UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Cultural Management

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-D1P0116
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Cultural Management
Jednostka: Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 6.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

Posiadanie przez studenta umiejętności:

•gromadzenia i korzystania z informacji w zakresie: specjalistycznej literatury, obserwacji bezpośredniej i analizy treści.

•pracy samodzielnej i współuczestniczenie w pracy zespołowej,

• posługiwania się językiem angielskim minimum na poziomie B1.


Skrócony opis:

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z koncepcjami marketingu i zarządzania, które wykorzystywane są współcześnie przez instytucje kultury. W szczególności przedmiot ukierunkowany jest na ukazanie roli orientacji rynkowej w działalności muzeów i teatrów. W ramach poszczególnych bloków studenci zapoznają się z podstawowymi narzędziami marketingu w obszarze rynku kultury, innowacjami oraz komunikacją kryzysową, budowaniem marki i tworzeniem skutecznych działań promocyjnych. Treść teoretyczna wykładu uzupełniana jest o najbardziej aktualne i modelowe rozwiązania marketingowe stosowane przez instytucje kultury w perspektywie międzynarodowej.

Efekty uczenia się:

Efekty kształcenia w zakresie:

Wiedzy:

- student obserwuje i analizuje wpływ orientacji marketingowej na działalność instytucji kultury;

- student definiuje i opisuje podstawowe narzędzia marketingowe wykorzystywane przez instytucje kultury;

- student ocenia skuteczność strategii marketingowych stosowanych przez instytucje kultury.

Umiejętności:

- student potrafi analizować otoczenie instytucji kultury z wykorzystaniem narzędzi marketingowych;

- student wykorzystuje innowacje marketingowe do tworzenia strategii instytucji kultury;

- student identyfikuje błędy w strategiach instytucji kultury.

Kompetencji społecznych (postaw):

- student potrafi pracować w zespole nad strategiami dla instytucji kultury;

- student stosuje interdyscyplinarne podejście w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów na rynku kultury.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-09
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański, Marta Hereźniak, Artur Modliński, Michał Sędkowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Czy IRK BWZ?:

T

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0