Elementy diagnostyki interpretatywnej w pracy pedagoga społecznego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0700-ED0038 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Elementy diagnostyki interpretatywnej w pracy pedagoga społecznego |
Jednostka: | Wydział Nauk o Wychowaniu |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | zaliczenie z przedmiotu kształcenie umiejętności diagnostycznych; przygotowana w ramach tego przedmiotu diagnoza indywidualnego przypadku w oparciu o tradycyjne metody diagnozowania (normatywne) |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z interpretatywnymi koncepcjami umożliwiającymi inne (interpretatywne) spojrzenie na przypadek. Nabycie umiejętności interpretatywnego diagnozowania określonego przypadku pod kątem działań społeczno-pedagogicznych. |
Efekty uczenia się: |
Student: - potrafi dokonać interpretatywnej analizy zjawisk społecznych (w tym biograficznych); analizuje ich powiązania z różnymi obszarami działalności pedagogicznej 07P1A_(U01) - potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu interpretatywnie zorientowanych nauk społecznych i humanistycznych w celu analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych i pomocowych, a także działań społecznych 07P1A_(U02) - potrafi posługiwać się podstawowymi interpretatywnymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania i rozumienia działań społecznych, diagnozowania i prognozowania sytuacji oraz analizowania strategii działań praktycznych na przykładzie konkretnego przypadku 07P1A_(U03) - potrafi w sposób klarowny i spójny wypowiadać się na tematy dotyczące diagnozy interpretatywnej, z wykorzystaniem różnych interpretatywnych ujęć teoretycznych, korzystając z dorobku zarówno pedagogiki, jak i innych dyscyplin 07P1A_(U06) - potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami interpretatywnymi („rozumiejącymi”) w celu diagnozowania oraz projektowania strategii działań pedagogicznych, potrafi przewidywać skutki planowanych działań 07P1A_(U10) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Granosik, Aleksandra Rzepkowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Rzepkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anita Gulczyńska, Aleksandra Rzepkowska | |
Prowadzący grup: | Anita Gulczyńska, Aleksandra Rzepkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anita Gulczyńska, Anna Jarkiewicz | |
Prowadzący grup: | Anita Gulczyńska, Anna Jarkiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie lub ocena
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.