UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing i techniki sprzedaży

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-Y018MB
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing i techniki sprzedaży
Jednostka: Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 4.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: francuski
Forma studiów:

podyplomowe

Wymagania wstępne:

Studenci powinni posiadać podstawową wiedzę na temat marketingu oraz na temat roli technik sprzedaży w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa .

Studenci powinni posiadać silną motywację do pracy w przyszłóści w przedsiębiorstwach rynkowych .

Skrócony opis:

1. Podstawy filozofii marketingu, orientacja marketingowa przedsiębiorstwa, cele marketingowe przedsiębiorstwa.

2. Marketing Mix w procesie budowania strategii marketingowej firmy

3. Audyt zachowań konsumpcyjnych.

4. Podstawowe trendy zachowań konsumentów na rynku europejskim.

5. Analiza SWOT jako podstawa diagnozowania sytuacji firmy i przygotowania jej strategii.

6. Strategia segmentacji rynku. Pozycjonowanie oferty firmy w stosunku do segmentu docelowego.

7. Podstawy przygotowania planu marketingowego.

8. Strategie marketingowe firmy.

Efekty uczenia się:

Przedmiot ma nauczyć studenta metod analizy informacji dotyczących rynków międzynarodowych i umiejętności budowania w oparciu o te informacke strategii przedsiębiorstw.

Student powinien nauczyć się zbierania informacji dotyvczącej rynków międzynarodowych , a w szczególności informacji na temat regulacji -dotyczących otoczenia przedsiębioprstw na róznych rynkach zagranicznych

Student powinien rozumieć wpływ różnic kulturowych - występujących na różnych rynkach zagranicznych - na oczekiwania konsumentów i tym samym na strategie przedsiębiorstw działających na tych rynkach

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-07
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie lub ocena
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie lub ocena
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie lub ocena
Ćwiczenia - Zaliczenie lub ocena

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie lub ocena

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie lub ocena
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0