Marketing internetowy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-MI0IWH |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing internetowy |
Jednostka: | Wydział Matematyki i Informatyki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
LUB
3.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Środowisko pracy analityka 1100-SA0IIH |
Skrócony opis: |
Marketing internetowy to umiejętność wykorzystywania Internetu do promowania firmy oraz do dostosowywania usług oferowanych przez firmę do potrzeb potencjalnych klientów. Podstawowymi narzędziami służącymi tutaj są: -pozycjonowanie i optymalizacja stron www; -e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta; -Google Ads w celu tworzenia własnej reklamy z odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi; -Content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych; -Facebook Ad do tworzenia kampanii marketingowych kierowanych do sprecyzowanej, ściśle określonej grupy odbiorców w celu budowania marki, tworzenia grupy odbiorców; |
Efekty uczenia się: |
Po zakończeniu przedmiotu student: E1. zna rozwiązania informatyczne służące eksploracji danych, 11A-1A_W07 E2. stosuje narzędzia matematyczne do analizy, optymalizacji i prognozowania wybranych procesów społecznych, 11A-1A_U06 E3. posiada umiejętność doboru rozwiązań programistycznych i oceny ich działania, 11A-1A_U09, E4. pozyskuje dane z różnych źródeł, przetwarza je i poddaje analizie, 11A-1A_U11 E5. dobiera technologie systemowe do wybranych zadań praktycznych, 11A-1Ai_U18 Powyższe efekty uczenia się osiągane w ramach przedmiotu pozwalają na realizację kierunkowych efektów uczenia się, mających następujące oznaczenia w programie studiów: 11A-1A_W07; 11A-1A_U06; 11A-1A_U09; 11A-1A_U11; 11A-1Ai_U18 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN LI
LI
LI
WT ŚR LI
LI
LI
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 28 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Klim | |
Prowadzący grup: | Dorota Klim | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LI
LI
ŚR LI
LI
CZ LI
PT LI
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Klim | |
Prowadzący grup: | Dorota Klim | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LI
LI
LI
ŚR LI
LI
LI
CZ PT LI
LI
LI
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Klim | |
Prowadzący grup: | Dorota Klim | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu. Ocenie podlegają: 1. blog - wygląd, estetyka 2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu 3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki 4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć 5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne 6. mapa witryny 7. plik robots.txt 8. struktura i schemat witryny 9. testy witryny 10. audyt SEO 11. Google Search Console - rejestracja, mapa 12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych 13. reklama Google Ads 14. strona docelowa, wersja A i B 15. lista grup na FB o podobnej tematyce 16. lista blogów o podobnej tematyce 17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa 18. social media - marketing 19. You Tube - optymalizacja treści 20. marketing e-mailowy Ocena końcowa: Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%) Skala ocen: 91%-100%: 5 81%-90%: 4+ 71%-80%: 4 61%-70%: 3+ 51%-60%: 3 |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów. Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych): - przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20 - przygotowanie do zaliczenia: 20 Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia. |
|
Treści kształcenia: | 1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu 2. tworzenie produktu 3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube 4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie 5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego 6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics 7. tworzenie stron docelowych 8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B 9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta 10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama) |
|
Literatura: |
1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. 2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. 3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-08 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN LI
LI
WT LI
ŚR LI
LI
CZ LI
PT LI
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Klim | |
Prowadzący grup: | Dorota Klim | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu. Ocenie podlegają: 1. blog - wygląd, estetyka 2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu 3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki 4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć 5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne 6. mapa witryny 7. plik robots.txt 8. struktura i schemat witryny 9. testy witryny 10. audyt SEO 11. Google Search Console - rejestracja, mapa 12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych 13. reklama Google Ads 14. strona docelowa, wersja A i B 15. lista grup na FB o podobnej tematyce 16. lista blogów o podobnej tematyce 17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa 18. social media - marketing 19. You Tube - optymalizacja treści 20. marketing e-mailowy Ocena końcowa: Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%) Skala ocen: 91%-100%: 5 81%-90%: 4+ 71%-80%: 4 61%-70%: 3+ 51%-60%: 3 |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów. Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych): - przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20 - przygotowanie do zaliczenia: 20 Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia. |
|
Treści kształcenia: | 1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu 2. tworzenie produktu 3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube 4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie 5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego 6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics 7. tworzenie stron docelowych 8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B 9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta 10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama) |
|
Literatura: |
1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. 2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. 3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LI
LI
ŚR LI
LI
CZ LI
LI
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 42 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Klim | |
Prowadzący grup: | Dorota Klim | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Zaliczenie na ocenę na podstawie projektu. |
|
Metody dydaktyczne: | Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu. Ocenie podlegają: 1. blog - wygląd, estetyka 2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu 3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki 4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć 5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne 6. mapa witryny 7. plik robots.txt 8. struktura i schemat witryny 9. testy witryny 10. audyt SEO 11. Google Search Console - rejestracja, mapa 12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych 13. reklama Google Ads 14. strona docelowa, wersja A i B 15. lista grup na FB o podobnej tematyce 16. lista blogów o podobnej tematyce 17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa 18. social media - marketing 19. You Tube - optymalizacja treści 20. marketing e-mailowy Ocena końcowa: Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%) Skala ocen: 91%-100%: 5 81%-90%: 4+ 71%-80%: 4 61%-70%: 3+ 51%-60%: 3 |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów. Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych): - przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20 - przygotowanie do zaliczenia: 20 Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia. |
|
Treści kształcenia: | 1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu 2. tworzenie produktu 3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube 4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie 5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego 6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics 7. tworzenie stron docelowych 8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B 9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta 10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama) |
|
Literatura: |
1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. 2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. 3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LI
LI
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 28 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Klim | |
Prowadzący grup: | Dorota Klim | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Zaliczenie na ocenę na podstawie projektu. |
|
Metody dydaktyczne: | Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu. Ocenie podlegają: 1. blog - wygląd, estetyka 2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu 3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki 4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć 5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne 6. mapa witryny 7. plik robots.txt 8. struktura i schemat witryny 9. testy witryny 10. audyt SEO 11. Google Search Console - rejestracja, mapa 12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych 13. reklama Google Ads 14. strona docelowa, wersja A i B 15. lista grup na FB o podobnej tematyce 16. lista blogów o podobnej tematyce 17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa 18. social media - marketing 19. You Tube - optymalizacja treści 20. marketing e-mailowy Ocena końcowa: Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%) Skala ocen: 91%-100%: 5 81%-90%: 4+ 71%-80%: 4 61%-70%: 3+ 51%-60%: 3 |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów. Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych): - przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20 - przygotowanie do zaliczenia: 20 Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia. |
|
Treści kształcenia: | 1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu 2. tworzenie produktu 3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube 4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie 5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego 6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics 7. tworzenie stron docelowych 8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B 9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta 10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama) |
|
Literatura: |
1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. 2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. 3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LI
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 28 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Klim | |
Prowadzący grup: | Dorota Klim | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Informacje dodatkowe: | Zaliczenie na ocenę na podstawie projektu. |
|
Metody dydaktyczne: | Na każdych zajęciach jest wprowadzenie do tematu przewodniego w postaci wykładu (prezentacja). Dyskusja. Następnie praca przy komputerze i realizowanie zadań związanych z tematem przewodnim zajęć pod kątem własnego produktu. Rozmowy ze studentami pod kątem konkretnego produktu. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Na zaliczenie student projektuje witrynę, kanał na YouTubie oraz profi biznesowy w mediach społecznościowych w celu wypromowania wymyślonego na potrzeby zajęć produktu. Ocenie podlegają: 1. blog - wygląd, estetyka 2. lista słów kluczowych do wybranego wpisu 3. wybrany wpis - podział treści, nagłówki 4. wybrany wpis - optymalizacja zdjęć 5. wybrany wpis - linkowanie wewnętrzne 6. mapa witryny 7. plik robots.txt 8. struktura i schemat witryny 9. testy witryny 10. audyt SEO 11. Google Search Console - rejestracja, mapa 12. Google Analytics - analiza pozyskanych danych 13. reklama Google Ads 14. strona docelowa, wersja A i B 15. lista grup na FB o podobnej tematyce 16. lista blogów o podobnej tematyce 17. formularze, wyskakujące okna, lista mailingowa 18. social media - marketing 19. You Tube - optymalizacja treści 20. marketing e-mailowy Ocena końcowa: Na ocenę końcową składa się ocena z laboratorium (100%) Skala ocen: 91%-100%: 5 81%-90%: 4+ 71%-80%: 4 61%-70%: 3+ 51%-60%: 3 |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Efekty E1 - E5 są weryfikowane w ramach laboratoriów. Przewidywany czas pracy własnej (w godzinach lekcyjnych): - przygotowanie do zajęć (praca bieżąca): 20 - przygotowanie do zaliczenia: 20 Student/ka weryfikuje efekty pracy własnej z Prowadzącym/ą zajęcia. |
|
Treści kształcenia: | 1. tworzenie witryn internetowych za pomoc dostępnych systemów zarządzania treścią (cms) na wybranym hostingu 2. tworzenie produktu 3. realizowanie poszczególnych elementów SEO (optymalizacja treści stron, adresy url, planer słów kluczowych, meta opis, linkowanie, plik robots.txt, mapa strony, optymalizacja zdjęć, osadzanie treści, content marketing służący budowaniu marki, generowaniu leadów sprzedażowych), tworzenie kanału na YouTube 4. tworzenie i optymalizacja wideo dla wyszukiwarek w YouTubie 5. wykorzystywanie narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics do odpowiedniego indeksowania, rankingowania witryny, przepływu użytkownika, pozyskiwania danych na temat klienta docelowego 6. tworzenie reklamy w Google Ads na podstawie danych pozyskanych z Google Analytics 7. tworzenie stron docelowych 8. badanie odczuć odbiorcy za pomocą testów A/B 9. e-mail marketing, czyli komunikacja z klientem, tworzenie i analiza bazy mailingowej, przygotowanie odpowiedniej treści do odpowiedniego klienta 10. marketing w mediach społecznościowych (profile biznesowe, śledzenie, badanie zasięgu wpisu, badanie konkurencji, reklama) |
|
Literatura: |
1. Maciej Dutko (redakcja), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. 2. Eric Ries, Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. 3. Marcin Żukowski, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.