UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Neuromarketing – wybrane aspekty

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0800-ZNMWON
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Neuromarketing – wybrane aspekty
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 3.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

Student powinien dysponować ogólną wiedzą z zakresu podstaw marketingu.


Skrócony opis:

Celem zajęć jest prezentacja wpływu struktury mózgu i procesów w nim zachodzących na odbiór instrumentów marketingu-mix przez współczesnego klienta oraz jego zachowanie w sklepie. Uczestnicy zajęć poznają również znaczenie i obszary marketingu sensorycznego. W toku zajęć będą również przedstawione metody badań wykorzystywane w odniesieniu do neuromarketingu oraz zaprezentowane wybrane wyniki tych badań. W efekcie uczestnictwa w zajęciach słuchacze będą umieli dostrzegać i oceniać praktyki marketingowe ukierunkowane na oddziaływanie na mózg współczesnego konsumenta, a także oceniać etyczność działań w zakresie badań neuromarketingowych.

Pełny opis:

Celem zajęć jest prezentacja wpływu struktury mózgu i procesów w nim zachodzących na odbiór instrumentów marketingu-mix przez współczesnego klienta oraz jego zachowanie w sklepie. Uczestnicy zajęć poznają również znaczenie i obszary marketingu sensorycznego. W toku zajęć będą również przedstawione metody badań wykorzystywane w odniesieniu do neuromarketingu oraz zaprezentowane wybrane wyniki tych badań. W efekcie uczestnictwa w zajęciach słuchacze będą umieli dostrzegać i oceniać praktyki marketingowe ukierunkowane na oddziaływanie na mózg współczesnego konsumenta, a także oceniać etyczność działań w zakresie badań neuromarketingowych.

Efekty uczenia się:

Wiedza

Ma elementarną świadomość kompleksowej natury działań marketingowych i zmian zachodzących w środowisku biznesowym oraz ich wpływie na działania rynkowe, w szczególności marketingowe firm, w tym także prawidłowości obszaru nauk o zarządzaniu, ekonomii, psychologii, socjologii i ich wpływie na funkcjonowanie podmiotów sfery rynku

Posiada podstawową wiedzę o człowieku i zachowaniu nabywców na rynku, jako kluczowych elementach organizacji i życia gospodarczego

Posiada podstawową wiedzę z zakresu psychologii i socjologii oraz rozumie ich wpływ na zachowania nabywców na rynku

Umiejętności

Posiada podstawowe umiejętność rozumienia i analizowania podstawowych zjawisk gospodarczych i społecznych, w szczególnie tych dotyczących zachowania nabywców, budowania relacji z klientami i partnerami biznesowymi oraz decyzji marketingowych

Kompetencje społeczne

Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga główne dylematy i problemy związane z realizowaniem operacyjnych działań marketingowych na poziomie specjalisty

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2026-02-16 - 2026-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena zgodna z regulaminem studiów

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2025-03-03 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład monograficzny, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dariusz Trzmielak
Prowadzący grup: Dariusz Trzmielak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład monograficzny - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Wykład monograficzny

Metody podające | Wykład konwersatoryjny

Metody podające | Wykład problemowy

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Wykład monograficzny" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Test / quiz - 100.00%



Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 40.00% - ocena 2

40.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

80.00% i więcej - ocena 4,5

90.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Wykład monograficzny

Konstrukcja mózgu człowieka i jej wpływ na odbieranie bodźców marketingowych.

Wpływ neuromarketingu na odbiór instrumentów marketingu-mix.

Neuromarketing a komunikacja marketingowa firm. Zdolność przetwarzania i zapamiętywania informacji. Psychologiczne mechanizmy w kształtowaniu produktu i promocji .

Marketing sensoryczny, oddziaływanie na zmysły poprzez techniki wykorzystujace bodźce w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Wykorzystanie neuromarketingu w sprzedaży.

Neuromarketing i zachowanie konsumneta.

Metody badań neuromarketingowych i wybrane wyniki badań.

Dylematy etyczne związane z neuromarketingiem.



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Dooley, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, PWN, Warszawa 2015.

A.K. Pradeep, Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.

Literatura dodatkowa

J. Woźniak, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.

I. Skowronek, Zmysły dla zysku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2014.

H. Mruk, M. Sznajder (red.), Neuromarketing: interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań 2008.

M. Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK, Kraków 2009.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład monograficzny, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dariusz Trzmielak
Prowadzący grup: Dariusz Trzmielak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład monograficzny - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Wykład monograficzny

Metody podające | Wykład konwersatoryjny

Metody podające | Wykład problemowy

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Wykład monograficzny" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Projekt / Studium przypadku - 100.00%



Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 50.00% - ocena 2

50.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

80.00% i więcej - ocena 4,5

90.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Wykład monograficzny

Konstrukcja mózgu człowieka i jej wpływ na odbieranie bodźców marketingowych.

Wpływ neuromarketingu na odbiór instrumentów marketingu-mix.

Neuromarketing a komunikacja marketingowa firm. Zdolność przetwarzania i zapamiętywania informacji. Psychologiczne mechanizmy w reklamie.

Marketing sensoryczny – aspekty, możliwość wykorzystania, wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Wykorzystanie neuromarketingu w sprzedaży.

Neuromarketing w Internecie – strony internetowe i social media.

Metody badań neuromarketingowych i wybrane wyniki badań.

Dylematy etyczne związane z neuromarketingiem.



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Dooley, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, PWN, Warszawa 2015.

A.K. Pradeep, Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.

Literatura dodatkowa

J. Woźniak, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.

I. Skowronek, Zmysły dla zysku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2014.

H. Mruk, M. Sznajder (red.), Neuromarketing: interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań 2008.

M. Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK, Kraków 2009.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład monograficzny, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dariusz Trzmielak
Prowadzący grup: Dariusz Trzmielak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład monograficzny - Ocena zgodna z regulaminem studiów

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład monograficzny, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dariusz Trzmielak
Prowadzący grup: Dariusz Trzmielak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład monograficzny - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Wykład monograficzny

Metody podające | Wykład konwersatoryjny

Metody podające | Wykład problemowy

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Wykład monograficzny" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Projekt / Studium przypadku - 100.00%



Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 50.00% - ocena 2

50.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

80.00% i więcej - ocena 4,5

90.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Wykład monograficzny

Konstrukcja mózgu człowieka i jej wpływ na odbieranie bodźców marketingowych.

Wpływ neuromarketingu na odbiór instrumentów marketingu-mix.

Neuromarketing a komunikacja marketingowa firm. Zdolność przetwarzania i zapamiętywania informacji. Psychologiczne mechanizmy w reklamie.

Marketing sensoryczny – aspekty, możliwość wykorzystania, wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Wykorzystanie neuromarketingu w sprzedaży.

Neuromarketing w Internecie – strony internetowe i social media.

Metody badań neuromarketingowych i wybrane wyniki badań.

Dylematy etyczne związane z neuromarketingiem.



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Dooley, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, PWN, Warszawa 2015.

A.K. Pradeep, Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.

Literatura dodatkowa

J. Woźniak, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.

I. Skowronek, Zmysły dla zysku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2014.

H. Mruk, M. Sznajder (red.), Neuromarketing: interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań 2008.

M. Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK, Kraków 2009.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład monograficzny, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wojciech Grzegorczyk, Kamila Pytka
Prowadzący grup: Wojciech Grzegorczyk, Kamila Pytka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład monograficzny - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Wykład monograficzny

Metody podające | Wykład konwersatoryjny

Metody podające | Wykład problemowy

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Wykład monograficzny" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Projekt / Studium przypadku - 100.00%



Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 50.00% - ocena 2

50.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

80.00% i więcej - ocena 4,5

90.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Wykład monograficzny

Konstrukcja mózgu człowieka i jej wpływ na odbieranie bodźców marketingowych.

Wpływ neuromarketingu na odbiór instrumentów marketingu-mix.

Neuromarketing a komunikacja marketingowa firm. Zdolność przetwarzania i zapamiętywania informacji. Psychologiczne mechanizmy w reklamie.

Marketing sensoryczny – aspekty, możliwość wykorzystania, wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Wykorzystanie neuromarketingu w sprzedaży.

Neuromarketing w Internecie – strony internetowe i social media.

Metody badań neuromarketingowych i wybrane wyniki badań.

Dylematy etyczne związane z neuromarketingiem.



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Dooley, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, PWN, Warszawa 2015.

A.K. Pradeep, Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.

Literatura dodatkowa

J. Woźniak, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.

I. Skowronek, Zmysły dla zysku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2014.

H. Mruk, M. Sznajder (red.), Neuromarketing: interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań 2008.

M. Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK, Kraków 2009.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-03-08 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamila Pytka
Prowadzący grup: Kamila Pytka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Wykład monograficzny

Metody podające | Wykład konwersatoryjny

Metody podające | Wykład problemowy

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Wykład monograficzny" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Projekt / Studium przypadku - 100.00%



Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 50.00% - ocena 2

50.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

80.00% i więcej - ocena 4,5

90.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Wykład monograficzny

Konstrukcja mózgu człowieka i jej wpływ na odbieranie bodźców marketingowych.

Wpływ neuromarketingu na odbiór instrumentów marketingu-mix.

Neuromarketing a komunikacja marketingowa firm. Zdolność przetwarzania i zapamiętywania informacji. Psychologiczne mechanizmy w reklamie.

Marketing sensoryczny – aspekty, możliwość wykorzystania, wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Wykorzystanie neuromarketingu w sprzedaży.

Neuromarketing w Internecie – strony internetowe i social media.

Metody badań neuromarketingowych i wybrane wyniki badań.

Dylematy etyczne związane z neuromarketingiem.



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Dooley, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, PWN, Warszawa 2015.

A.K. Pradeep, Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.

Literatura dodatkowa

J. Woźniak, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.

I. Skowronek, Zmysły dla zysku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2014.

H. Mruk, M. Sznajder (red.), Neuromarketing: interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań 2008.

M. Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK, Kraków 2009.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamila Pytka
Prowadzący grup: Kamila Pytka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Metody dydaktyczne:

Wykład monograficzny

Metody podające | Wykład konwersatoryjny

Metody podające | Wykład problemowy

Metody poszukujące | Studium przypadku



Sposoby i kryteria oceniania:

OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU

jest ustalana zgodnie z algorytmem:

Ocena z formy: "Wykład monograficzny" ocena * 100.00 %

Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu:

Brak


Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia:

Projekt / Studium przypadku - 100.00%



Ocena z formy "Wykład monograficzny" ustalana jest na podstawie następującej skali:

Poniżej 50.00% - ocena 2

50.00% i więcej - ocena 3

60.00% i więcej - ocena 3,5

70.00% i więcej - ocena 4

80.00% i więcej - ocena 4,5

90.00% i więcej - ocena 5


Dodatkowe warunki zaliczenia formy:

Brak

Szczegółowe treści kształcenia:

Wykład monograficzny

Konstrukcja mózgu człowieka i jej wpływ na odbieranie bodźców marketingowych.

Wpływ neuromarketingu na odbiór instrumentów marketingu-mix.

Neuromarketing a komunikacja marketingowa firm. Zdolność przetwarzania i zapamiętywania informacji. Psychologiczne mechanizmy w reklamie.

Marketing sensoryczny – aspekty, możliwość wykorzystania, wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Wykorzystanie neuromarketingu w sprzedaży.

Neuromarketing w Internecie – strony internetowe i social media.

Metody badań neuromarketingowych i wybrane wyniki badań.

Dylematy etyczne związane z neuromarketingiem.



Literatura:

Literatura podstawowa

R. Dooley, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, PWN, Warszawa 2015.

A.K. Pradeep, Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.

Literatura dodatkowa

J. Woźniak, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.

I. Skowronek, Zmysły dla zysku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2014.

H. Mruk, M. Sznajder (red.), Neuromarketing: interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań 2008.

M. Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK, Kraków 2009.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamila Pytka
Prowadzący grup: Kamila Pytka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamila Pytka
Prowadzący grup: Kamila Pytka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Metody dydaktyczne:

(tylko po angielsku) Lecture with conversation

Lecture about problems

Analysis of case study


Sposoby i kryteria oceniania:

(tylko po angielsku) The case study of using of neuromarketing by selected firm 100%

0 – 49% - unsatisfactory (2)

50 – 59% - satisfactory (3)

60 – 69% - satisfactory plus (3,5)

70 – 79% - good (4)

80 – 89% - good plus (4,5)

90 – 100% - very good (5)


Szczegółowe treści kształcenia:

(tylko po angielsku) Human brain structure and it’s influence on reception of marketing stimuluses.

Influence of neuromarketing on reception of marketing-mix instruments.

Neuromarketing and marketing communication. Ability to process and remember of information. Psychological mechanisms in advertisement.

Sensory marketing – aspects, possibility of using, influence on taking shopping decisions.

Using of neuromarketing in selling.

Neuromarketing in the Internet – websites and social media.

Methods of neuromarketing research and selected results of these research.

Ethical dilemmas connected with neuromarketing.


Literatura:

Literatura podstawowa:

R. Dooley, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, PWN, Warszawa 2015.

A.K. Pradeep, Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.

Literatura dodatkowa:

J. Woźniak, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta, One Press Exclusive, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012.

I. Skowronek, Zmysły dla zysku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2014.

H. Mruk, M. Sznajder (red.), Neuromarketing: interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań 2008.

M. Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK, Kraków 2009.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6