Lektorat I (język angielski)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1600-DLCW2LA |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Lektorat I (język angielski) |
Jednostka: | Studium Języków Obcych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | Potwierdzona znajomość języka angielskiego na poziomie B1 |
Skrócony opis: |
Zajęcia zakładają przygotowanie studentów do egzaminu na poziomie co najmniej B2 z j. angielskiego ogólnego. Program zajęć zakłada korzystanie z opanowanych już wiadomości i umiejętności na poziomie B1, jak i poszerzenie wiadomości i wprowadzenie struktur, słownictwa i umiejętności (czytania, słuchania, pisania i mówienia) niezbędnych na poziomie B2 Kurs kończy się egzaminem programowym w trzecim semestrze -opis egzaminu znajduje się na platformie moodle zakładka SJOLEP |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: W wyniku prowadzonych zajęć student udoskonala podstawowe sprawności językowe takie jak: rozumienie mowy, mówienie, czytanie ze zrozumieniem, pisanie maili, listów formalnych, podania o pracę,CV (16-1A_W15,16K-1_W15,16A_1A-W12.X1A_U10). analizuje i rozwiązuje problemy (16C-1A-W15,16K-1_W15,16A_1A-W12,X1A_U10) tłumaczy teksty oparte na słownictwie wprowadzonym w trakcie zajęć definiuje terminy gramatyczne niezbędne w procesie nauczania wskazuje błędy językowe we własnych pracach i proponuje ich poprawę(16C-1A_W15,16K-1_W15,16A_1A_W12,X1A_U10) charakteryzuje trendy, wartościuje i ocenia sytuację prowadzi proste negocjacje i wygłasza prezentacje umiejętnie wykorzystując nabytą wiedzę.(16C-1A_W15,16K-1_W15,16A_1A_W12,X1A_U10) Umiejętności: (16C-A_U05,16K-1_U05,16A-1A_U11,16A-1A_U12,X1A_U08) w wyniku przeprowadzonych zajęć student: relacjonuje wydarzenia analizuje teksty formułuje wypowiedzi w oparciu o przeczytane lub wysłuchane teksty korzysta z dostępnych źródeł przy opracowywaniu tekstów w j.angielskim stosuje w praktyce wiedzę nabytą w trakcie studiów I stopnia Postawy/kompetencje:16-1A_K03,16-1A_K02,16_1A_K05, 16K-1_K03 16K-1_K06, 16K-1_K05, 16A-1A_K02, 16A-1A_K03, 16A-1A_K04, 16A-1A_K09, X1A_K06, X1A_K01, X1A_07) W wyniku przeprowadzonych zajęć student: posiada pozytywną postawę do nabywania nowej wiedzy i nowych umiejętności posiada umiejętność pracy indywidualnej, w parach i grupach ma wiadomość konieczności poszerzania wiedzy w trakcie zajęć i poza nimi Postrzega relacje międzyludzkie w trakcie procesu nauczania |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Czy kurs na PZK?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Kurs obejmuje 60 godzin kontaktowych z lektorem i jest zakończony egzaminem na drugim roku |
|
Metody dydaktyczne: | Metoda eklektyczna, bazująca na różnego rodzaju metodach dydaktycznych w zależności od potrzeb studentów: metoda "task based" metoda "grammar translation' metoda "communicative learning" metoda" lexical approach" |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przynajmniej trzy testy sprawdzające opanowanie materiału: leksykalno-gramatyczne, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem Prace pisemne pisane w trakcie zajęć: listy formalne (letter of complaint, letter of application, letter of requesting information) Zaliczenia ustne i krótkie prezentacje związane z tematyką zajęć Opracowanie portfolio dokumentujące pracę własną studenta ( w trakcie nauki zdalnej w formie elektronicznej) praca na platformie MyEnglishLab wykonywanie dodatkowych ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb studenta Ocena końcowa jest oceną z zajęć |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | samodzielnie lub grupowo wykonywane zadania; samodzielnie/grupowo przygotowane prezentacje określonej problematyki, przeprowadzenie debaty /dyskusji etc, Proces nabywania przez studentów kompetencji społecznych oceniany jest poprzez bezpośrednią obserwację ich aktywności podczas zajęć (udział studentów w dyskusji, zaangażowanie w proces studiowania, zaangażowanie i umiejętności pracy grupowej, gotowość i umiejętności poszerzania wiedzy, itp.). Poziom uzyskania efektów kształcenia wynika z wystawionej oceny w/g ustalonej skali; |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Gramatyka Powtórzenie i utrwalenie zakresu materiału z poziomu B1 Czasy Present Continuous, Present Simple - powtórzenie Określniki ilości Czasy Present Perfect I Present Perfect Continuous – powtórzenie i rozszerzenie zakresu stosowania Czasy Future Continuous i Perfect i inne sposoby wyrażania przyszłości Zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych w poznanych czasach gramatycznych Czasowniki posiłkowe Przymiotniki złożone Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym i przeszłym Sposoby mówienia o możliwościach, umiejetnościach i obowiązkach Konstrukcje: used to, to be used to, to get used to Zdania rozszczepione Tematyka Identity: my ID; memory; personality; Different worlds; Virtual and real world; nature; amazing lives; time travelling Showtime: festivals; performers; binge-watching; music lovers; Lifestyle: making changes; sleep; keep moving; ancient traditions; Meditation skills: recommendations; contributing to events Słownictwo specjalistyczne – podstawowe zagadnienia |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1.Clare A., Wilson J.J., Kent S., (2022) Speakout 3rd edition B2 Pearson Education Limited 2.Chilton H., (2022) Speakout 3rd Edition Workbook Pearson Education Limited 3.Edwards L., Warwick L., (2021) Formula B2 Pearson Education Limited 4. Powell M. (1997) Presenting In English Language Teaching Publications Uzupełniająca: 1.Brieger N and Pohl A. (2001) Technical English Summertown Publishing 2.Mann M. and Taylore-Knowles S. (2018) Use of English Macmillan 3.Redstone Ch. and Cunningham G. (2009) Face 2 Face Upper intermediate Cambridge University Press 4. Materiały własne lektora 5.Moutsou E., Parker S. (2015) Plus First Certificate MM Publications Uwagi: Wymienione podręczniki zawierają treści prowadzące do osiągnięcia przez studentów poziomu B1/B2 i B2 według Common European Framework of Reference. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Czy kurs na PZK?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Kurs obejmuje 60 godzin kontaktowych z lektorem i jest zakończony egzaminem na drugim roku |
|
Metody dydaktyczne: | Metoda eklektyczna, bazująca na różnego rodzaju metodach dydaktycznych w zależności od potrzeb studentów: metoda "task based" metoda "grammar translation' metoda "communicative learning" metoda" lexical approach" |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przynajmniej trzy testy sprawdzające opanowanie materiału: leksykalno-gramatyczne, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem Prace pisemne pisane w trakcie zajęć: listy formalne (letter of complaint, letter of application, letter of requesting information) Zaliczenia ustne i krótkie prezentacje związane z tematyką zajęć Opracowanie portfolio dokumentujące pracę własną studenta ( w trakcie nauki zdalnej w formie elektronicznej) praca na platformie MyEnglishLab wykonywanie dodatkowych ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb studenta Ocena końcowa jest oceną z zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Gramatyka Powtórzenie i utrwalenie zakresu materiału z poziomu B1 Czasy Present Continuous, Present Simple - powtórzenie Czasy Past Simple, Continuous, Perfect i Perfect Continuous – powtórzenie Czasy Present Perfect I Present Perfect Continuous – powtórzenie i rozszerzenie zakresu stosowania Czasy Future Continuous i Perfect i inne sposoby wyrażania przyszłości Zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych w poznanych czasach gramatycznych Czasowniki posiłkowe Przymiotniki złożone Rodzajniki określone i nieokreślone Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym i przeszłym Sposoby mówienia o możliwościach, umiejetnościach i obowiązkach Konstrukcje: used to, to be used to, to get used to Tematyka: communication: how closely connected are we; communicating confidently; how men and women communicate; flat-sharing Environment: noisy neighbours and all the things that drive us mad; climate change imact; Yellowstone; alternative sources of energy Sport: tfair play; martial arts; getting to the top; greatest champions Medicine: medical breakthough; genetically modified organisms; medical developments of the future; medical dilemmas Transport: the dangers of safety; transport in the future; great railway journeys; problems in the city Literature and Film: from page to screen; describing films and books; reading habits; the new film project |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1.Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New English Leader Upper Intermediate Pearson Education Limited 2. www.english.com/language leader 3. Powell M. (1997) Presenting In English Language Teaching Publications Uzupełniająca: 1.Brieger N and Pohl A. (2001) Technical English Summertown Publishing 2.Hughes J. (2006) Telephone English Macmillan 3.Redstone Ch. and Cunningham G. (2009) Face 2 Face Upper intermediate Cambridge University Press 4. Materiały własne lektora 5.Moutsou E., Parker S. (2008) Plus First Certificate MM Publications |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Kurs obejmuje 60 godzin kontaktowych z lektorem i jest zakończony egzaminem na drugim roku |
|
Metody dydaktyczne: | Metoda eklektyczna, bazująca na różnego rodzaju metodach dydaktycznych w zależności od potrzeb studentów: metoda "task based" metoda "grammar translation' metoda "communicative learning" metoda" lexical approach" |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przynajmniej trzy testy sprawdzające opanowanie materiału: leksykalno-gramatyczne, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem Prace pisemne pisane w trakcie zajęć: listy formalne (letter of complaint, letter of application, letter of requesting information) Zaliczenia ustne i krótkie prezentacje związane z tematyką zajęć Opracowanie portfolio dokumentujące pracę własną studenta ( w trakcie nauki zdalnej w formie elektronicznej) praca na platformie MyEnglishLab wykonywanie dodatkowych ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb studenta Ocena końcowa jest oceną z zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Gramatyka Powtórzenie i utrwalenie zakresu materiału z poziomu B1 Czasy Present Continuous, Present Simple - powtórzenie Czasy Past Simple, Continuous, Perfect i Perfect Continuous – powtórzenie Czasy Present Perfect I Present Perfect Continuous – powtórzenie i rozszerzenie zakresu stosowania Czasy Future Continuous i Perfect i inne sposoby wyrażania przyszłości Zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych w poznanych czasach gramatycznych Czasowniki posiłkowe Przymiotniki złożone Rodzajniki określone i nieokreślone Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym i przeszłym Sposoby mówienia o możliwościach, umiejetnościach i obowiązkach Konstrukcje: used to, to be used to, to get used to Tematyka: communication: how closely connected are we; communicating confidently; how men and women communicate; flat-sharing Environment: noisy neighbours and all the things that drive us mad; climate change imact; Yellowstone; alternative sources of energy Sport: tfair play; martial arts; getting to the top; greatest champions Medicine: medical breakthough; genetically modified organisms; medical developments of the future; medical dilemmas Transport: the dangers of safety; transport in the future; great railway journeys; problems in the city Literature and Film: from page to screen; describing films and books; reading habits; the new film project |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1.Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New English Leader Upper Intermediate Pearson Education Limited 2. www.english.com/language leader 3. Powell M. (1997) Presenting In English Language Teaching Publications Uzupełniająca: 1.Brieger N and Pohl A. (2001) Technical English Summertown Publishing 2.Hughes J. (2006) Telephone English Macmillan 3.Redstone Ch. and Cunningham G. (2009) Face 2 Face Upper intermediate Cambridge University Press 4. Materiały własne lektora 5.Moutsou E., Parker S. (2008) Plus First Certificate MM Publications |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-08 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Kurs obejmuje 60 godzin kontaktowych z lektorem i jest zakończony egzaminem na drugim roku |
|
Metody dydaktyczne: | Metoda eklektyczna, bazująca na różnego rodzaju metodach dydaktycznych w zależności od potrzeb studentów: metoda "task based" metoda "grammar translation' metoda "communicative learning" metoda" lexical approach" |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przynajmniej trzy testy sprawdzające opanowanie materiału: leksykalno-gramatyczne, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem Prace pisemne pisane w trakcie zajęć: listy formalne (letter of complaint, letter of application, letter of requesting information) Zaliczenia ustne i krótkie prezentacje związane z tematyką zajęć Opracowanie portfolio dokumentujące pracę własną studenta ( w trakcie nauki zdalnej w formie elektronicznej) praca na platformie MyEnglishLab wykonywanie dodatkowych ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb studenta Ocena końcowa jest oceną z zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Gramatyka Powtórzenie i utrwalenie zakresu materiału z poziomu B1 Czasy Present Continuous, Present Simple - powtórzenie Czasy Past Simple, Continuous, Perfect i Perfect Continuous – powtórzenie Czasy Present Perfect I Present Perfect Continuous – powtórzenie i rozszerzenie zakresu stosowania Czasy Future Continuous i Perfect i inne sposoby wyrażania przyszłości Zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych w poznanych czasach gramatycznych Czasowniki posiłkowe Przymiotniki złożone Rodzajniki określone i nieokreślone Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym i przeszłym Sposoby mówienia o możliwościach, umiejetnościach i obowiązkach Konstrukcje: used to, to be used to, to get used to Tematyka: communication: how closely connected are we; communicating confidently; how men and women communicate; flat-sharing Environment: noisy neighbours and all the things that drive us mad; climate change imact; Yellowstone; alternative sources of energy Sport: tfair play; martial arts; getting to the top; greatest champions Medicine: medical breakthough; genetically modified organisms; medical developments of the future; medical dilemmas Transport: the dangers of safety; transport in the future; great railway journeys; problems in the city Literature and Film: from page to screen; describing films and books; reading habits; the new film project |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1.Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New English Leader Upper Intermediate Pearson Education Limited 2. www.english.com/language leader 3. Powell M. (1997) Presenting In English Language Teaching Publications Uzupełniająca: 1.Brieger N and Pohl A. (2001) Technical English Summertown Publishing 2.Hughes J. (2006) Telephone English Macmillan 3.Redstone Ch. and Cunningham G. (2009) Face 2 Face Upper intermediate Cambridge University Press 4. Materiały własne lektora 5.Moutsou E., Parker S. (2008) Plus First Certificate MM Publications |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Kurs obejmuje 60 godzin kontaktowych z lektorem i jest zakończony egzaminem na drugim roku |
|
Metody dydaktyczne: | Metoda eklektyczna, bazująca na różnego rodzaju metodach dydaktycznych w zależności od potrzeb studentów: metoda "task based" metoda "grammar translation' metoda "communicative learning" metoda" lexical approach" |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przynajmniej trzy testy sprawdzające opanowanie materiału: leksykalno-gramatyczne, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem Prace pisemne pisane w trakcie zajęć: listy formalne (letter of complaint, letter of application, letter of requesting information) Zaliczenia ustne i krótkie prezentacje związane z tematyką zajęć Opracowanie portfolio dokumentujące pracę własną studenta( w czasie nauki zdalnej w formie elektronicznej) praca na platformie MyEnglishLab wykonywanie dodatkowych ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb studenta Ocena końcowa jest oceną z zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Gramatyka Powtórzenie i utrwalenie zakresu materiału z poziomu B1 Czasy Present Continuous, Present Simple - powtórzenie Czasy Past Simple, Continuous, Perfect i Perfect Continuous – powtórzenie Czasy Present Perfect I Present Perfect Continuous – powtórzenie i rozszerzenie zakresu stosowania Czasy Future Continuous i Perfect i inne sposoby wyrażania przyszłości Zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych w poznanych czasach gramatycznych Czasowniki posiłkowe Przymiotniki złożone Rodzajniki określone i nieokreślone Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym i przeszłym Sposoby mówienia o możliwościach, umiejetnościach i obowiązkach Konstrukcje: used to, to be used to, to get used to Tematyka: communication: how closely connected are we; communicating confidently; how men and women communicate; flat-sharing Environment: noisy neighbours and all the things that drive us mad; climate change imact; Yellowstone; alternative sources of energy Sport: tfair play; martial arts; getting to the top; greatest champions Medicine: medical breakthough; genetically modified organisms; medical developments of the future; medical dilemmas Transport: the dangers of safety; transport in the future; great railway journeys; problems in the city Literature and Film: from page to screen; describing films and books; reading habits; the new film project |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1.Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New English Leader Upper Intermediate Pearson Education Limited 2. www.english.com/language leader 3. Powell M. (1997) Presenting In English Language Teaching Publications Uzupełniająca: 1.Brieger N and Pohl A. (2001) Technical English Summertown Publishing 2.Hughes J. (2006) Telephone English Macmillan 3.Redstone Ch. and Cunningham G. (2009) Face 2 Face Upper intermediate Cambridge University Press 4. Materiały własne lektora 5.Moutsou E., Parker S. (2008) Plus First Certificate MM Publications |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Prowadzący grup: | Rafał Turło, Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Kurs obejmuje 60 godzin kontaktowych z lektorem i jest zakończony egzaminem na drugim roku |
|
Metody dydaktyczne: | Metoda eklektyczna, bazująca na różnego rodzaju metodach dydaktycznych w zależności od potrzeb studentów: metoda "task based" metoda "grammar translation' metoda "communicative learning" metoda" lexical approach" |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przynajmniej trzy testy sprawdzające opanowanie materiału: leksykalno-gramatyczne, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem Prace pisemne pisane w trakcie zajęć: listy formalne (letter of complaint, letter of application, letter of requesting information) Zaliczenia ustne i krótkie prezentacje związane z tematyką zajęć Opracowanie portfolio dokumentujące pracę własną studenta praca na platformie MyEnglishLab wykonywanie dodatkowych ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb studenta Ocena końcowa jest oceną z zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Gramatyka Powtórzenie i utrwalenie zakresu materiału z poziomu B1 Czasy Present Continuous, Present Simple - powtórzenie Czasy Past Simple, Continuous, Perfect i Perfect Continuous – powtórzenie Czasy Present Perfect I Present Perfect Continuous – powtórzenie i rozszerzenie zakresu stosowania Czasy Future Continuous i Perfect i inne sposoby wyrażania przyszłości Zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych w poznanych czasach gramatycznych Czasowniki posiłkowe Przymiotniki złożone Rodzajniki określone i nieokreślone Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym i przeszłym Sposoby mówienia o możliwościach, umiejetnościach i obowiązkach Konstrukcje: used to, to be used to, to get used to Tematyka: communication: how closely connected are we; communicating confidently; how men and women communicate; flat-sharing Environment: noisy neighbours and all the things that drive us mad; climate change imact; Yellowstone; alternative sources of energy Sport: tfair play; martial arts; getting to the top; greatest champions Medicine: medical breakthough; genetically modified organisms; medical developments of the future; medical dilemmas Transport: the dangers of safety; transport in the future; great railway journeys; problems in the city Literature and Film: from page to screen; describing films and books; reading habits; the new film project |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1.Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New English Leader Upper Intermediate Pearson Education Limited 2. www.english.com/language leader 3. Powell M. (1997) Presenting In English Language Teaching Publications Uzupełniająca: 1.Brieger N and Pohl A. (2001) Technical English Summertown Publishing 2.Hughes J. (2006) Telephone English Macmillan 3.Redstone Ch. and Cunningham G. (2009) Face 2 Face Upper intermediate Cambridge University Press 4. Materiały własne lektora 5.Moutsou E., Parker S. (2008) Plus First Certificate MM Publications |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN C
C
WT C
C
C
ŚR C
C
C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Tyszkiewicz-Zora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Kurs obejmuje 60 godzin kontaktowych z lektorem i jest zakończony egzaminem na drugim roku |
|
Metody dydaktyczne: | Metoda eklektyczna, bazująca na różnego rodzaju metodach dydaktycznych w zależności od potrzeb studentów: metoda "task based" metoda "grammar translation' metoda "communicative learning" metoda" lexical approach" |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Przynajmniej trzy testy sprawdzające opanowanie materiału: leksykalno-gramatyczne, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem Prace pisemne pisane w trakcie zajęć: listy formalne (letter of complaint, letter of application, letter of requesting information) Zaliczenia ustne i krótkie prezentacje związane z tematyką zajęć Opracowanie portfolio dokumentujące pracę własną studenta praca na platformie MyEnglishLab wykonywanie dodatkowych ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb studenta Ocena końcowa jest oceną z zajęć |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | Gramatyka Powtórzenie i utrwalenie zakresu materiału z poziomu B1 Czasy Present Continuous, Present Simple - powtórzenie Czasy Past Simple, Continuous, Perfect i Perfect Continuous – powtórzenie Czasy Present Perfect I Present Perfect Continuous – powtórzenie i rozszerzenie zakresu stosowania Czasy Future Continuous i Perfect i inne sposoby wyrażania przyszłości Zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych w poznanych czasach gramatycznych Czasowniki posiłkowe Przymiotniki złożone Rodzajniki określone i nieokreślone Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym i przeszłym Sposoby mówienia o możliwościach, umiejetnościach i obowiązkach Konstrukcje: used to, to be used to, to get used to Tematyka: communication: how closely connected are we; communicating confidently; how men and women communicate; flat-sharing Environment: noisy neighbours and all the things that drive us mad; climate change imact; Yellowstone; alternative sources of energy Sport: tfair play; martial arts; getting to the top; greatest champions Medicine: medical breakthough; genetically modified organisms; medical developments of the future; medical dilemmas Transport: the dangers of safety; transport in the future; great railway journeys; problems in the city Literature and Film: from page to screen; describing films and books; reading habits; the new film project |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1.Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New English Leader Upper Intermediate Pearson Education Limited 2. www.english.com/language leader 3. Powell M. (1997) Presenting In English Language Teaching Publications Uzupełniająca: 1.Brieger N and Pohl A. (2001) Technical English Summertown Publishing 2.Hughes J. (2006) Telephone English Macmillan 3.Redstone Ch. and Cunningham G. (2009) Face 2 Face Upper intermediate Cambridge University Press 4. Materiały własne lektora 5.Moutsou E., Parker S. (2008) Plus First Certificate MM Publications |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.