UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Object Oriented Programming

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1500-ERASMOOP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Object Oriented Programming
Jednostka: Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 6.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

(tylko po angielsku) Knowledge of C/C++ programming at the medium level

Team working ability

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

The main aim of the laboratory is to learn students basics of object oriented programming. During the course they will have number of practical problems to solve. They will use C++.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

After completing of the course student:

understands ideas of object oriented programming

is capable of designing objects

is able to design relations between objects

is able to write code using operators

is able to write code using methods

is able to use casting

understands and is able to use const methods

understands paradigms of test driven development

understands templates

is capable of designing singleton and factory

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-09
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 28 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Paweł Kowalczyk
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

(tylko po angielsku) Classical problematic, idea exchange, project

Sposoby i kryteria oceniania:

(tylko po angielsku) Lab mark is based on:

- lab attendance (10%)

- student activity (30%)

- project (60%)



Szczegółowe treści kształcenia:

(tylko po angielsku) Creating of multi source project

designing of objects using structs and classes

'static' in C/C++

operators basing on vector in 3D Cartesian space

Inheritance and relations between objects

Constructors and destructors and their execution flow

polimorphism

tamplates basing on vector

list and arrays

object casting

singletons and factories

Literatura: (tylko po angielsku)

Bjarne Stroustrup, The C+ + Programming Language, Addison-Wesley

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6