Group Field Project
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0800-MGPZAN |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Group Field Project |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
6.00
LUB
8.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Podstawowa wiedza z zakresu badań rynku i marketingu. |
Skrócony opis: |
Group Field Project skupia się na praktycznym zastosowaniu podstawowych metod oceny wartości ekonomicznej nowego produktu, technologii lub usługi. Pozwoli on na ukształtowanie praktycznych umiejętności gromadzenia informacji, dopasowania informacji do problemu decyzyjnego i badawczego, uzupełniania brakujących informacji w projekcie badawczym oraz przygotowania rekomendacji dotyczącej decyzji wejścia firmy lub produktu na rynek. Group Field Project skupi się na praktycznym budowaniu umiejętności komunikacji z rynkiem przy wykorzystaniu różnych metod badawczych i narzędzi zbierania danych i informacji. Przedmiot ukształtuje umiejętności planowania decyzji przedsiębiosrwta w zakresie działań marketingowych z wykorzystania danych wtornych i pierwotnych. Dodatkowo da możliwość sprawdzenia poprawności gromadzenia informacji z źródeł wtórnych i pierwotnych w praktyce badawczej i w podejmowaniu decyzji marketingowych. |
Pełny opis: |
Group Field Project skupia się na praktycznym zastosowaniu podstawowych metod oceny wartości ekonomicznej nowego produktu, technologii lub usługi. Pozwoli on na ukształtowanie praktycznych umiejętności gromadzenia informacji, dopasowania informacji do problemu decyzyjnego i badawczego, uzupełniania brakujących informacji w projekcie badawczym oraz przygotowania rekomendacji dotyczącej decyzji wejścia firmy lub produktu na rynek. Group Field Project skupi się na praktycznym budowaniu umiejętności komunikacji z rynkiem przy wykorzystaniu różnych metod badawczych i narzędzi zbierania danych i informacji. Przedmiot ukształtuje umiejętności planowania decyzji przedsiębiosrwta w zakresie działań marketingowych z wykorzystania danych wtornych i pierwotnych. Dodatkowo da możliwość sprawdzenia poprawności gromadzenia informacji z źródeł wtórnych i pierwotnych w praktyce badawczej i w podejmowaniu decyzji marketingowych. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Posiada podstawową wiedzę z zakresu zasad , metod badań ilościowych i jakościowych, narzędzi prowadzenia działalności marketingowej w praktyce i sposoby jej oceny. Umiejętności Potrafi identyfikować i analizować wiodące przyczyny, przebieg wybranych procesów i zjawisk gospodarczych i społecznych w kontekście wybranego problemu decyzyjnego, jak i procesów i działań marketingowych w przedsiębiorstwie Posiada umiejętności analizowania podstawowych procesów i zjawisk ekonomicznych i społecznych z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi z zakresu zarządzania projektem i badań rynku, w szczególności w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych w przedsiębiorstwie Kompetencje społeczne Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role lidera, analityka i recenzenta zdobytych informacji |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-03-03 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ T
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Orientacyjny czas pracy własnej studenta Projekt terenowy: Dyskusja nt.: podział zadań w zespole 10 godzin pracy studenta, Dyskusja i ocena przygotowania etapów projektu – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości literatury przedmiotu – 30 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości wybranych metod pomiaru – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości zasad budowy instrumentu pomiarowego – 20 godzin Dyskusja i ocena znajomości metod agregacji danych – 10 godzin pracy studenta Ocena umiejętności interpretowania materiału z badania terenowego – 20 godzin Ocena przygotowanych rekomendacji - 30 godzin pracy studenta |
|
Metody dydaktyczne: | Zajęcia terenowe Metody poszukujące | Dyskusja seminaryjna Metody poszukujące | Metoda ćwiczeniowa Metody poszukujące | Metoda projektu Metody poszukujące | Metoda obserwacji, pomiaru w terenie Metody poszukujące | Metoda problemowa |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Zajęcia terenowe" ocena * 100.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Algorytm wyliczania oceny końcowej: Algorytm wyliczania oceny końcowej z przygotowanego projektu: 100 – 90 punktów – Bardzo dobry; 89-80 punktów dobry plus; 79-70 punktów dobry; 69-60 dostateczny plus; 59-51 dostateczny; 0-50 niezaliczony Ocena projektu zespołowego 0-50 punktów; podział zadań w zespole 10 punktów, komunikacja w zespole 10 punktów, wykonanie poprawnie ćwiczeń terenowych 20 punktów, wykonanie prac terenie w terminie 10 punktów, kompletność zebranych informacji 10 punktów, interpretacja danych – 20 punktów, przygotowanie rekomendacji – 20 punktów. Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Projekt / Studium przypadku - 40.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 20.00% Odpowiedź ustna - 20.00% Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Zajęcia terenowe Wykorzystanie źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, wtórnych i pierwotnych w praktyce Zasady przygotowania instrumentów pomiaru i wykorzystania metod badawczych dla wyznaczonego zadania badawczego i kształtowania umiejętności zastosowania wybranych metod badawczych w praktyce Zasady budowania projektu biznesowego Zasady pracy w terenie Budowanie mapy interesariusz Praktyczne zastosowanie przygotowanego instrumentu pomiarowego w poszukiwaniu informacji biznesowej Analiza barier dla projektu biznesowego Analiza stymulant dla wprowadzenie nowej technologii lub firmy typu start-up Zasady badania zainteresowania rynku Budowanie rekomendacji dla projektu biznesowego |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa D. Lock, Podstawy Zarządzania projektami, PWE, Warszawa 2009 D. Trzmielak, B. W. Zehner, Metodyka i organizacja doradztwa w zakresie transferu i komercjalizacji technologii, PARP, Austin-Łódź, 2012. D. Trzmielak, B. W. Zehner, Marketing nowych technologii i produktów B+R, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łóź 2020. Literatura dodatkowa M. Tocki, B. Grucza, K. Ogonek, Zarządzanie projektami, PWE, Warszawa 2009 G. A. Churchill, Badania marketingowe, PWN, Warszawa 2002 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR T
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Orientacyjny czas pracy własnej studenta Projekt terenowy: Dyskusja nt.: podział zadań w zespole 10 godzin pracy studenta, Dyskusja i ocena przygotowania etapów projektu – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości literatury przedmiotu – 30 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości wybranych metod pomiaru – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości zasad budowy instrumentu pomiarowego – 20 godzin Dyskusja i ocena znajomości metod agregacji danych – 10 godzin pracy studenta Ocena umiejętności interpretowania materiału z badania terenowego – 20 godzin Ocena przygotowanych rekomendacji - 30 godzin pracy studenta |
|
Metody dydaktyczne: | Zajęcia terenowe Metody poszukujące | Dyskusja seminaryjna Metody poszukujące | Metoda ćwiczeniowa Metody poszukujące | Metoda projektu Metody poszukujące | Metoda obserwacji, pomiaru w terenie Metody poszukujące | Metoda problemowa |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Zajęcia terenowe" ocena * 100.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Algorytm wyliczania oceny końcowej: Algorytm wyliczania oceny końcowej z przygotowanego projektu: 100 – 90 punktów – Bardzo dobry; 89-80 punktów dobry plus; 79-70 punktów dobry; 69-60 dostateczny plus; 59-51 dostateczny; 0-50 niezaliczony Ocena projektu zespołowego 0-50 punktów; podział zadań w zespole 10 punktów, komunikacja w zespole 10 punktów, wykonanie poprawnie ćwiczeń terenowych 20 punktów, wykonanie prac terenie w terminie 10 punktów, kompletność zebranych informacji 10 punktów, interpretacja danych – 20 punktów, przygotowanie rekomendacji – 20 punktów. Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Projekt / Studium przypadku - 40.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 20.00% Odpowiedź ustna - 20.00% Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Zajęcia terenowe Wykorzystanie źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, wtórnych i pierwotnych w praktyce Zasady przygotowania instrumentów pomiaru i wykorzystania metod badawczych dla wyznaczonego zadania badawczego i kształtowania umiejętności zastosowania wybranych metod badawczych w praktyce Zasady budowania projektu biznesowego Zasady pracy w terenie Budowanie mapy interesariusz Praktyczne zastosowanie przygotowanego instrumentu pomiarowego w poszukiwaniu informacji biznesowej Analiza barier dla projektu biznesowego Analiza stymulant dla wprowadzenie nowej technologii lub firmy typu start-up Zasady badania zainteresowania rynku Budowanie rekomendacji dla projektu biznesowego |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa D. Lock, Podstawy Zarządzania projektami, PWE, Warszawa 2009 Literatura dodatkowa M. Tocki, B. Grucza, K. Ogonek, Zarządzanie projektami, PWE, Warszawa 2009 G. A. Churchill, Badania marketingowe, PWN, Warszawa 2002 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN T
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Orientacyjny czas pracy własnej studenta Projekt terenowy: Dyskusja nt.: podział zadań w zespole 10 godzin pracy studenta, Dyskusja i ocena przygotowania etapów projektu – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości literatury przedmiotu – 30 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości wybranych metod pomiaru – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości zasad budowy instrumentu pomiarowego – 20 godzin Dyskusja i ocena znajomości metod agregacji danych – 10 godzin pracy studenta Ocena umiejętności interpretowania materiału z badania terenowego – 20 godzin Ocena przygotowanych rekomendacji - 30 godzin pracy studenta |
|
Metody dydaktyczne: | Zajęcia terenowe Metody poszukujące | Dyskusja seminaryjna Metody poszukujące | Metoda ćwiczeniowa Metody poszukujące | Metoda projektu Metody poszukujące | Metoda obserwacji, pomiaru w terenie Metody poszukujące | Metoda problemowa |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Zajęcia terenowe" ocena * 100.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Algorytm wyliczania oceny końcowej: Algorytm wyliczania oceny końcowej z przygotowanego projektu: 100 – 90 punktów – Bardzo dobry; 89-80 punktów dobry plus; 79-70 punktów dobry; 69-60 dostateczny plus; 59-51 dostateczny; 0-50 niezaliczony Ocena projektu zespołowego 0-50 punktów; podział zadań w zespole 10 punktów, komunikacja w zespole 10 punktów, wykonanie poprawnie ćwiczeń terenowych 20 punktów, wykonanie prac terenie w terminie 10 punktów, kompletność zebranych informacji 10 punktów, interpretacja danych – 20 punktów, przygotowanie rekomendacji – 20 punktów. Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Projekt / Studium przypadku - 40.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 20.00% Odpowiedź ustna - 20.00% Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Zajęcia terenowe Wykorzystanie źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, wtórnych i pierwotnych w praktyce Zasady przygotowania instrumentów pomiaru i wykorzystania metod badawczych dla wyznaczonego zadania badawczego i kształtowania umiejętności zastosowania wybranych metod badawczych w praktyce Zasady budowania projektu biznesowego Zasady pracy w terenie Budowanie mapy interesariusz Praktyczne zastosowanie przygotowanego instrumentu pomiarowego w poszukiwaniu informacji biznesowej Analiza barier dla projektu biznesowego Analiza stymulant dla wprowadzenie nowej technologii lub firmy typu start-up Zasady badania zainteresowania rynku Budowanie rekomendacji dla projektu biznesowego |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa D. Lock, Podstawy Zarządzania projektami, PWE, Warszawa 2009 Literatura dodatkowa M. Tocki, B. Grucza, K. Ogonek, Zarządzanie projektami, PWE, Warszawa 2009 G. A. Churchill, Badania marketingowe, PWN, Warszawa 2002 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ T
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Orientacyjny czas pracy własnej studenta Projekt terenowy: Dyskusja nt.: podział zadań w zespole 10 godzin pracy studenta, Dyskusja i ocena przygotowania etapów projektu – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości literatury przedmiotu – 30 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości wybranych metod pomiaru – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości zasad budowy instrumentu pomiarowego – 20 godzin Dyskusja i ocena znajomości metod agregacji danych – 10 godzin pracy studenta Ocena umiejętności interpretowania materiału z badania terenowego – 20 godzin Ocena przygotowanych rekomendacji - 30 godzin pracy studenta |
|
Metody dydaktyczne: | Zajęcia terenowe Metody poszukujące | Dyskusja seminaryjna Metody poszukujące | Metoda ćwiczeniowa Metody poszukujące | Metoda projektu Metody poszukujące | Metoda obserwacji, pomiaru w terenie Metody poszukujące | Metoda problemowa |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Zajęcia terenowe" ocena * 100.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Algorytm wyliczania oceny końcowej: Algorytm wyliczania oceny końcowej z przygotowanego projektu: 100 – 90 punktów – Bardzo dobry; 89-80 punktów dobry plus; 79-70 punktów dobry; 69-60 dostateczny plus; 59-51 dostateczny; 0-50 niezaliczony Ocena projektu zespołowego 0-50 punktów; podział zadań w zespole 10 punktów, komunikacja w zespole 10 punktów, wykonanie poprawnie ćwiczeń terenowych 20 punktów, wykonanie prac terenie w terminie 10 punktów, kompletność zebranych informacji 10 punktów, interpretacja danych – 20 punktów, przygotowanie rekomendacji – 20 punktów. Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Projekt / Studium przypadku - 40.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 20.00% Odpowiedź ustna - 20.00% Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Zajęcia terenowe Wykorzystanie źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, wtórnych i pierwotnych w praktyce Zasady przygotowania instrumentów pomiaru i wykorzystania metod badawczych dla wyznaczonego zadania badawczego i kształtowania umiejętności zastosowania wybranych metod badawczych w praktyce Zasady budowania projektu biznesowego Zasady pracy w terenie Budowanie mapy interesariusz Praktyczne zastosowanie przygotowanego instrumentu pomiarowego w poszukiwaniu informacji biznesowej Analiza barier dla projektu biznesowego Analiza stymulant dla wprowadzenie nowej technologii lub firmy typu start-up Zasady badania zainteresowania rynku Budowanie rekomendacji dla projektu biznesowego |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa D. Lock, Podstawy Zarządzania projektami, PWE, Warszawa 2009 Literatura dodatkowa M. Tocki, B. Grucza, K. Ogonek, Zarządzanie projektami, PWE, Warszawa 2009 G. A. Churchill, Badania marketingowe, PWN, Warszawa 2002 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-07 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR T
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Orientacyjny czas pracy własnej studenta Projekt terenowy: Dyskusja nt.: podział zadań w zespole 10 godzin pracy studenta, Dyskusja i ocena przygotowania etapów projektu – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości literatury przedmiotu – 30 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości wybranych metod pomiaru – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości zasad budowy instrumentu pomiarowego – 20 godzin Dyskusja i ocena znajomości metod agregacji danych – 10 godzin pracy studenta Ocena umiejętności interpretowania materiału z badania terenowego – 20 godzin Ocena przygotowanych rekomendacji - 30 godzin pracy studenta |
|
Metody dydaktyczne: | Zajęcia terenowe Metody poszukujące | Dyskusja seminaryjna Metody poszukujące | Metoda ćwiczeniowa Metody poszukujące | Metoda projektu Metody poszukujące | Metoda obserwacji, pomiaru w terenie Metody poszukujące | Metoda problemowa |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Zajęcia terenowe" ocena * 100.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Algorytm wyliczania oceny końcowej: Algorytm wyliczania oceny końcowej z przygotowanego projektu: 100 – 90 punktów – Bardzo dobry; 89-80 punktów dobry plus; 79-70 punktów dobry; 69-60 dostateczny plus; 59-51 dostateczny; 0-50 niezaliczony Ocena projektu zespołowego 0-50 punktów; podział zadań w zespole 10 punktów, komunikacja w zespole 10 punktów, wykonanie poprawnie ćwiczeń terenowych 20 punktów, wykonanie prac terenie w terminie 10 punktów, kompletność zebranych informacji 10 punktów, interpretacja danych – 20 punktów, przygotowanie rekomendacji – 20 punktów. Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Projekt / Studium przypadku - 40.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 10.00% Zadanie / zadania praktyczne - 20.00% Odpowiedź ustna - 20.00% Ocena z formy "Zajęcia terenowe" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Zajęcia terenowe Wykorzystanie źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, wtórnych i pierwotnych w praktyce Zasady przygotowania instrumentów pomiaru i wykorzystania metod badawczych dla wyznaczonego zadania badawczego i kształtowania umiejętności zastosowania wybranych metod badawczych w praktyce Zasady budowania projektu biznesowego Zasady pracy w terenie Budowanie mapy interesariusz Praktyczne zastosowanie przygotowanego instrumentu pomiarowego w poszukiwaniu informacji biznesowej Analiza barier dla projektu biznesowego Analiza stymulant dla wprowadzenie nowej technologii lub firmy typu start-up Zasady badania zainteresowania rynku Budowanie rekomendacji dla projektu biznesowego |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa D. Lock, Podstawy Zarządzania projektami, PWE, Warszawa 2009 Literatura dodatkowa M. Tocki, B. Grucza, K. Ogonek, Zarządzanie projektami, PWE, Warszawa 2009 G. A. Churchill, Badania marketingowe, PWN, Warszawa 2002 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR T
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR T
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Orientacyjny czas pracy własnej studenta Projekt terenowy: Dyskusja nt.: podział zadań w zespole 10 godzin pracy studenta, Dyskusja i ocena przygotowania etapów projektu – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości literatury przedmiotu – 30 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości wybranych metod pomiaru – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości zasad budowy instrumentu pomiarowego – 20 godzin Dyskusja i ocena znajomości metod agregacji danych – 10 godzin pracy studenta Ocena umiejętności interpretowania materiału z badania terenowego – 20 godzin Ocena przygotowanych rekomendacji - 30 godzin pracy studenta |
|
Metody dydaktyczne: | Zajęcia terenowe Metody poszukujące | Dyskusja seminaryjna Metody poszukujące | Metoda ćwiczeniowa Metody poszukujące | Metoda projektu Metody poszukujące | Metoda obserwacji, pomiaru w terenie Metody poszukujące | Metoda problemowa |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ocena końcowa z przedmiotu ustalana jest w oparciu o wyniki następujących składników zaliczenia: Praca w zespole-10.00 % Terminowość oddania pracy cząstkowej i finalnej-10.00 % Analzia źródeł wtórnych-10.00 % Zebranie i analiza źródeł pierwotnych-30.00 % Poprawność analizy konkurencji-7.50 % Poprawność analizy barier rynkowych-7.50 % Symulacje-20.00 % Rekomendacje-5.00 % Ocena końcowa z przedmiotu ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00 % - ocena 2 50.00 % i więcej - ocena 3 60.00 % i więcej - ocena 3,5 70.00 % i więcej - ocena 4 80.00 % i więcej - ocena 4,5 90.00 % i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Algorytm wyliczania oceny końcowej: • Algorytm wyliczania oceny końcowej z przygotowanego projektu: 100 – 90 punktów – Bardzo dobry; 89-80 punktów dobry plus; 79-70 punktów dobry; 69-60 dostateczny plus; 59-51 dostateczny; 0-50 niezaliczonyOcena projektu zespołowego 0-50 punktów; podział zadań w zespole 10 punktów, komunikacja w zespole 10 punktów, wykonanie poprawnie ćwiczeń terenowych 20 punktów, wykonanie prac terenie w terminie 10 punktów, kompletność zebranych informacji 10 punktów, interpretacja danych – 20 punktów, przygotowanie rekomendacji – 20 punktów. |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Zajęcia terenowe 1. Wykorzystanie źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, wtórnych i pierwotnych w praktyce |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa D. Lock, Podstawy Zarządzania projektami, PWE, Warszawa 2009 Literatura dodatkowa M. Tocki, B. Grucza, K. Ogonek, Zarządzanie projektami, PWE, Warszawa 2009 G. A. Churchill, Badania marketingowe, PWN, Warszawa 2002 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-09 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR T
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Trzmielak | |
Prowadzący grup: | Dariusz Trzmielak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia terenowe - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Orientacyjny czas pracy własnej studenta Projekt terenowy: Dyskusja nt.: podział zadań w zespole 10 godzin pracy studenta, Dyskusja i ocena przygotowania etapów projektu – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości literatury przedmiotu – 30 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości wybranych metod pomiaru – 20 godzin pracy studenta Dyskusja i ocena znajomości zasad budowy instrumentu pomiarowego – 20 godzin Dyskusja i ocena znajomości metod agregacji danych – 10 godzin pracy studenta Ocena umiejętności interpretowania materiału z badania terenowego – 20 godzin Ocena przygotowanych rekomendacji - 30 godzin pracy studenta |
|
Metody dydaktyczne: | Zajęcia terenowe Metody poszukujące | Dyskusja punktowana Metody poszukujące | Dyskusja seminaryjna Metody poszukujące | Metoda ćwiczeniowa Metody poszukujące | Metoda projektu |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Ocena końcowa z przedmiotu ustalana jest w oparciu o wyniki następujących składników zaliczenia: Aktywność na zajęciach-10.00 % Przygotowanie do zajęć-10.00 % Praca w zespole-10.00 % Terminowość oddania pracy cząstkowej i finalnej-10.00 % Analzia źródeł wtórnych-10.00 % Analiza źródeł pierwotnych-10.00 % Poprawność analizy konkurencji-7.50 % Poprawność analizy barier rynkowych-7.50 % Symulacje-20.00 % Rekomendacje-5.00 % Ocena końcowa z przedmiotu ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00 % - ocena 2 50.00 % i więcej - ocena 3 60.00 % i więcej - ocena 3,5 70.00 % i więcej - ocena 4 80.00 % i więcej - ocena 4,5 90.00 % i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Algorytm wyliczania oceny końcowej: • Algorytm wyliczania oceny końcowej z przygotowanego projektu: 100 – 90 punktów – Bardzo dobry; 89-80 punktów dobry plus; 79-70 punktów dobry; 69-60 dostateczny plus; 59-51 dostateczny; 0-50 niezaliczonyOcena projektu zespołowego 0-50 punktów; podział zadań w zespole 10 punktów, komunikacja w zespole 10 punktów, wykonanie poprawnie ćwiczeń terenowych 20 punktów, wykonanie prac terenie w terminie 10 punktów, kompletność zebranych informacji 10 punktów, interpretacja danych – 20 punktów, przygotowanie rekomendacji – 20 punktów. |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Zajęcia terenowe 1. Wykorzystanie źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, wtórnych i pierwotnych w praktyce |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa D. Lock, Podstawy Zarządzania projektami, PWE, Warszawa 2009 Literatura dodatkowa M. Tocki, B. Grucza, K. Ogonek, Zarządzanie projektami, PWE, Warszawa 2009 G. A. Churchill, Badania marketingowe, PWN, Warszawa 2002 |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.