UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zajęcia projektowe

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0100-AMB062
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zajęcia projektowe
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Przedmioty do rejestracji: Zajęcia projektowe Z-18/19 dla DUFA
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 4.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie minimum C1.

Skrócony opis:

Zajęcia projektowe : Words, Symbols and Arguments in Advertising and Public Information Campaigns. Kurs rozpoczyna się od krótkiej dyskusji na temat teorii języka, wykorzystania obrazu i struktury logicznej reklamy w różnych formach: drukowanych, audio i wideo. Liczne przykłady zostaną zbadane i omówione na zajęciach. Studenci będą prezentować analizę materiałów reklamowych wybranych przez siebie i poddawać je dyskusji na zajęciach. Druga połowa kursu skupia się na głównym ocenianym projekcie: stworzeniu kampanii reklamowo-informacyjnej, która ma być prezentowana i broniona na zajęciach.

Efekty uczenia się:

Po ukończeniu kursu student:

Wiedza

e1. w pogłębionym stopniu złożone zależności między językoznawstwem i literaturoznawstwem a dyscyplinami koniecznymi do poszerzania wiedzy (historia, filozofia i inne wybrane) oraz główne tendencje rozwojowe tych dyscyplin naukowych (01A—2A_W03)

e2. w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska stanowiące uporządkowaną i teoretyczną wiedzę na temat interpretacji tekstów i zaawansowanych metod ich krytycznej analizy (01A—2A_W07)

Umiejętności

e3. przeprowadzić analizę tekstu z zastosowaniem właściwych metod i narzędzi informacyjno-komunikacyjnych uwzględniając nowe osiągnięcia językoznawstwa i literaturoznawstw (01A—2A_U03)

e4. wykorzystywać posiadaną wiedzę do formułowania i testowania hipotez związanych z prostymi problemami badawczymi (01A—2A_U08)

Kompetencje

e5. krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści (01A—2A_K01)

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Martin Hinton
Prowadzący grup: Martin Hinton
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin, 18 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Martin Hinton
Prowadzący grup: Martin Hinton
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Czy ECTS?:

T

Metody dydaktyczne:

1. prezentacja wykładowcy

2. dyskusja

3. praca w grupach

4. prezentacje studentów

Szczegółowe treści kształcenia:

1. retoryka

2. błędy w argumentacji

3. reklamy telewizyjne

4. reklamy radiowe

5. teoria reklamowania

6. zwiastuny filmów

Literatura:

1. L. Groarke – Logic, Art and Argument (1996)

2. E Macquarrie & B. Philips (eds) – Go Figure (2008)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6