Praktyka dydaktyczna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0600-PDKKO |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka dydaktyczna |
Jednostka: | Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | brak |
Skrócony opis: |
- Przygotowanie konspektu zajęć. - Pomoc przy prowadzeniu zajęć - Samodzielne prowadzenie zajęć - Pomoc w sprawdzaniu prac zaliczeniowych Zajęcia będą omawiane z prowadzącym przed i po przeprowadzeniu zajęć. Podawane bedą wskazówki dotyczące sposobu komunikowania się ze studentami i podawania im instrykcji. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Praktyki, 90 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Konecki | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Konecki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Praktyki - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Praktyki, 90 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Konecki | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Konecki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Praktyki - Zaliczenie |
|
Metody dydaktyczne: | Metody podające: wykład, objaśnienie, wyjaśnienie. Metoda problemowa: dyskusja grupowa, |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ocena przygotowanych projektów zajęć i prowadzenia zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | - Pomoc przy prowadzeniu zajęć - Samodzielne prowadzenie zajęć - Pomoc w sprawdzaniu prac zaliczeniowych Zajęcia będą omawiane z prowadzącym przed i po przeprowadzeniu zajęć. Podawane bedą wskazówki dotyczące sposobu komunikowania się ze studentami i podawania im instrykcji. |
|
Literatura: |
- Krzysztof Konecki, 2009 „Teaching Visual Grounded Theory”, w: Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3: 64-92. ISSN: 1846-7954; http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Konecki.pdf - Krzysztof Konecki, Anne Ryen, Redakcja numeru Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3 Editorial, „Teaching Qualitative Methods”. ISSN 1733-8077 http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Editorial.pdf - Pakiet edukacyjny wspierający pracę doradców zawodowych - Śliwerski Bogusław (2001), Edukacja pod prąd. [Wyd. 1], Kraków, Kształcenie nauczycieli w dobie reformowania oświaty, s. 201-209. Bauman Teresa (2009) Błędy i omyłki (pomyłki) w pracach magisterskich. „Problemy Wczesnej Edukacji”, nr 2, s. 123-133. - Lewowicki Tadeusz, Radziewicz-Winnicki Andrzej (2009), Pedagogika społeczna – w obliczu realiów codzienności. „Ruch Pedagogiczny”, nr 1-2, s. 71-72. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Praktyki, 90 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Krzysztof Konecki | |
Prowadzący grup: | Krzysztof Konecki | |
Strona przedmiotu: | http://qsr.webd.pl/KKonecki/ | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Praktyki - Zaliczenie |
|
Metody dydaktyczne: | Metody podające: wykład, objaśnienie, wyjaśnienie. Metoda problemowa: dyskusja grupowa, |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ocena przygotowanych projektów zajęć i prowadzenia zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | - Pomoc przy prowadzeniu zajęć - Samodzielne prowadzenie zajęć - Pomoc w sprawdzaniu prac zaliczeniowych Zajęcia będą omawiane z prowadzącym przed i po przeprowadzeniu zajęć. Podawane bedą wskazówki dotyczące sposobu komunikowania się ze studentami i podawania im instrykcji. |
|
Literatura: |
- Krzysztof Konecki, 2009 „Teaching Visual Grounded Theory”, w: Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3: 64-92. ISSN: 1846-7954; http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Konecki.pdf - Krzysztof Konecki, Anne Ryen, Redakcja numeru Qualitative Sociology Review, Vol. V, Issue 3 Editorial, „Teaching Qualitative Methods”. ISSN 1733-8077 http://www.qualitativesociologyreview.org/ENG/Volume14/QSR_5_3_Editorial.pdf - Pakiet edukacyjny wspierający pracę doradców zawodowych - Śliwerski Bogusław (2001), Edukacja pod prąd. [Wyd. 1], Kraków, Kształcenie nauczycieli w dobie reformowania oświaty, s. 201-209. Bauman Teresa (2009) Błędy i omyłki (pomyłki) w pracach magisterskich. „Problemy Wczesnej Edukacji”, nr 2, s. 123-133. - Lewowicki Tadeusz, Radziewicz-Winnicki Andrzej (2009), Pedagogika społeczna – w obliczu realiów codzienności. „Ruch Pedagogiczny”, nr 1-2, s. 71-72. |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.