UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Digital Marketing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0800-ERAS64
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Digital Marketing
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Wymagania wstępne:

(tylko po angielsku) None.

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

Marketing is constantly changing. The rapid adoption of digital technologies including mobile and social technologies, market fragmentation and connected consumer are changing business strategies and marketers tools, channels and KPI’s. Students learn the elements necessary for a successful digital marketing strategy.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

Knowledge

+ understand how and why to use digital marketing in media mix

+ recognizes the major digital marketing channels

+ establishes digital marketing goals

+ recognizes social media environment

+ understand social media and digital marketing analytics

+ recognizes new market trends and omnichannel approach;

Skills

+ establish digital marketing goals and analytics

+ develop digital strategy marketing plan

Attitudes

+ understand how and why to use digital marketing in media mix

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6