Modelowanie i animacja komputerowa
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-MA0ZLI |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Modelowanie i animacja komputerowa |
Jednostka: | Wydział Matematyki i Informatyki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Forma studiów: | niestacjonarne (zaoczne) |
Wymagania wstępne: | podstawy programowania w programie Blender |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest praktyczne zapoznanie studenta z problematyką modelowania i animacji trójwymiarowej z wykorzystaniem programu Blender. Realizacja zadań laboratoryjnych polega na przygotowaniu modeli, a następnie przygotowaniu animacji w programie Blender. |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu przedmiotu student: 1) tworzy modele trójwymiarowe z wykorzystaniem edycji proporcjonalnej, odbicia lustrzanego, edycji krzywych i funkcji Warp, 2) korzysta z modyfikatorów, 3) wykorzystuje panel Shading do przypisywania materiału i tekstur do obiektu, 4) posługuje się opcją shaders do ustawień dotyczących oświetlenia i cieniowania, 5) wykorzystuje efekty particles, 6) tworzy animację z wykorzystaniem armatury i krzywych. 7) potrafi pracować w grupie tworząc animację komputerową, 8) umie pracować systematycznie nad projektami, które mają długofalowy charakter, 9) ma krytyczne podejście do otrzymywanych informacji oraz rozumie znaczenie informatyki i jej zastosowań |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.