Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0708-SDKW10 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Wydział Nauk o Wychowaniu |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
20.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-03-03 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN SM
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 28 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Walęcka-Matyja | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Walęcka-Matyja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie lub ocena
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Wymagania wstępne: Wiedza z zakresu metodologii badań psychologicznych i statystyki, umiejętność posługiwania się pakietem SPSS, wiedza z zakresu obszaru psychologii rodziny i bliskich związków. |
|
Metody dydaktyczne: | Dyskusja w grupie nad indywidualnymi projektami badawczymi, (aktywizujące metody zespołowe) |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Zaliczenie z oceną – na podstawie prezentacji rezultatów kolejnych etapów pracy nad projektem badawczym oraz złożenie pracy dyplomowej |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | W każdym z semestrów student/ka ma przypisane zadania do wykonania, za które zdobywa punkty. Punkty te są przeliczane na oceny wg. poniższej skali: • dostateczne –51-59% - ocena dostateczna (3,0) – 36-41 pkt. • więcej niż dostateczne –60-69% - ocena dostateczna plus (3,5) 42-48 pkt. • dobre –70-79% - ocena dobra (4,0) 49-55 pkt. • więcej niż dobre –80-89% - ocena dobra plus (4,5) 56-62 pkt. bardzo dobre – 90-100% - ocena bardzo dobra (5,0) 63-70 pkt. |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | I semestr Zasady planowania badania empirycznego Rola krytycznej analizy literatury przedmiotu II semestr Rola pytań badawczych i hipotez Zasady doboru procedury i narzędzi badawczych III semestr Rejestracja i analiza danych empirycznych Zasady opracowywania raportu z badań IV semestr Formalna struktura pracy dyplomowej Złożenie pracy dyplomowej |
|
Literatura: |
Brzeziński, J. (2019) Metodologia badań psychologicznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Harasimczuk, J., Cieciuch, J. (2012). Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA, Wydawnictwo Liberi Libri. Dostęp: http://liberilibri.pl/sites/default/files/Standardy%20APA-PL.pdf Kossakowska, K. Jak napisać pracę magisterską? Psychologia. Ryś, M. (2024). Psychologiczne uwarunkowania kształtowania relacji w prawidłowych i dysfunkcyjnych systemach rodzinnych: metody badań. Wydawnictwo AEH, Warszawa. Szymańska, P. (2019). Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości. Łódź: Wyd. UŁ. Walęcka – Matyja, K. (2018). Relacje interpersonalne dorosłych rodzeństw w aspekcie funkcjonowania psychospołecznego i krytycznych wydarzeń życiowych, Łódź: Wydawnictwo UŁ. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Finogenow, Iwona Janicka, Katarzyna Walęcka-Matyja | |
Prowadzący grup: | Maria Finogenow, Iwona Janicka, Katarzyna Walęcka-Matyja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie lub ocena
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-08 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Walęcka-Matyja | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Walęcka-Matyja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie lub ocena
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.