UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Ecological Marketing Strategies of Firms

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0600-ERASM468
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Ecological Marketing Strategies of Firms
Jednostka: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 3.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

basic marketing knowledge

Skrócony opis:

The increasing number of ecological regulations, rising social pressure and availability of the so calles green technologies make companies more willing to adopt ecological marketing strategies. The course highlights those strategies and provides students with methods enabling to chose the optimal one.

Efekty uczenia się:

After the course the student

- has basic knowledge and skills of strategy implementation,

- knows basic ecological strategies of firms,

- recognizes varied factors influencing the adoption of ecological marketing strategies by firms,

- can chose the optimal ecological marketing strategy for a firm,

- can search, analyze, and use information necessary to the strategy adoption process,

- can conduct an analysis of an ecological life cycle of a product,

- is aware of the constant need to develop marketing skills,

- communicates own ideas efficiently,

- has basic social and personal skills, such as creativity, ability to self-evaluate, critical thinking and problem solving.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-07
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena zgodna z regulaminem studiów

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Serwach
Prowadzący grup: Tomasz Serwach
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy IRK BWZ?:

T

Metody dydaktyczne:

prezentacja materiałów, dyskusja

Sposoby i kryteria oceniania:

test

Szczegółowe treści kształcenia:

1) Przyczyny obierania przez firmy ekologicznych strategii marketingowych

2) Rodzaje ekologicznych strategii marketingowych

3) Modele biznesowe dla proekologicznych firm

4) Selekcja modelu biznesowego

Literatura:

Martin, Schouten "Sustainable Marketing"

Ottman "The New Rules of Green Marketing: Strategies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding"

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Serwach
Prowadzący grup: Tomasz Serwach
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy IRK BWZ?:

T

Metody dydaktyczne:

dyskusja oparta na studiach przypadków

Sposoby i kryteria oceniania:

Prezentacja oparta na własnej analizie przedsiębiorstwa

Szczegółowe treści kształcenia:

1) Motywy przyjmowania ekologicznych strategii marketingowych

2) Modele biznesowe

3) Marketing mix na przykładzie przedsiębiorstw o nastawieniu proekologicznym

4) Zielone zaopatrzenie

Literatura:

Martin, Schouten "Sustainable Marketing"

Ottman "The New Rules of Green Marketing: Strategies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding"

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6