UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing internetowy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-MI0IWH
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing internetowy
Jednostka: Wydział Matematyki i Informatyki
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 LUB 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Forma zaliczenia:

zaliczenie

Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

Środowisko pracy analityka 1100-SA0IIH

Skrócony opis:

Marketing internetowy to umiejętność wykorzystywania Internetu do promowania firmy oraz do dostosowywania usług oferowanych przez firmę do potrzeb potencjalnych klientów. Podstawowymi narzędziami służącymi tutaj są: -pozycjonowanie i optymalizacja stron www; -e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta; -Google Ads w celu tworzenia własnej reklamy z odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi; -Content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych; -Facebook Ad do tworzenia kampanii marketingowych kierowanych do sprecyzowanej, ściśle określonej grupy odbiorców w celu budowania marki, tworzenia grupy odbiorców;

Efekty uczenia się:

Po zakończeniu przedmiotu student:

E1. zna rozwiązania informatyczne służące eksploracji danych, 11A-1A_W07

E2. stosuje narzędzia matematyczne do analizy, optymalizacji i prognozowania wybranych procesów społecznych, 11A-1A_U06

E3. posiada umiejętność doboru rozwiązań programistycznych i oceny ich działania, 11A-1A_U09,

E4. pozyskuje dane z różnych źródeł, przetwarza je i poddaje analizie, 11A-1A_U11

E5. dobiera technologie systemowe do wybranych zadań praktycznych, 11A-1Ai_U18

Powyższe efekty uczenia się osiągane w ramach przedmiotu pozwalają na realizację kierunkowych efektów uczenia się, mających następujące oznaczenia w programie studiów: 11A-1A_W07; 11A-1A_U06; 11A-1A_U09; 11A-1A_U11; 11A-1Ai_U18

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 28 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Klim
Prowadzący grup: Dorota Klim
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Klim
Prowadzący grup: Dorota Klim
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Klim
Prowadzący grup: Dorota Klim
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu.

Sposoby i kryteria oceniania:

Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu.


Ocenie podlegają:

1. blog - wygląd, estetyka

2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu

3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki

4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć

5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne

6. mapa witryny

7. plik robots.txt

8. struktura i schemat witryny

9. testy witryny

10. audyt SEO

11. Google Search Console - rejestracja, mapa

12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych

13. reklama Google Ads

14. strona docelowa, wersja A i B

15. lista grup na FB o podobnej tematyce

16. lista blogów o podobnej tematyce

17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa

18. social media - marketing

19. You Tube - optymalizacja treści

20. marketing e-mailowy


Ocena końcowa:

Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%)


Skala ocen:

91%-100%: 5

81%-90%: 4+

71%-80%: 4

61%-70%: 3+

51%-60%: 3

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów.


Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych):

- przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20

- przygotowanie do zaliczenia: 20

Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia.


Treści kształcenia:

1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu

2. tworzenie produktu

3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube

4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie

5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego

6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics

7. tworzenie stron docelowych

8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B

9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta

10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama)


Literatura:

1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament.

2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.

3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-03-08 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Klim
Prowadzący grup: Dorota Klim
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu.

Sposoby i kryteria oceniania:

Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu.


Ocenie podlegają:

1. blog - wygląd, estetyka

2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu

3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki

4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć

5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne

6. mapa witryny

7. plik robots.txt

8. struktura i schemat witryny

9. testy witryny

10. audyt SEO

11. Google Search Console - rejestracja, mapa

12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych

13. reklama Google Ads

14. strona docelowa, wersja A i B

15. lista grup na FB o podobnej tematyce

16. lista blogów o podobnej tematyce

17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa

18. social media - marketing

19. You Tube - optymalizacja treści

20. marketing e-mailowy


Ocena końcowa:

Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%)


Skala ocen:

91%-100%: 5

81%-90%: 4+

71%-80%: 4

61%-70%: 3+

51%-60%: 3

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów.


Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych):

- przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20

- przygotowanie do zaliczenia: 20

Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia.


Treści kształcenia:

1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu

2. tworzenie produktu

3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube

4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie

5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego

6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics

7. tworzenie stron docelowych

8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B

9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta

10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama)


Literatura:

1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament.

2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.

3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Klim
Prowadzący grup: Dorota Klim
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Informacje dodatkowe:

Zaliczenie na ocenę na podstawie projektu.

Metody dydaktyczne:

Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu.

Sposoby i kryteria oceniania:

Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu.


Ocenie podlegają:

1. blog - wygląd, estetyka

2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu

3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki

4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć

5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne

6. mapa witryny

7. plik robots.txt

8. struktura i schemat witryny

9. testy witryny

10. audyt SEO

11. Google Search Console - rejestracja, mapa

12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych

13. reklama Google Ads

14. strona docelowa, wersja A i B

15. lista grup na FB o podobnej tematyce

16. lista blogów o podobnej tematyce

17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa

18. social media - marketing

19. You Tube - optymalizacja treści

20. marketing e-mailowy


Ocena końcowa:

Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%)


Skala ocen:

91%-100%: 5

81%-90%: 4+

71%-80%: 4

61%-70%: 3+

51%-60%: 3

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów.


Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych):

- przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20

- przygotowanie do zaliczenia: 20

Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia.


Treści kształcenia:

1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu

2. tworzenie produktu

3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube

4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie

5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego

6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics

7. tworzenie stron docelowych

8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B

9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta

10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama)


Literatura:

1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament.

2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.

3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 28 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Klim
Prowadzący grup: Dorota Klim
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Informacje dodatkowe:

Zaliczenie na ocenę na podstawie projektu.

Metody dydaktyczne:

Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu.

Sposoby i kryteria oceniania:

Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu.


Ocenie podlegają:

1. blog - wygląd, estetyka

2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu

3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki

4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć

5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne

6. mapa witryny

7. plik robots.txt

8. struktura i schemat witryny

9. testy witryny

10. audyt SEO

11. Google Search Console - rejestracja, mapa

12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych

13. reklama Google Ads

14. strona docelowa, wersja A i B

15. lista grup na FB o podobnej tematyce

16. lista blogów o podobnej tematyce

17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa

18. social media - marketing

19. You Tube - optymalizacja treści

20. marketing e-mailowy


Ocena końcowa:

Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%)


Skala ocen:

91%-100%: 5

81%-90%: 4+

71%-80%: 4

61%-70%: 3+

51%-60%: 3

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów.


Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych):

- przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20

- przygotowanie do zaliczenia: 20

Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia.


Treści kształcenia:

1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu

2. tworzenie produktu

3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube

4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie

5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego

6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics

7. tworzenie stron docelowych

8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B

9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta

10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama)


Literatura:

1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament.

2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.

3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 28 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Klim
Prowadzący grup: Dorota Klim
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Informacje dodatkowe:

Zaliczenie na ocenę na podstawie projektu.

Metody dydaktyczne:

Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu.

Sposoby i kryteria oceniania:

Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu.


Ocenie podlegają:

1. blog - wygląd, estetyka

2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu

3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki

4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć

5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne

6. mapa witryny

7. plik robots.txt

8. struktura i schemat witryny

9. testy witryny

10. audyt SEO

11. Google Search Console - rejestracja, mapa

12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych

13. reklama Google Ads

14. strona docelowa, wersja A i B

15. lista grup na FB o podobnej tematyce

16. lista blogów o podobnej tematyce

17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa

18. social media - marketing

19. You Tube - optymalizacja treści

20. marketing e-mailowy


Ocena końcowa:

Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%)


Skala ocen:

91%-100%: 5

81%-90%: 4+

71%-80%: 4

61%-70%: 3+

51%-60%: 3

Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się:

Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów.


Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych):

- przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20

- przygotowanie do zaliczenia: 20

Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia.


Treści kształcenia:

1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu

2. tworzenie produktu

3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube

4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie

5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego

6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics

7. tworzenie stron docelowych

8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B

9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta

10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama)


Literatura:

1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament.

2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.

3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0