Cultural Management
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1300-D1P0116 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Cultural Management |
Jednostka: | Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
6.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Posiadanie przez studenta umiejętności: •gromadzenia i korzystania z informacji w zakresie: specjalistycznej literatury, obserwacji bezpośredniej i analizy treści. •pracy samodzielnej i współuczestniczenie w pracy zespołowej, • posługiwania się językiem angielskim minimum na poziomie B1. |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z koncepcjami marketingu i zarządzania, które wykorzystywane są współcześnie przez instytucje kultury. W szczególności przedmiot ukierunkowany jest na ukazanie roli orientacji rynkowej w działalności muzeów i teatrów. W ramach poszczególnych bloków studenci zapoznają się z podstawowymi narzędziami marketingu w obszarze rynku kultury, innowacjami oraz komunikacją kryzysową, budowaniem marki i tworzeniem skutecznych działań promocyjnych. Treść teoretyczna wykładu uzupełniana jest o najbardziej aktualne i modelowe rozwiązania marketingowe stosowane przez instytucje kultury w perspektywie międzynarodowej. |
Efekty uczenia się: |
Efekty kształcenia w zakresie: Wiedzy: - student obserwuje i analizuje wpływ orientacji marketingowej na działalność instytucji kultury; - student definiuje i opisuje podstawowe narzędzia marketingowe wykorzystywane przez instytucje kultury; - student ocenia skuteczność strategii marketingowych stosowanych przez instytucje kultury. Umiejętności: - student potrafi analizować otoczenie instytucji kultury z wykorzystaniem narzędzi marketingowych; - student wykorzystuje innowacje marketingowe do tworzenia strategii instytucji kultury; - student identyfikuje błędy w strategiach instytucji kultury. Kompetencji społecznych (postaw): - student potrafi pracować w zespole nad strategiami dla instytucji kultury; - student stosuje interdyscyplinarne podejście w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów na rynku kultury. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-09 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Domański | |
Prowadzący grup: | Tomasz Domański, Marta Hereźniak, Artur Modliński, Michał Sędkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Czy IRK BWZ?: | T |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.