UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyka dydaktyczna

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0600-PDKKO
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyka dydaktyczna
Jednostka: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Wymagania wstępne:

brak

Skrócony opis:

- Przygotowanie konspektu zajęć.

- Pomoc przy prowadzeniu zajęć

- Samodzielne prowadzenie zajęć

- Pomoc w sprawdzaniu prac zaliczeniowych

Zajęcia będą omawiane z prowadzącym przed i po przeprowadzeniu zajęć. Podawane bedą wskazówki dotyczące sposobu komunikowania się ze studentami i podawania im instrykcji.

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Praktyki, 90 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Krzysztof Konecki
Prowadzący grup: Krzysztof Konecki
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Praktyki - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Praktyki, 90 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Krzysztof Konecki
Prowadzący grup: Krzysztof Konecki
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Praktyki - Zaliczenie
Metody dydaktyczne:

Metody podające: wykład, objaśnienie, wyjaśnienie.

Metoda problemowa: dyskusja grupowa,


Sposoby i kryteria oceniania:

Ocena przygotowanych projektów zajęć i prowadzenia zajęć

Szczegółowe treści kształcenia:

- Pomoc przy prowadzeniu zajęć

- Samodzielne prowadzenie zajęć

- Pomoc w sprawdzaniu prac zaliczeniowych


Zajęcia będą omawiane z prowadzącym przed i po przeprowadzeniu zajęć. Podawane bedą wskazówki dotyczące sposobu komunikowania się ze studentami i podawania im instrykcji.

Literatura:

- Krzysztof Konecki, 2009 „Teaching Visual Grounded Theory”, w: Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3: 64-92. ISSN: 1846-7954; http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Konecki.pdf

- Krzysztof Konecki, Anne Ryen, Redakcja numeru Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3 Editorial, „Teaching Qualitative Methods”. ISSN 1733-8077

http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Editorial.pdf

- Pakiet edukacyjny wspierający pracę doradców zawodowych

- Śliwerski Bogusław (2001), Edukacja pod prąd. [Wyd. 1], Kraków, Kształcenie nauczycieli w dobie reformowania oświaty, s. 201-209.

Bauman Teresa (2009) Błędy i omyłki (pomyłki) w pracach magisterskich. „Problemy Wczesnej Edukacji”, nr 2, s. 123-133.

- Lewowicki Tadeusz, Radziewicz-Winnicki Andrzej (2009), Pedagogika społeczna – w obliczu realiów codzienności. „Ruch Pedagogiczny”, nr 1-2, s. 71-72.

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Praktyki, 90 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Krzysztof Konecki
Prowadzący grup: Krzysztof Konecki
Strona przedmiotu: http://qsr.webd.pl/KKonecki/
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Praktyki - Zaliczenie
Metody dydaktyczne:

Metody podające: wykład, objaśnienie, wyjaśnienie.

Metoda problemowa: dyskusja grupowa,


Sposoby i kryteria oceniania:

Ocena przygotowanych projektów zajęć i prowadzenia zajęć

Szczegółowe treści kształcenia:

- Pomoc przy prowadzeniu zajęć

- Samodzielne prowadzenie zajęć

- Pomoc w sprawdzaniu prac zaliczeniowych


Zajęcia będą omawiane z prowadzącym przed i po przeprowadzeniu zajęć. Podawane bedą wskazówki dotyczące sposobu komunikowania się ze studentami i podawania im instrykcji.

Literatura:

- Krzysztof Konecki, 2009 „Teaching Visual Grounded Theory”, w: Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3: 64-92. ISSN: 1846-7954; http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Konecki.pdf

- Krzysztof Konecki, Anne Ryen, Redakcja numeru Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3 Editorial, „Teaching Qualitative Methods”. ISSN 1733-8077

http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Editorial.pdf

- Pakiet edukacyjny wspierający pracę doradców zawodowych

- Śliwerski Bogusław (2001), Edukacja pod prąd. [Wyd. 1], Kraków, Kształcenie nauczycieli w dobie reformowania oświaty, s. 201-209.

Bauman Teresa (2009) Błędy i omyłki (pomyłki) w pracach magisterskich. „Problemy Wczesnej Edukacji”, nr 2, s. 123-133.

- Lewowicki Tadeusz, Radziewicz-Winnicki Andrzej (2009), Pedagogika społeczna – w obliczu realiów codzienności. „Ruch Pedagogiczny”, nr 1-2, s. 71-72.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6