UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Capstone Project

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0800-DCPZAK
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0410) Biznes i administracja, bliżej nieokreślone Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Capstone Project
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 6.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Forma studiów:

stacjonarne

Skrócony opis:

“There is nothing more practical than a good applicable theory” wrote Lewin. Capstone project is a multifaceted, multistage, linking various skills and knowledge assignment that operates as a culminating academic and intellectual experience for students and creates the ability to verify students’ competences in practice. The aim is to apply the methods, models, metrics, analytics in real life case study. The project will be based on the real company facing real analytical problems.

Pełny opis:

“There is nothing more practical than a good applicable theory” wrote Lewin. Capstone project is a multifaceted, multistage, linking various skills and knowledge assignment that operates as a culminating academic and intellectual experience for students and creates the ability to verify students’ competences in practice. The aim is to apply the methods, models, metrics, analytics in real life case study. The project will be based on the real company facing real analytical problems.

Efekty uczenia się:

Wiedza

A student knows the role of business environment in making business decisions

A students knows the course of crucial business and market process and methods of mapping in order to build measurement systems

A students knows methods and analytics of measuring business strategy and activities in order to improve competitive advantage and market performance

A student knows the role and relations between critical thinking, evidence based approach and managing business activities in effective way

Umiejętności

A student is able to identify, evaluate and select appropriate data sources and information for making business decisions in short and long term perspectives

A student is able to critically identify, analyse and evaluate key business issues to design and implement measurement system

A student is able to use versatile and contemporary methods and metrics to measure and evaluate business and digital strategy and activities

A student is able to identify causes and factors impacting market performance

Kompetencje społeczne

A student is able to critically analyse presented facts, data, and market information and use it for making business decisions.

A student is able to use data, evidence-based approach to management to raise the efficiency of the organization’s market performance

A student is capable of working in a team, taking different organizational roles.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-03-02
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Robert Kozielski
Prowadzący grup: Wojciech Bablok, Robert Kozielski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia audytoryjne

Metody poszukujące | Dyskusja okrągłego stołu

Metody poszukujące | Metoda projektu

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Ćwiczenia audytoryjne" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Ćwiczenia audytoryjne" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Projekt / Studium przypadku - 70.00%

Prezentacja - 30.00%



Ocena z formy "Ćwiczenia audytoryjne" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 50.00% - ocena 2

50.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

71.00% i więcej - ocena 4,5

81.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia audytoryjne

Capstone project – aims, forms, groups formulation etc.

Problem based learning (PBL) approach – process and methods

Real life company – applying PBL approach

Business problem identification and evaluation of alternative solution

Building measurement system addressing key business problem

Measures, metrics and analytics – application to the system

Implementation – key requirements and resources

Designing methods of knowledge dissemination - dashboards

Group project presentation and evaluation



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Kozielski (2018), Mastering Market Analytics, Emerald Publishing Limited

D. Chaffey, F. Ellis-Chadwick, Digital Marketing, Pearson, 2019

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia audytoryjne

Metody poszukujące | Dyskusja okrągłego stołu

Metody poszukujące | Metoda projektu

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Ćwiczenia audytoryjne" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Ćwiczenia audytoryjne" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Projekt / Studium przypadku - 70.00%

Prezentacja - 30.00%



Ocena z formy "Ćwiczenia audytoryjne" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 50.00% - ocena 2

50.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

80.00% i więcej - ocena 4,5

90.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Ćwiczenia audytoryjne

Capstone project – aims, forms, groups formulation etc.

Problem based learning (PBL) approach – process and methods

Real life company – applying PBL approach

Business problem identification and evaluation of alternative solution

Building measurement system addressing key business problem

Measures, metrics and analytics – application to the system

Implementation – key requirements and resources

Designing methods of knowledge dissemination - dashboards

Group project presentation and evaluation



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Kozielski (2018), Mastering Market Analytics, Emerald Publishing Limited

D. Chaffey, F. Ellis-Chadwick, Digital Marketing, Pearson, 2019

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6