Zajęcia projektowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0100-AMB062 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zajęcia projektowe |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: |
Przedmioty do rejestracji: Zajęcia projektowe Z-18/19 dla DUFA |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie minimum C1. |
Skrócony opis: |
Zajęcia projektowe : Words, Symbols and Arguments in Advertising and Public Information Campaigns. Kurs rozpoczyna się od krótkiej dyskusji na temat teorii języka, wykorzystania obrazu i struktury logicznej reklamy w różnych formach: drukowanych, audio i wideo. Liczne przykłady zostaną zbadane i omówione na zajęciach. Studenci będą prezentować analizę materiałów reklamowych wybranych przez siebie i poddawać je dyskusji na zajęciach. Druga połowa kursu skupia się na głównym ocenianym projekcie: stworzeniu kampanii reklamowo-informacyjnej, która ma być prezentowana i broniona na zajęciach. |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu kursu student: Wiedza e1. w pogłębionym stopniu złożone zależności między językoznawstwem i literaturoznawstwem a dyscyplinami koniecznymi do poszerzania wiedzy (historia, filozofia i inne wybrane) oraz główne tendencje rozwojowe tych dyscyplin naukowych (01A—2A_W03) e2. w pogłębionym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska stanowiące uporządkowaną i teoretyczną wiedzę na temat interpretacji tekstów i zaawansowanych metod ich krytycznej analizy (01A—2A_W07) Umiejętności e3. przeprowadzić analizę tekstu z zastosowaniem właściwych metod i narzędzi informacyjno-komunikacyjnych uwzględniając nowe osiągnięcia językoznawstwa i literaturoznawstw (01A—2A_U03) e4. wykorzystywać posiadaną wiedzę do formułowania i testowania hipotez związanych z prostymi problemami badawczymi (01A—2A_U08) Kompetencje e5. krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści (01A—2A_K01) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin, 20 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Martin Hinton | |
Prowadzący grup: | Martin Hinton | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin, 18 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia konwersatoryjne, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Martin Hinton | |
Prowadzący grup: | Martin Hinton | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia konwersatoryjne - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Metody dydaktyczne: | 1. prezentacja wykładowcy 2. dyskusja 3. praca w grupach 4. prezentacje studentów |
|
Szczegółowe treści kształcenia: | 1. retoryka 2. błędy w argumentacji 3. reklamy telewizyjne 4. reklamy radiowe 5. teoria reklamowania 6. zwiastuny filmów |
|
Literatura: |
1. L. Groarke – Logic, Art and Argument (1996) 2. E Macquarrie & B. Philips (eds) – Go Figure (2008) |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.