M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056, Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT C
C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Prowadzący grup: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Czy kurs na PZK?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych). „Zajęcia mogą być realizowane w formie stacjonarnej i zdalnej.” W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%) |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Ocena z dyskusji Ocena z prezentacji |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Ćwiczenia: 1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne, 2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości, 3. Segmenetacja rynku klientów, 4. Marketing relacji, społeczny, doświadczeń, marketing szeptany 5. Product placement, celebrity endosment, storytelling, 6. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix, 7.Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. |
|
Literatura: |
Podstawowa: Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012 Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016 M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_ Uzupełniająca: M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056, Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT C
C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Prowadzący grup: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych). „Zajęcia mogą być realizowane w formie stacjonarnej i zdalnej.” W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%) |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Ocena z dyskusji Ocena z prezentacji |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Ćwiczenia: 1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne orientacje organizacji. 2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości 3. Klasyczna koncepcja marketingu mix. 4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix. 5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej. 6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby komunikacji. 7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu. 8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków. |
|
Literatura: |
Podstawowa: Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012 Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016 M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_ Uzupełniająca: M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056, Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-23 |
Przejdź do planu
PN CK
CK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Prowadzący grup: | Justyna Trippner-Hrabi | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Ćwiczenia: 14 h zajęć, 14 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji i omawiania studium przypadku), 14 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych). „Zajęcia mogą być realizowane w formie stacjonarnej i zdalnej.” W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | W roku ak.2021/2022 zastosowanie metod dydaktycznych z wykorzystaniem: - platformy Moodle, - aplikacji Teams. Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%) |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Ocena z dyskusji podczas zajęć Ocena z prezentacji |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Ćwiczenia: 1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne orientacje organizacji. 2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości 3. Klasyczna koncepcja marketingu mix. 4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix. 5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej. 6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby komunikacji. 7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu. 8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków. |
|
Literatura: |
Podstawowa: Czubała A., Marketing usług, Oficyna, Warszawa 2012 Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, PWN, Warszawa 2016 M. Magdalena, HoDasha G., Kieferb K., Paul J., Marketing-to-Millennials: Marketing 4.0, customer satisfaction and purchase intention https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320306688?casa_token=JiXh3NqZnCUAAAAA:HIURkPbieHMoyXxRc1psHQ9Fc_qjpX5w2PdAnjXG4xFWF8h9ELkj6l-E2fwhbWzsi720npmTN0_ Uzupełniająca: M. Magdalena,Homeme branding marketingowym narzędziem kreacji wizerunku nieruchomości, https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235056, Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE< warszawa 2007 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-07 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CK
CK
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Wasiak | |
Prowadzący grup: | Andrzej Wasiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Ćwiczenia: 15 h zajęć, 15 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji seminaryjnej i omawiania studium przypadku), 15 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych). Łączna suma punktów - 2 punkty ECTS. W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | W roku ak.2020/2021 zastosowanie metod dydaktycznych z wykorzystaniem: - platformy Moodle, - aplikacji Teams. Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (80%(06IN_A2_W02), (06IN_A2_W04), (06IN_A2_U02), (06IN_A2_K05) |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Ćwiczenia: 1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne orientacje organizacji. 2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości 3. Klasyczna koncepcja marketingu mix. 4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix. 5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej. 6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby komunikacji. 7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu. 8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków. |
|
Literatura: |
Literatura 1. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE, Warszawa 2013 2. Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości, wyd. Słowa i Myśli. Lublin 2016 1. Kucharska-Stasiak E., Nieruchomość a rynek, PWN, Warszawa 2005 2. Kucharska-Stasiak E., Ekonomiczny wymiar nieruchomości, PWN, Warszawa 2016 3. Kotler Ph., Keller K. L., Marketing, Wyd. Rebis, Poznań 2012. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
Przejdź do planu
PN CK
WT CK
CK
ŚR CK
CK
CK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Wasiak | |
Prowadzący grup: | Andrzej Wasiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Ćwiczenia: 15 h zajęć, 15 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji seminaryjnej i omawiania studium przypadku), 15 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych). W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (40%), przygotowanie projektu (40%); |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Ćwiczenia: 1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne orientacje organizacji. 2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości 3. Klasyczna koncepcja marketingu mix. 4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix. 5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej. 6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby komunikacji. 7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu. 8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków. |
|
Literatura: |
Literatura 1. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE, Warszawa 2013 2. Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości, wyd. Słowa i Myśli. Lublin 2016 1. Kucharska-Stasiak E., Nieruchomość a rynek, PWN, Warszawa 2005 2. Kucharska-Stasiak E., Ekonomiczny wymiar nieruchomości, PWN, Warszawa 2016 3. Kotler Ph., Keller K. L., Marketing, Wyd. Rebis, Poznań 2012. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT CK
CK
CK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Wasiak | |
Prowadzący grup: | Andrzej Wasiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Ćwiczenia: 15 h zajęć, 15 h pracy bieżącej (studiowane literatury przedmiotu, przygotowanie do dyskusji seminaryjnej i omawiania studium przypadku), 15 h przygotowania do zaliczenia (przygotowywanie wystąpień i projektów zaliczeniowych). W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Ćwiczenia: dyskusja seminaryjna, studium przypadku, prezentacja. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ćwiczenia: aktywność na zajęciach (20%), przygotowanie prezentacji (40%), przygotowanie projektu (40%); |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Ćwiczenia: 1. Pojęcie, istota i cele marketingu. Orientacja marketingowa a tradycyjne orientacje organizacji. 2. Otoczenie marketingowe - rynek nieruchomości 3. Klasyczna koncepcja marketingu mix. 4. Charakterystyka instrumentów marketingu-mix. 5. Rodzaje badań marketingowych. System informacji marketingowej. 6. Public Relations – cele, techniki, zasady, instrumenty. Sposoby komunikacji. 7. Kreowanie wizerunku podmiotów rynku nieruchomości. Nowoczesne narzędzia kształtowania wizerunku z wykorzystaniem Internetu. 8. Segmentacja rynku i pozycjonowanie. Analiza przypadków. |
|
Literatura: |
Literatura 1. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, PWE, Warszawa 2013 2. Kruszewski Ł., Marketing nieruchomości, wyd. Słowa i Myśli. Lublin 2016 1. Kucharska-Stasiak E., Nieruchomość a rynek, PWN, Warszawa 2005 2. Kucharska-Stasiak E., Ekonomiczny wymiar nieruchomości, PWN, Warszawa 2016 3. Kotler Ph., Keller K. L., Marketing, Wyd. Rebis, Poznań 2012. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-09 |
Przejdź do planu
PN WT CK
CK
ŚR CZ PT CK
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Marks-Krzyszkowska | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Marks-Krzyszkowska, Ewelina Stasiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.