Andragogika
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0700-XD0006 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Andragogika |
Jednostka: | Wydział Nauk o Wychowaniu |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
LUB
5.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | 1) Student zna podstawy terminologii z zakresu pedagogiki na poziomie rozszerzonym 2) Student zna działy pedagogiki |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest ukazanie andragogiki jako dyscypliny naukowej oraz prezentacja współczesnych teorii andragogicznych |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA W05 - Student ma podstawową wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyku życia, zarówno w aspekcie biologicznym jak i psychologicznym oraz społecznym. W12 - Student ma elementarną wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w andragogice, w tym o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych, zna podstawowe tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody. W15 - Student ma podstawową wiedzę o dorosłych uczestnikach działalności edukacyjnej. UMIEJĘTNOŚCI U08 - Student posiada umiejętność prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierając je argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych, poglądów różnych autorów. U11 - Student potrafi animować pracę nad rozwojem ludzi dorosłych, wspierając ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do całożyciowej aktywności edukacyjnej. KOMPETENCJE K01 - Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności andragogicznych, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 28 godzin
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Muszyński | |
Prowadzący grup: | Marcin Muszyński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 28 godzin
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Muszyński | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Strona przedmiotu: | http://www.zaigs.uni.lodz.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | analiza teksów naukowych, wykład, dyskusja, praca grupowa, prezentacja multimedialna |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Wiedza: W03; W04; W06; W15 - test wiedzy – zalicza 60% poprawnych odpowiedzi Umiejętności: U05, U11 - eseje, dyskusja podczas której studenci zaprezentują swoje opinie dotyczące wybranego zagadnienia z zakresu andragogiki popartej naukową argumentacją - ocena w skali 2-5 |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Andragogika jako dyscyplina naukowa –geneza, miejsce andragogiki w systemie nauk o wychowaniu, działy andragogiki, współpraca z innymi dyscyplinami naukowymi • Epistemologiczne, ontologiczne i metodologiczne przesłanki określające tożsamość andragogiki. Kwestia teoretyczności andragogiki • Przedmiot badań, centralne kategorie badawcze andragogiki, nauki współpracujące z andragogiką. Metody badawcze w andragogice • Podstawowe kategorie pojęciowe andragogiki – edukacja/uczenie się, dorosłość/dojrzałość • Paradygmatyczne zmiany w andragogice – od koncepcji edukacji permanentnej do całożyciowego uczenia się, geneza paradygmatycznych zmian w rozumieniu edukacji/uczenia się • Kwestie teoretyczności andragogiki Teorie andragogiczne: • Teoria transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa • Koncepcja andragogiki w ujęciu Malcolma Knowlesa • Koncepcja uczenia się przez całe życie • Społeczna teoria uczenia się Etienne Wengera • Teoria uczenia się przez poszerzanie Yrjö Engeströma • Teoria uczenia się egzystencjalnego Petera Jarvisa • Uczenie się biograficzne według Petera Alheita |
|
Literatura: |
• Aleksander T., Andragogika – podręcznik akademicki, Radom, 2009. • Demetrio D., Edukacja dorosłych [in:] B.Śliwerski (ed.) Pedagogika. Subdyscypliny pedagogiki, tom III, Gdańsk, 2006. • Knowles M. i inni, Edukacja dorosłych, Warszawa, 2009. • Malewski M., Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi, [in:] Przybylska E. (ed.), Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. • Malewski M., Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wrocław, 1988. • Matlakiewicz A., Solarczyk-Szwec H., Dorośli uczą się inaczej, Toruń, 2009. • Wujek T., Wprowadzenie do andragogiki, Warszawa, 1996. • Czerniawska O., Szkice z andragogiki i gerontologii, Łódź, 2007 • Dubas E., Człowiek dorosły istota (nie)znana?, Łódź-Płock, 2005. • Przybylska E. (ed.) Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 28 godzin
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Muszyński | |
Prowadzący grup: | Marcin Muszyński | |
Strona przedmiotu: | http://www.zaigs.uni.lodz.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | analiza teksów naukowych, wykład, dyskusja, praca grupowa, prezentacja multimedialna |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Wiedza: W03; W04; W06; W15 - test wiedzy – zalicza 60% poprawnych odpowiedzi Umiejętności: U05, U11 - eseje, dyskusja podczas której studenci zaprezentują swoje opinie dotyczące wybranego zagadnienia z zakresu andragogiki popartej naukową argumentacją - ocena w skali 2-5 |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Andragogika jako dyscyplina naukowa –geneza, miejsce andragogiki w systemie nauk o wychowaniu, działy andragogiki, współpraca z innymi dyscyplinami naukowymi • Epistemologiczne, ontologiczne i metodologiczne przesłanki określające tożsamość andragogiki. Kwestia teoretyczności andragogiki • Przedmiot badań, centralne kategorie badawcze andragogiki, nauki współpracujące z andragogiką. Metody badawcze w andragogice • Podstawowe kategorie pojęciowe andragogiki – edukacja/uczenie się, dorosłość/dojrzałość • Paradygmatyczne zmiany w andragogice – od koncepcji edukacji permanentnej do całożyciowego uczenia się, geneza paradygmatycznych zmian w rozumieniu edukacji/uczenia się • Kwestie teoretyczności andragogiki Teorie andragogiczne: • Teoria transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa • Koncepcja andragogiki w ujęciu Malcolma Knowlesa • Koncepcja uczenia się przez całe życie • Społeczna teoria uczenia się Etienne Wengera • Teoria uczenia się przez poszerzanie Yrjö Engeströma • Teoria uczenia się egzystencjalnego Petera Jarvisa • Uczenie się biograficzne według Petera Alheita |
|
Literatura: |
• Aleksander T., Andragogika – podręcznik akademicki, Radom, 2009. • Demetrio D., Edukacja dorosłych [in:] B.Śliwerski (ed.) Pedagogika. Subdyscypliny pedagogiki, tom III, Gdańsk, 2006. • Knowles M. i inni, Edukacja dorosłych, Warszawa, 2009. • Malewski M., Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi, [in:] Przybylska E. (ed.), Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. • Malewski M., Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wrocław, 1988. • Matlakiewicz A., Solarczyk-Szwec H., Dorośli uczą się inaczej, Toruń, 2009. • Wujek T., Wprowadzenie do andragogiki, Warszawa, 1996. • Czerniawska O., Szkice z andragogiki i gerontologii, Łódź, 2007 • Dubas E., Człowiek dorosły istota (nie)znana?, Łódź-Płock, 2005. • Przybylska E. (ed.) Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-08 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 28 godzin
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Muszyński | |
Prowadzący grup: | Marcin Muszyński | |
Strona przedmiotu: | http://www.zaigs.uni.lodz.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | analiza teksów naukowych, wykład, dyskusja, praca grupowa, prezentacja multimedialna |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Wiedza: W03; W04; W06; W15 - test wiedzy – zalicza 60% poprawnych odpowiedzi Umiejętności: U05, U11 - eseje, dyskusja podczas której studenci zaprezentują swoje opinie dotyczące wybranego zagadnienia z zakresu andragogiki popartej naukową argumentacją - ocena w skali 2-5 |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Andragogika jako dyscyplina naukowa –geneza, miejsce andragogiki w systemie nauk o wychowaniu, działy andragogiki, współpraca z innymi dyscyplinami naukowymi • Epistemologiczne, ontologiczne i metodologiczne przesłanki określające tożsamość andragogiki. Kwestia teoretyczności andragogiki • Przedmiot badań, centralne kategorie badawcze andragogiki, nauki współpracujące z andragogiką. Metody badawcze w andragogice • Podstawowe kategorie pojęciowe andragogiki – edukacja/uczenie się, dorosłość/dojrzałość • Paradygmatyczne zmiany w andragogice – od koncepcji edukacji permanentnej do całożyciowego uczenia się, geneza paradygmatycznych zmian w rozumieniu edukacji/uczenia się • Kwestie teoretyczności andragogiki Teorie andragogiczne: • Teoria transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa • Koncepcja andragogiki w ujęciu Malcolma Knowlesa • Koncepcja uczenia się przez całe życie • Społeczna teoria uczenia się Etienne Wengera • Teoria uczenia się przez poszerzanie Yrjö Engeströma • Teoria uczenia się egzystencjalnego Petera Jarvisa • Uczenie się biograficzne według Petera Alheita |
|
Literatura: |
• Aleksander T., Andragogika – podręcznik akademicki, Radom, 2009. • Demetrio D., Edukacja dorosłych [in:] B.Śliwerski (ed.) Pedagogika. Subdyscypliny pedagogiki, tom III, Gdańsk, 2006. • Knowles M. i inni, Edukacja dorosłych, Warszawa, 2009. • Malewski M., Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi, [in:] Przybylska E. (ed.), Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. • Malewski M., Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wrocław, 1988. • Matlakiewicz A., Solarczyk-Szwec H., Dorośli uczą się inaczej, Toruń, 2009. • Wujek T., Wprowadzenie do andragogiki, Warszawa, 1996. • Czerniawska O., Szkice z andragogiki i gerontologii, Łódź, 2007 • Dubas E., Człowiek dorosły istota (nie)znana?, Łódź-Płock, 2005. • Przybylska E. (ed.) Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-07 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 28 godzin
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Muszyński | |
Prowadzący grup: | Marcin Muszyński, Wojciech Świtalski, Arkadiusz Wąsiński | |
Strona przedmiotu: | http://www.zaigs.uni.lodz.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | analiza teksów naukowych, wykład, dyskusja, praca grupowa, prezentacja multimedialna |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Wiedza: W03; W04; W06; W15 - test wiedzy – zalicza 60% poprawnych odpowiedzi Umiejętności: U05, U11 - eseje, dyskusja podczas której studenci zaprezentują swoje opinie dotyczące wybranego zagadnienia z zakresu andragogiki popartej naukową argumentacją - ocena w skali 2-5 |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Andragogika jako dyscyplina naukowa –geneza, miejsce andragogiki w systemie nauk o wychowaniu, działy andragogiki, współpraca z innymi dyscyplinami naukowymi • Epistemologiczne, ontologiczne i metodologiczne przesłanki określające tożsamość andragogiki. Kwestia teoretyczności andragogiki • Przedmiot badań, centralne kategorie badawcze andragogiki, nauki współpracujące z andragogiką. Metody badawcze w andragogice • Podstawowe kategorie pojęciowe andragogiki – edukacja/uczenie się, dorosłość/dojrzałość • Paradygmatyczne zmiany w andragogice – od koncepcji edukacji permanentnej do całożyciowego uczenia się, geneza paradygmatycznych zmian w rozumieniu edukacji/uczenia się • Kwestie teoretyczności andragogiki Teorie andragogiczne: • Teoria transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa • Koncepcja andragogiki w ujęciu Malcolma Knowlesa • Koncepcja uczenia się przez całe życie • Społeczna teoria uczenia się Etienne Wengera • Teoria uczenia się przez poszerzanie Yrjö Engeströma • Teoria uczenia się egzystencjalnego Petera Jarvisa • Uczenie się biograficzne według Petera Alheita |
|
Literatura: |
• Aleksander T., Andragogika – podręcznik akademicki, Radom, 2009. • Demetrio D., Edukacja dorosłych [in:] B.Śliwerski (ed.) Pedagogika. Subdyscypliny pedagogiki, tom III, Gdańsk, 2006. • Knowles M. i inni, Edukacja dorosłych, Warszawa, 2009. • Malewski M., Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi, [in:] Przybylska E. (ed.), Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. • Malewski M., Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wrocław, 1988. • Matlakiewicz A., Solarczyk-Szwec H., Dorośli uczą się inaczej, Toruń, 2009. • Wujek T., Wprowadzenie do andragogiki, Warszawa, 1996. • Czerniawska O., Szkice z andragogiki i gerontologii, Łódź, 2007 • Dubas E., Człowiek dorosły istota (nie)znana?, Łódź-Płock, 2005. • Przybylska E. (ed.) Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 28 godzin
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Muszyński | |
Prowadzący grup: | Marcin Muszyński | |
Strona przedmiotu: | http://www.zaigs.uni.lodz.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | analiza teksów naukowych, wykład, dyskusja, praca grupowa, prezentacja multimedialna |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Wiedza: W03; W04; W06; W15 - test wiedzy – zalicza 60% poprawnych odpowiedzi Umiejętności: U05, U11 - eseje, dyskusja podczas której studenci zaprezentują swoje opinie dotyczące wybranego zagadnienia z zakresu andragogiki popartej naukową argumentacją - ocena w skali 2-5 |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Andragogika jako dyscyplina naukowa –geneza, miejsce andragogiki w systemie nauk o wychowaniu, działy andragogiki, współpraca z innymi dyscyplinami naukowymi • Epistemologiczne, ontologiczne i metodologiczne przesłanki określające tożsamość andragogiki. Kwestia teoretyczności andragogiki • Przedmiot badań, centralne kategorie badawcze andragogiki, nauki współpracujące z andragogiką. Metody badawcze w andragogice • Podstawowe kategorie pojęciowe andragogiki – edukacja/uczenie się, dorosłość/dojrzałość • Paradygmatyczne zmiany w andragogice – od koncepcji edukacji permanentnej do całożyciowego uczenia się, geneza paradygmatycznych zmian w rozumieniu edukacji/uczenia się • Kwestie teoretyczności andragogiki Teorie andragogiczne: • Teoria transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa • Koncepcja andragogiki w ujęciu Malcolma Knowlesa • Koncepcja uczenia się przez całe życie • Społeczna teoria uczenia się Etienne Wengera • Teoria uczenia się przez poszerzanie Yrjö Engeströma • Teoria uczenia się egzystencjalnego Petera Jarvisa • Uczenie się biograficzne według Petera Alheita |
|
Literatura: |
• Aleksander T., Andragogika – podręcznik akademicki, Radom, 2009. • Demetrio D., Edukacja dorosłych [in:] B.Śliwerski (ed.) Pedagogika. Subdyscypliny pedagogiki, tom III, Gdańsk, 2006. • Knowles M. i inni, Edukacja dorosłych, Warszawa, 2009. • Malewski M., Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi, [in:] Przybylska E. (ed.), Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. • Malewski M., Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wrocław, 1988. • Matlakiewicz A., Solarczyk-Szwec H., Dorośli uczą się inaczej, Toruń, 2009. • Wujek T., Wprowadzenie do andragogiki, Warszawa, 1996. • Czerniawska O., Szkice z andragogiki i gerontologii, Łódź, 2007 • Dubas E., Człowiek dorosły istota (nie)znana?, Łódź-Płock, 2005. • Przybylska E. (ed.) Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Muszyński | |
Prowadzący grup: | Marcin Muszyński | |
Strona przedmiotu: | http://www.zaigs.uni.lodz.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | analiza teksów naukowych, wykład, dyskusja, praca grupowa, prezentacja multimedialna |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Wiedza: W03; W04; W06; W15 - test wiedzy – zalicza 60% poprawnych odpowiedzi Umiejętności: U05, U11 - eseje, dyskusja podczas której studenci zaprezentują swoje opinie dotyczące wybranego zagadnienia z zakresu andragogiki popartej naukową argumentacją - ocena w skali 2-5 |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Andragogika jako dyscyplina naukowa –geneza, miejsce andragogiki w systemie nauk o wychowaniu, działy andragogiki, współpraca z innymi dyscyplinami naukowymi • Epistemologiczne, ontologiczne i metodologiczne przesłanki określające tożsamość andragogiki. Kwestia teoretyczności andragogiki • Przedmiot badań, centralne kategorie badawcze andragogiki, nauki współpracujące z andragogiką. Metody badawcze w andragogice • Podstawowe kategorie pojęciowe andragogiki – edukacja/uczenie się, dorosłość/dojrzałość • Paradygmatyczne zmiany w andragogice – od koncepcji edukacji permanentnej do całożyciowego uczenia się, geneza paradygmatycznych zmian w rozumieniu edukacji/uczenia się • Kwestie teoretyczności andragogiki Teorie andragogiczne: • Teoria transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa • Koncepcja andragogiki w ujęciu Malcolma Knowlesa • Koncepcja uczenia się przez całe życie • Społeczna teoria uczenia się Etienne Wengera • Teoria uczenia się przez poszerzanie Yrjö Engeströma • Teoria uczenia się egzystencjalnego Petera Jarvisa • Uczenie się biograficzne według Petera Alheita |
|
Literatura: |
• Aleksander T., Andragogika – podręcznik akademicki, Radom, 2009. • Demetrio D., Edukacja dorosłych [in:] B.Śliwerski (ed.) Pedagogika. Subdyscypliny pedagogiki, tom III, Gdańsk, 2006. • Knowles M. i inni, Edukacja dorosłych, Warszawa, 2009. • Malewski M., Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi, [in:] Przybylska E. (ed.), Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. • Malewski M., Teorie andragogiczne. Metodologia teoretyczności dyscypliny naukowej, Wrocław, 1988. • Matlakiewicz A., Solarczyk-Szwec H., Dorośli uczą się inaczej, Toruń, 2009. • Wujek T., Wprowadzenie do andragogiki, Warszawa, 1996. • Czerniawska O., Szkice z andragogiki i gerontologii, Łódź, 2007 • Dubas E., Człowiek dorosły istota (nie)znana?, Łódź-Płock, 2005. • Przybylska E. (ed.) Andragogiczne wątki, poszukiwania, fascynacje, Toruń, 2001. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN W
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Gutowska-Ciołek | |
Prowadzący grup: | Anna Gutowska-Ciołek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.