Digital Marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0800-ERAS64 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Digital Marketing |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Wymagania wstępne: | (tylko po angielsku) None. |
Skrócony opis: |
(tylko po angielsku) Marketing is constantly changing. The rapid adoption of digital technologies including mobile and social technologies, market fragmentation and connected consumer are changing business strategies and marketers tools, channels and KPI’s. Students learn the elements necessary for a successful digital marketing strategy. |
Efekty uczenia się: |
(tylko po angielsku) Knowledge + understand how and why to use digital marketing in media mix + recognizes the major digital marketing channels + establishes digital marketing goals + recognizes social media environment + understand social media and digital marketing analytics + recognizes new market trends and omnichannel approach; Skills + establish digital marketing goals and analytics + develop digital strategy marketing plan Attitudes + understand how and why to use digital marketing in media mix |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.