Język angielski
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0600-LOJA3B |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski |
Jednostka: | Studium Języków Obcych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Student posiada umiejętności językowe z danego języka obcego na poziomie B1 według kryteriów CEF (Common European Framework). |
Skrócony opis: |
Zajęcia z języka obcego na studiach pierwszego stopnia zakładają przygotowanie studentów do egzaminu na poziomie minimum B2 w zakresie języka z dziedziny biznesu, pomagają opanować zasady etykiety językowej na bazie znajomości norm socjokulturowych, aby w pełni wykorzystać język obcy, jako narzędzie komunikowania się, poznania, formułowania i przekazywania treści specjalistycznych w środowisku pracy lub dalszych studiów. Program zakłada korzystanie z opanowanych już wcześniej wiadomości i umiejętności językowych, co korzystnie wpływa na doskonalenie biegłości językowej i sprzyja kształtowaniu się poczucia bezpieczeństwa (z prawem wyboru środków językowych) i pewności siebie, które najlepiej wyrażają intencje studenta, co sprzyja zwiększeniu motywacji do komunikowania się w języku obcym i systematycznemu aktywizowaniu opanowanych wiadomości i umiejętności językowych. Studenci poznają modele zadań i komunikacyjnych reakcji językowych oraz techniki sprawdzania sprawności językowych. |
Efekty uczenia się: |
W wyniku przeprowadzonych zajęć student definiuje pojęcia z zakresu biznesu oraz umie nakreślić i scharakteryzować mechanizmy i struktury obecne w działalności biznesowej i w firmie. Student powinien umieć opisać mechanizmy handlu międzynarodowego, wyjaśnić aspekty sprzedaży, reklamy i marketingu. Powinien umieć napisać list motywacyjny i własne CV, dobrać właściwe słownictwo, powinien umieć napisać raport oraz sprawozdanie z zebrania. Powinien umieć przygotować temat w formie prezentacji oraz przeprowadzić przykładowe negocjacje. Będzie gotów do wyrażania swojej opinii w dyskusjach biznesowych. |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.