UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

International Marketing Strategy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-D2SM212
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: International Marketing Strategy
Jednostka: Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Grupy: Z-24/25 international and political studies II st. II rok DUIPSa(13)3
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 11.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

Warunkiem udziału w seminarium magisterskim są zainteresowania problematyką marketingu międzynarodowego oraz strategiami rozwoju firm na rynkach zagranicznych .

Studenci wybierający seminarium zwykle interesują się możliwościami pracy w międzynarodowych przedsiębiorstwach działających na rynkach zagranicznych .

Skrócony opis:

Seminarium magisterskie jest prowadzone dla międzynarodowej grupy studentów w języku angielskim . Studenci mają za zadanie przygotowanie pracy dotyczącej wybranych problemów oraz uwarunkowań - związanych z wypracowywaniem przez firmy strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych .

Praca magisterska ma na celu nauczenie studentów zbierania i analizy informacji z różnych międzynarodowych źródeł bibliograficznych .

Student powinien wykazać się umiejętnością formułowania problemów badawczych oraz hipotez w oparciu najnowszą literaturę - dotyczącą działalności biznesowej przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych oraz w oparciu o własne badania empiryczne

Efekty uczenia się:

Wiedza :

Zna i rozumie istnienie norm i reguł organizujących funkcjonowanie środowiska oraz systemu międzynarodowego i jego podsystemów. Dysponuje wiedzą na temat różnych podejść, technik oraz poziomów ich badania i analizy.

Zna i rozumie zasady tworzenia oraz rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości, wykorzystującej wiedzę z zakresu stosunków międzynarodowych.

Umiejętności:

Student potrafi prawidłowo badać i interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) zachodzące w obszarze stosunków międzynarodowych oraz wskazać zachodzące pomiędzy nimi relacje. Potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną, pozyskiwać dane i sięgać oraz stosować właściwe metody i narzędzi, w tym zaawansowane techniki informacyjno-komunikacyjne (ICT) do analizowania procesów i zjawisk zachodzących w stosunkach międzynarodowych.

Analizuje przyczyny przebieg procesów i zjawisk zachodzących w stosunkach międzynawowych. Potrafi stawiać hipotezy badawcze i poddawać je weryfikacji w oparciu o krytyczny dobór i analizę danych. Potrafi prognozować i modelować procesy oraz zjawiska społeczne w zakresie stosunków międzynarodowych z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi analitycznych.

Kompetencje społeczne :

Student jest gotów do podejmowania wyzwań ze świadomością znaczenia wiedzy dla rozwiązywania problemów poznawczych i praktycznych.

Jest gotów do krytycznej oceny wiedzy i umiejętności własnych i pochodzących z innych źródeł oraz, na tej podstawie, formułowania potrzeb i zadań poznawczych i praktycznych.

Jest zdolny do krytycznego i prawidłowego określania priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.

Jest gotów myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-01-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-07
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Seminarium magisterskie jest prowadzone dla międzynarodowej grupy studentów w języku angielskim . Studenci mają za zadanie przygotowanie pracy dotyczącej wybranych problemów oraz uwarunkowań - związanych z wypracowywaniem przez firmy strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych .

Praca magisterska ma na celu nauczenie studentów zbierania i analizy informacji z różnych międzynarodowych źródeł bibliograficznych .

Student powinien wykazać się umiejętnością formułowania problemów badawczych oraz hipotez w oparciu najnowszą literaturę dotyczącą prowadzenia działalności biznesowej przez przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych /

Metody dydaktyczne:

Podstawową metodą dydaktyczną jest proces indywidualnej pracy promotora ze studentem . Personalizacja podejścia do każdego studenta pozwala na motywowanie go do poznania wybranej przez niego tematyki badawczej , zdefiniowania problemów badawczych oraz hipotez .

Tematyka pracy magisterskiej studenta jest powiązana z jego indywidualnymi zainteresowaniami , planem przyszłej kariery zawodowej , krajem pochodzenia oraz najnowszymi trendami dotyczącymi prowadzenia strategii przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych .

W budowaniu koncepcji pracy akcentowany jest jej wymiar międzynarodowy, charakterystyczne dla międzynarodowych stosunków gospodarczych , politycznych i społecznych . Mocny akcent jest położony na wykorzystanie metod międzynarodowej analizy porównawczej oraz metody analizy jest przygotowanie studium przypadku przedsiębiorstw .Integralną częścią metod dydaktycznych jest także przygotowanie i realizacja badania empirycznego w otoczeniu międzynarodowym

Sposoby i kryteria oceniania:

Postępy studentów oceniane są na bieżąco . Praca magisterska składa się z trzech rozdziałów , a zaliczenie każdego semestru następuje po zredagowaniu kolejnego rozdziału pracy. Przygotowanie poprawionego tekstu kolejnego rozdziału pracy magisterskiej jest warunkiem zaliczenia semestru .

Takie podejście gwarantuje regularną pracę studenta oraz sekwencyjne ocenianie efektów jego pracy. Seminarium trwa trzy semestry co umożliwia zakończenie każdego semestru redakcją kolejnego rozdziału . Pierwsze dwa rozdziały mają zwykle charakter teoretyczny i wymagają przeprowadzenie pogłębionych , międzynarodowych studiów literaturowych , a rozdział 3 ma zwykle formę prezentacji wyników autorskiego badania empirycznego , zrealizowanego w otoczeniu międzynarodowym

Treści kształcenia:

Semestr 1. Ma za zadanie dokonanie przez studenta przemyślanego wyboru problematyki pracy magisterskiej ; określenie celów i zakresu pracy ; wypracowanie hipotez badawczych oraz przygotowanie ramowego planu pracy. W pierwszym rozdziale , który ma charakter teoretyczny , student powinien wykazać się znajomością najnowszej międzynarodowej literatury przedmiotu , zajmującej sią daną tematyką . Rozdział ma charakter syntetyczny i porządkuje stan badań nad wybraną tematyką

Semestr 2 Ma na celu przygotowanie drugiego rozdziału pracy w oparciu o dalsze studia literaturowe oraz informacje dotyczące wybranych przedsiębiorstw lub rynków zagranicznych .Rozdział 3 ma charakter empiryczny i wymaga zaplanowania i przeprowadzenia autorskich badań empirycznych dotyczących wybranej problematyki (strategie przedsiębiorstw oraz zachowania konsumentów na rynkach zagranicznych )

Literatura:

Valerie A. Zeithaml ,Mary Jo Bitner , Dwayne D. Gremler “Services Marketing: Integrating customer Focus Across the Firm” , McGraw-Hill, International Edition, Boston, 5th edition, 2009

Lynn van der Wagen, Lauren White , “Events Management For Tourism, cultural, business and sporting events “,Pearson Australia, 4th edition, 2010,

Jean-Claude Usunier , Julie Anne Lee, “Marketing across cultures” ,Pearson Prentice Hall, 2009 Fifth edition,

W. Chan Kim, Renee Mauborgne , Blue Ocean Strategy. Harvard Business School Press, Boston,2005

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Seminarium magisterskie jest prowadzone dla międzynarodowej grupy studentów w języku angielskim . Studenci mają za zadanie przygotowanie pracy dotyczącej wybranych problemów oraz uwarunkowań - związanych z wypracowywaniem przez firmy strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych .

Praca magisterska ma na celu nauczenie studentów zbierania i analizy informacji z różnych międzynarodowych źródeł bibliograficznych .

Student powinien wykazać się umiejętnością formułowania problemów badawczych oraz hipotez w oparciu najnowszą literaturę dotyczącą prowadzenia działalności biznesowej przez przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych /

Czy IRK BWZ?:

N

Metody dydaktyczne:

Podstawową metodą dydaktyczną jest proces indywidualnej pracy promotora ze studentem . Personalizacja podejścia do każdego studenta pozwala na motywowanie go do poznania wybranej przez niego tematyki badawczej , zdefiniowania problemów badawczych oraz hipotez .

Tematyka pracy magisterskiej studenta jest powiązana z jego indywidualnymi zainteresowaniami , planem przyszłej kariery zawodowej , krajem pochodzenia oraz najnowszymi trendami dotyczącymi prowadzenia strategii przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych .

W budowaniu koncepcji pracy akcentowany jest jej wymiar międzynarodowy, charakterystyczne dla międzynarodowych stosunków gospodarczych , politycznych i społecznych . Mocny akcent jest położony na wykorzystanie metod międzynarodowej analizy porównawczej oraz metody analizy jest przygotowanie studium przypadku przedsiębiorstw .Integralną częścią metod dydaktycznych jest także przygotowanie i realizacja badania empirycznego w otoczeniu międzynarodowym

Sposoby i kryteria oceniania:

Postępy studentów oceniane są na bieżąco . Praca magisterska składa się z trzech rozdziałów , a zaliczenie każdego semestru następuje po zredagowaniu kolejnego rozdziału pracy. Przygotowanie poprawionego tekstu kolejnego rozdziału pracy magisterskiej jest warunkiem zaliczenia semestru .

Takie podejście gwarantuje regularną pracę studenta oraz sekwencyjne ocenianie efektów jego pracy. Seminarium trwa trzy semestry co umożliwia zakończenie każdego semestru redakcją kolejnego rozdziału . Pierwsze dwa rozdziały mają zwykle charakter teoretyczny i wymagają przeprowadzenie pogłębionych , międzynarodowych studiów literaturowych , a rozdział 3 ma zwykle formę prezentacji wyników autorskiego badania empirycznego , zrealizowanego w otoczeniu międzynarodowym

Treści kształcenia:

Semestr 1. Ma za zadanie dokonanie przez studenta przemyślanego wyboru problematyki pracy magisterskiej ; określenie celów i zakresu pracy ; wypracowanie hipotez badawczych oraz przygotowanie ramowego planu pracy. W pierwszym rozdziale , który ma charakter teoretyczny , student powinien wykazać się znajomością najnowszej międzynarodowej literatury przedmiotu , zajmującej sią daną tematyką . Rozdział ma charakter syntetyczny i porządkuje stan badań nad wybraną tematyką

Semestr 2 Ma na celu przygotowanie drugiego rozdziału pracy w oparciu o dalsze studia literaturowe oraz informacje dotyczące wybranych przedsiębiorstw lub rynków zagranicznych .Rozdział 3 ma charakter empiryczny i wymaga zaplanowania i przeprowadzenia autorskich badań empirycznych dotyczących wybranej problematyki (strategie przedsiębiorstw oraz zachowania konsumentów na rynkach zagranicznych )

Literatura:

Valerie A. Zeithaml ,Mary Jo Bitner , Dwayne D. Gremler “Services Marketing: Integrating customer Focus Across the Firm” , McGraw-Hill, International Edition, Boston, 5th edition, 2009

Lynn van der Wagen, Lauren White , “Events Management For Tourism, cultural, business and sporting events “,Pearson Australia, 4th edition, 2010,

Jean-Claude Usunier , Julie Anne Lee, “Marketing across cultures” ,Pearson Prentice Hall, 2009 Fifth edition,

W. Chan Kim, Renee Mauborgne , Blue Ocean Strategy. Harvard Business School Press, Boston,2005

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Seminarium magisterskie jest prowadzone dla międzynarodowej grupy studentów w języku angielskim . Studenci mają za zadanie przygotowanie pracy dotyczącej wybranych problemów oraz uwarunkowań - związanych z wypracowywaniem przez firmy strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych .

Praca magisterska ma na celu nauczenie studentów zbierania i analizy informacji z różnych międzynarodowych źródeł bibliograficznych .

Student powinien wykazać się umiejętnością formułowania problemów badawczych oraz hipotez w oparciu najnowszą literaturę dotyczącą prowadzenia działalności biznesowej przez przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych /

Metody dydaktyczne:

Podstawową metodą dydaktyczną jest proces indywidualnej pracy promotora ze studentem . Personalizacja podejścia do każdego studenta pozwala na motywowanie go do poznania wybranej przez niego tematyki badawczej , zdefiniowania problemów badawczych oraz hipotez .

Tematyka pracy magisterskiej studenta jest powiązana z jego indywidualnymi zainteresowaniami , planem przyszłej kariery zawodowej , krajem pochodzenia oraz najnowszymi trendami dotyczącymi prowadzenia strategii przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych .

W budowaniu koncepcji pracy akcentowany jest jej wymiar międzynarodowy, charakterystyczne dla międzynarodowych stosunków gospodarczych , politycznych i społecznych . Mocny akcent jest położony na wykorzystanie metod międzynarodowej analizy porównawczej oraz metody analizy jest przygotowanie studium przypadku przedsiębiorstw .Integralną częścią metod dydaktycznych jest także przygotowanie i realizacja badania empirycznego w otoczeniu międzynarodowym

Sposoby i kryteria oceniania:

Postępy studentów oceniane są na bieżąco . Praca magisterska składa się z trzech rozdziałów , a zaliczenie każdego semestru następuje po zredagowaniu kolejnego rozdziału pracy. Przygotowanie poprawionego tekstu kolejnego rozdziału pracy magisterskiej jest warunkiem zaliczenia semestru .

Takie podejście gwarantuje regularną pracę studenta oraz sekwencyjne ocenianie efektów jego pracy. Seminarium trwa trzy semestry co umożliwia zakończenie każdego semestru redakcją kolejnego rozdziału . Pierwsze dwa rozdziały mają zwykle charakter teoretyczny i wymagają przeprowadzenie pogłębionych , międzynarodowych studiów literaturowych , a rozdział 3 ma zwykle formę prezentacji wyników autorskiego badania empirycznego , zrealizowanego w otoczeniu międzynarodowym

Treści kształcenia:

Semestr 1. Ma za zadanie dokonanie przez studenta przemyślanego wyboru problematyki pracy magisterskiej ; określenie celów i zakresu pracy ; wypracowanie hipotez badawczych oraz przygotowanie ramowego planu pracy. W pierwszym rozdziale , który ma charakter teoretyczny , student powinien wykazać się znajomością najnowszej międzynarodowej literatury przedmiotu , zajmującej sią daną tematyką . Rozdział ma charakter syntetyczny i porządkuje stan badań nad wybraną tematyką

Semestr 2 Ma na celu przygotowanie drugiego rozdziału pracy w oparciu o dalsze studia literaturowe oraz informacje dotyczące wybranych przedsiębiorstw lub rynków zagranicznych .Rozdział 3 ma charakter empiryczny i wymaga zaplanowania i przeprowadzenia autorskich badań empirycznych dotyczących wybranej problematyki (strategie przedsiębiorstw oraz zachowania konsumentów na rynkach zagranicznych )

Literatura:

Valerie A. Zeithaml ,Mary Jo Bitner , Dwayne D. Gremler “Services Marketing: Integrating customer Focus Across the Firm” , McGraw-Hill, International Edition, Boston, 5th edition, 2009

Lynn van der Wagen, Lauren White , “Events Management For Tourism, cultural, business and sporting events “,Pearson Australia, 4th edition, 2010,

Jean-Claude Usunier , Julie Anne Lee, “Marketing across cultures” ,Pearson Prentice Hall, 2009 Fifth edition,

W. Chan Kim, Renee Mauborgne , Blue Ocean Strategy. Harvard Business School Press, Boston,2005

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-09
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Domański
Prowadzący grup: Tomasz Domański
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Informacje dodatkowe:

Seminarium magisterskie jest prowadzone dla międzynarodowej grupy studentów w języku angielskim . Studenci mają za zadanie przygotowanie pracy dotyczącej wybranych problemów oraz uwarunkowań - związanych z wypracowywaniem przez firmy strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych .

Praca magisterska ma na celu nauczenie studentów zbierania i analizy informacji z różnych międzynarodowych źródeł bibliograficznych .

Student powinien wykazać się umiejętnością formułowania problemów badawczych oraz hipotez w oparciu najnowszą literaturę dotyczącą prowadzenia działalności biznesowej przez przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych /

Metody dydaktyczne:

Podstawową metodą dydaktyczną jest proces indywidualnej pracy promotora ze studentem . Personalizacja podejścia do każdego studenta pozwala na motywowanie go do poznania wybranej przez niego tematyki badawczej , zdefiniowania problemów badawczych oraz hipotez .

Tematyka pracy magisterskiej studenta jest powiązana z jego indywidualnymi zainteresowaniami , planem przyszłej kariery zawodowej , krajem pochodzenia oraz najnowszymi trendami dotyczącymi prowadzenia strategii przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych .

W budowaniu koncepcji pracy akcentowany jest jej wymiar międzynarodowy, charakterystyczne dla międzynarodowych stosunków gospodarczych , politycznych i społecznych . Mocny akcent jest położony na wykorzystanie metod międzynarodowej analizy porównawczej oraz metody analizy jest przygotowanie studium przypadku przedsiębiorstw .Integralną częścią metod dydaktycznych jest także przygotowanie i realizacja badania empirycznego w otoczeniu międzynarodowym

Sposoby i kryteria oceniania:

Postępy studentów oceniane są na bieżąco . Praca magisterska składa się z trzech rozdziałów , a zaliczenie każdego semestru następuje po zredagowaniu kolejnego rozdziału pracy. Przygotowanie poprawionego tekstu kolejnego rozdziału pracy magisterskiej jest warunkiem zaliczenia semestru .

Takie podejście gwarantuje regularną pracę studenta oraz sekwencyjne ocenianie efektów jego pracy. Seminarium trwa trzy semestry co umożliwia zakończenie każdego semestru redakcją kolejnego rozdziału . Pierwsze dwa rozdziały mają zwykle charakter teoretyczny i wymagają przeprowadzenie pogłębionych , międzynarodowych studiów literaturowych , a rozdział 3 ma zwykle formę prezentacji wyników autorskiego badania empirycznego , zrealizowanego w otoczeniu międzynarodowym

Treści kształcenia:

Semestr 1. Ma za zadanie dokonanie przez studenta przemyślanego wyboru problematyki pracy magisterskiej ; określenie celów i zakresu pracy ; wypracowanie hipotez badawczych oraz przygotowanie ramowego planu pracy. W pierwszym rozdziale , który ma charakter teoretyczny , student powinien wykazać się znajomością najnowszej międzynarodowej literatury przedmiotu , zajmującej sią daną tematyką . Rozdział ma charakter syntetyczny i porządkuje stan badań nad wybraną tematyką

Semestr 2 Ma na celu przygotowanie drugiego rozdziału pracy w oparciu o dalsze studia literaturowe oraz informacje dotyczące wybranych przedsiębiorstw lub rynków zagranicznych .Rozdział 3 ma charakter empiryczny i wymaga zaplanowania i przeprowadzenia autorskich badań empirycznych dotyczących wybranej problematyki (strategie przedsiębiorstw oraz zachowania konsumentów na rynkach zagranicznych )

Literatura:

Valerie A. Zeithaml ,Mary Jo Bitner , Dwayne D. Gremler “Services Marketing: Integrating customer Focus Across the Firm” , McGraw-Hill, International Edition, Boston, 5th edition, 2009

Lynn van der Wagen, Lauren White , “Events Management For Tourism, cultural, business and sporting events “,Pearson Australia, 4th edition, 2010,

Jean-Claude Usunier , Julie Anne Lee, “Marketing across cultures” ,Pearson Prentice Hall, 2009 Fifth edition,

W. Chan Kim, Renee Mauborgne , Blue Ocean Strategy. Harvard Business School Press, Boston,2005

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0