UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Analiza matematyczna II

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1500-FKL2AM
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Analiza matematyczna II
Jednostka: Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

Znajomość materiału zawartego w wykładzie Analiza Matematyczna I

Skrócony opis:

Celem kursu jest zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami i twierdzeniami matematycznymi, precyzyjnego dowodzenia wybranych twierdzeń oraz umiejętności zastosowania poznanych twierdzeń i metod do konkretnych problemów fizycznych i matematycznych

Efekty uczenia się:

E1. Potrafi zbadać funkcje wielu zmiennych;

E2. Potrafi obliczyć całki wielowymiarowe;

E3. Potrafi obliczyć całki krzywoliniowe i zastosować je do problemów fizycznych;

E4. Potrafi obliczyć całki powierzchniowe;

E4. Potrafi zastosować twierdzenia Gaussa-Ostrogradskiego i Stokesa do problemów fizycznych;

E5. Potrafi zbadać charakter pól wektorowych;

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0