Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0600-CZEI2C |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Kierunek studiów: | FR |
Profil programu studiów: | O |
Stopień studiów: | 2 |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Posiadanie wiedzy z podstaw makro i mikroekonomii, finansów, bankowości. |
Skrócony opis: |
Podstawowym celem zajęć jest przekazanie studentowi wiedzy i pomoc w zdobyciu umiejętności potrzebnych do przygotowania i obrony pracy. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student ma wiedzę pogłębioną o definiowaniu pojęć wykorzystywanych w pracy, wykorzystaniu źródeł informacji o procesach gospodarczych i ich prezentacji, stosowaniu metod ilościowych i jakościowych, wykorzystaniu metod rachunkowości, regulacjach systemu finansowego. Student opisuje kluczowe zagadnienia z badanej tematyki pracy magisterskiej (06FB-2A_W02, (06FB-2A_W03, 06FB-2A_W06, 06FB-2A_W07, 06FB-2A_W08, 06FB-2A_W09) Student ma wiedzę na temat formułowania celu głównego i hipotezy badawczej, mechanizmów funkcjonowania finansów, ich ewolucji, zna specyfikę problemów ekonomicznych, finansowych, zna ich wady i zalety, zna zasady tworzenia wprowadzeń i podsumowań, zasady proponowania przyszłego przebiegu zdarzeń, identyfikuje perspektywy rozwoju zjawisk ekonomicznych w skali krajowej i międzynarodowej (06FB-2A_W01, 06FB-2A_W04, 06FB-2A_W10, 06FB-2A_W11) zna zasady ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego (06FB-2A_W12). Umiejętność: Student potrafi określić finansowy problem badawczy, krytycznie go opracować i ocenić, sformułować cel i hipotezę, analizować i oceniać funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i instytucji finansowych; wyjaśniać mechanizmy ich działania; interpretować i oceniać informacje werbalne i liczbowe pozyskane z różnych źródeł, za pomocą odpowiednio dobranych metod (06FB-2A_U01, 06FB-2A_U02, 06FB-2A_U03, 06FB-2A_U04 06FB-2A_U06, 06FB-2A_U11, 06FB-2A_U09). Posiada umiejętność wykorzystania regulacji prawnych (06FB-2A_U05), prezentacji cudzych poglądów i badań, prezentacji własnej, empirycznej ilustracji badanego problemu (06FB-1A_U04, 06FB-1A_U07, 06FB-2A_U08, 06FB-2A_U10, 06FB-2A_U11). Kompetencje: Student potrafi określić priorytety w tworzeniu pracy magisterskiej, dąży do ich realizacji (06FB-2A_K03), potrafi dokonując samooceny uzupełnić i udoskonalić wiedzę (06FB-2A_K06), potrafi być samodzielny w badaniach i studiach, problematyki finansowej, potrafi wyrażać krytyczne podejście do analizowanych problemów (06FB-2A_K02), jest otwarty na nowe rozwiązania i poglądy, kreatywny potrafi dbać o formę, stronę merytoryczną, stylistyczną oraz techniczną pracy (06FB-2A_K01, 06FB-2A_K05, , 06FB-2A_K06). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 28 godzin, 10 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Czechowska | |
Prowadzący grup: | Iwona Czechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Bilans czasu pracy własnej studenta obejmuje: przygotowanie się do zajęć i konsultacje z prowadzącymi zajęcia: 56 godz., przygotowanie się do zaliczenia: 28 godz. W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Wykłady o zasadach pisania pracy, praca w grupie nad prezentacją planów. Indywidualna praca ze studentem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Prezentacja koncepcji, uzasadnienia podjęcia tematu, celu i hipotezy badawczej, rozdziałów pracy. |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Weryfikacja poszczególnych rozdziałów pracy. |
|
Treści kształcenia: | Określenie tematu pracy. 2. Poszukiwania źródeł literaturowych i materiałów empirycznych. 3. Określenie wymagań redakcyjnych pracy (konstrukcja tabeli, wykresów, schematów). 4. Prezentacja zasad poprawnej budowy odsyłaczy. 5. Kryteria oceny pracy. Najczęściej popełniane błędy. 6. Określenie formy i stylu: zwięzłe i precyzyjne wyrażanie myśli, przedstawienie różnych punktów widzenia, powściągliwy i obiektywny styl, stwierdzenia wartościujące, unikanie żargonu, obiektywizm (przedstawienie argumentów za i przeciw). 7. Unikanie plagiatu. 8 Prezentacja uzasadnienia podjęcia tematu. 9. Określenie tematu pracy. 10. Budowa konstrukcji pracy. |
|
Literatura: |
1. M. Węglińska, Jak pisać pracę magisterską. Poradnik dla studentów, Oficyna Wydawnicza Impuls. Warszawa 2013. 2. R. Zenderowski, Praca magisterska-licencjat: przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, Wyd 9, 2017. 3. G. Gambarelli, Praca dyplomowa i doktorska: zdobycie promotora, pisanie na komputerze, opracowanie redakcyjne, prezentowanie, publikowanie Wyd CeDeWu, Wyd. 2, 2017. 4. R. Zenderowski, Praca magisterska, licencjat : przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej - poradnik, CeDeWu, Warszawa 2018. Literatura uzupełniająca 1. Zasady przygotowania prac dyplomowych na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ http://www.eksoc.uni.lodz.pl/strefa-studenta/sprawy-organizacyjne/prace-i-egzaminy-dyplomowe/#nav |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 28 godzin, 10 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Czechowska | |
Prowadzący grup: | Iwona Czechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Bilans czasu pracy własnej studenta obejmuje: przygotowanie się do zajęć i konsultacje z prowadzącymi zajęcia: 56 godz., przygotowanie się do zaliczenia: 28 godz. W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Wykłady o zasadach pisania pracy, praca w grupie nad prezentacją planów. Indywidualna praca ze studentem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Prezentacja koncepcji, uzasadnienia podjęcia tematu, celu i hipotezy badawczej, rozdziałów pracy. |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Weryfikacja poszczególnych rozdziałów pracy. |
|
Treści kształcenia: | Określenie tematu pracy. 2. Poszukiwania źródeł literaturowych i materiałów empirycznych. 3. Określenie wymagań redakcyjnych pracy (konstrukcja tabeli, wykresów, schematów). 4. Prezentacja zasad poprawnej budowy odsyłaczy. 5. Kryteria oceny pracy. Najczęściej popełniane błędy. 6. Określenie formy i stylu: zwięzłe i precyzyjne wyrażanie myśli, przedstawienie różnych punktów widzenia, powściągliwy i obiektywny styl, stwierdzenia wartościujące, unikanie żargonu, obiektywizm (przedstawienie argumentów za i przeciw). 7. Unikanie plagiatu. 8 Prezentacja uzasadnienia podjęcia tematu. 9. Określenie tematu pracy. 10. Budowa konstrukcji pracy. |
|
Literatura: |
1. M. Węglińska, Jak pisać pracę magisterską. Poradnik dla studentów, Oficyna Wydawnicza Impuls. Warszawa 2013. 2. R. Zenderowski, Praca magisterska-licencjat: przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, Wyd 9, 2017. 3. G. Gambarelli, Praca dyplomowa i doktorska: zdobycie promotora, pisanie na komputerze, opracowanie redakcyjne, prezentowanie, publikowanie Wyd CeDeWu, Wyd. 2, 2017. 4. R. Zenderowski, Praca magisterska, licencjat : przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej - poradnik, CeDeWu, Warszawa 2018. Literatura uzupełniająca 1. Zasady przygotowania prac dyplomowych na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ http://www.eksoc.uni.lodz.pl/strefa-studenta/sprawy-organizacyjne/prace-i-egzaminy-dyplomowe/#nav |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 28 godzin, 10 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Czechowska | |
Prowadzący grup: | Iwona Czechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Bilans czasu pracy własnej studenta obejmuje: przygotowanie się do zajęć i konsultacje z prowadzącymi zajęcia: 56 godz., przygotowanie się do zaliczenia: 28 godz. W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Wykłady o zasadach pisania pracy, praca w grupie nad prezentacją planów. Indywidualna praca ze studentem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Prezentacja koncepcji, uzasadnienia podjęcia tematu, celu i hipotezy badawczej, rozdziałów pracy. |
|
Treści kształcenia: | Określenie tematu pracy. 2. Poszukiwania źródeł literaturowych i materiałów empirycznych. 3. Określenie wymagań redakcyjnych pracy (konstrukcja tabeli, wykresów, schematów). 4. Prezentacja zasad poprawnej budowy odsyłaczy. 5. Kryteria oceny pracy. Najczęściej popełniane błędy. 6. Określenie formy i stylu: zwięzłe i precyzyjne wyrażanie myśli, przedstawienie różnych punktów widzenia, powściągliwy i obiektywny styl, stwierdzenia wartościujące, unikanie żargonu, obiektywizm (przedstawienie argumentów za i przeciw). 7. Unikanie plagiatu. 8 Prezentacja uzasadnienia podjęcia tematu. 9. Określenie tematu pracy. 10. Budowa konstrukcji pracy. |
|
Literatura: |
1. M. Węglińska, Jak pisać pracę magisterską. Poradnik dla studentów, Oficyna Wydawnicza Impuls. Warszawa 2013. 2. R. Zenderowski, Praca magisterska-licencjat: przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, Wyd 9, 2017. 3. G. Gambarelli, Praca dyplomowa i doktorska: zdobycie promotora, pisanie na komputerze, opracowanie redakcyjne, prezentowanie, publikowanie Wyd CeDeWu, Wyd. 2, 2017. 4. R. Zenderowski, Praca magisterska, licencjat : przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej - poradnik, CeDeWu, Warszawa 2018. Literatura uzupełniająca 1. Zasady przygotowania prac dyplomowych na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ http://www.eksoc.uni.lodz.pl/strefa-studenta/sprawy-organizacyjne/prace-i-egzaminy-dyplomowe/#nav |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-08 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ SM
PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin, 10 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Czechowska | |
Prowadzący grup: | Iwona Czechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Bilans czasu pracy własnej studenta obejmuje: przygotowanie się do zajęć i konsultacje z prowadzącymi zajęcia: 30 godz., przygotowanie się do zaliczeń: 30 godz. W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Wykłady o zasadach pisania pracy, praca w grupie nad prezentacją planów. Indywidualna praca ze studentem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Prezentacja koncepcji, uzasadnienia podjęcia tematu, celu i hipotezy badawczej, rozdziałów pracy. |
|
Treści kształcenia: | Określenie tematu pracy. 2. Poszukiwania źródeł literaturowych i materiałów empirycznych. 3. Określenie wymagań redakcyjnych pracy (konstrukcja tabeli, wykresów, schematów). 4. Prezentacja zasad poprawnej budowy odsyłaczy. 5. Kryteria oceny pracy. Najczęściej popełniane błędy. 6. Określenie formy i stylu: zwięzłe i precyzyjne wyrażanie myśli, przedstawienie różnych punktów widzenia, powściągliwy i obiektywny styl, stwierdzenia wartościujące, unikanie żargonu, obiektywizm (przedstawienie argumentów za i przeciw). 7. Unikanie plagiatu. 8 Prezentacja uzasadnienia podjęcia tematu. 9. Określenie tematu pracy. 10. Budowa konstrukcji pracy. |
|
Literatura: |
Wójcik K., Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką, magisterską, doktorską, Wolters, Warszawa 2012. Arkadiusz Dudziak, Agnieszka Żejmo, Redagowanie prac dyplomowych, Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008, Mariola Antczak, Anna Nowacka, Przypisy, Powołania. Bibligrafia załącznikowa, Wydawnictwo SBP, Warszawa 2009. Radosław Zenderowski, Praca magisterska, Jak pisać i obronić wskazówki metodologiczne, CeDeWu, Warszawa 2008. Jadwiga Majchrzak , Tadeusz Mendel, Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych, Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2009. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin, 12 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Czechowska | |
Prowadzący grup: | Iwona Czechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Bilans czasu pracy własnej studenta obejmuje: przygotowanie się do zajęć i konsultacje z prowadzącymi zajęcia: 30 godz., przygotowanie się do zaliczeń: 30 godz. W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | Wykłady o zasadach pisania pracy, praca w grupie nad prezentacją planów. Indywidualna praca ze studentem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Prezentacja koncepcji, uzasadnienia podjęcia tematu, celu i hipotezy badawczej, rozdziałów pracy. |
|
Treści kształcenia: | Określenie tematu pracy. 2. Poszukiwania źródeł literaturowych i materiałów empirycznych. 3. Określenie wymagań redakcyjnych pracy (konstrukcja tabeli, wykresów, schematów). 4. Prezentacja zasad poprawnej budowy odsyłaczy. 5. Kryteria oceny pracy. Najczęściej popełniane błędy. 6. Określenie formy i stylu: zwięzłe i precyzyjne wyrażanie myśli, przedstawienie różnych punktów widzenia, powściągliwy i obiektywny styl, stwierdzenia wartościujące, unikanie żargonu, obiektywizm (przedstawienie argumentów za i przeciw). 7. Unikanie plagiatu. 8 Prezentacja uzasadnienia podjęcia tematu. 9. Określenie tematu pracy. 10. Budowa konstrukcji pracy. |
|
Literatura: |
Wójcik K., Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką, magisterską, doktorską, Wolters, Warszawa 2012. Arkadiusz Dudziak, Agnieszka Żejmo, Redagowanie prac dyplomowych, Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008, Mariola Antczak, Anna Nowacka, Przypisy, Powołania. Bibligrafia załącznikowa, Wydawnictwo SBP, Warszawa 2009. Radosław Zenderowski, Praca magisterska, Jak pisać i obronić wskazówki metodologiczne, CeDeWu, Warszawa 2008. Jadwiga Majchrzak , Tadeusz Mendel, Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych, Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2009. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin, 12 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Czechowska | |
Prowadzący grup: | Iwona Czechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Bilans czasu pracy własnej studenta obejmuje: przygotowanie się do zajęć i konsultacje z prowadzącymi zajęcia: 30 godz., przygotowanie się do zaliczeń: 30 godz. |
|
Metody dydaktyczne: | Wykłady o zasadach pisania pracy, praca w grupie nad prezentacją planów. Indywidualna praca ze studentem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Prezentacja koncepcji, uzasadnienia podjęcia tematu, celu i hipotezy badawczej, rozdziałów pracy dyplomowej |
|
Treści kształcenia: | 1. Określenie tematu pracy. 2. Poszukiwania źródeł literaturowych i materiałów empirycznych. 3. Określenie wymagań redakcyjnych pracy (konstrukcja tabeli, wykresów, schematów). 4. Prezentacja zasad poprawnej budowy odsyłaczy. 5. Kryteria oceny pracy. Najczęściej popełniane błędy. 6. Określenie formy i stylu: zwięzłe i precyzyjne wyrażanie myśli, przedstawienie różnych punktów widzenia, powściągliwy i obiektywny styl, stwierdzenia wartościujące, unikanie żargonu, obiektywizm (przedstawienie argumentów za i przeciw). 7. Unikanie plagiatu. 8 Prezentacja uzasadnienia podjęcia tematu. 9. Określenie tematu badania. 10. Budowanie konstrukcji pracy. |
|
Literatura: |
Arkadiusz Dudziak, Agnieszka Żejmo, Redagowanie prac dyplomowych, Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008, Mariola Antczak, Anna Nowacka, Przypisy, Powołania. Bibligrafia załącznikowa, Wydawnictwo SBP, Warszawa 2009. Radosław Zenderowski, Praca magisterska, Jak pisać i obronić wskazówki metodologiczne, CeDeWu, Warszawa 2008. Jadwiga Majchrzak , Tadeusz Mendel, Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych, Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2009. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin, 12 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Iwona Czechowska | |
Prowadzący grup: | Iwona Czechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Bilans czasu pracy własnej studenta obejmuje: przygotowanie się do zajęć i konsultacje z prowadzącymi zajęcia: 30 godz., przygotowanie się do zaliczeń: 30 godz. |
|
Metody dydaktyczne: | Wykłady o zasadach pisania pracy, praca w grupie nad prezentacją planów. Indywidualna praca ze studentem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Prezentacja koncepcji, uzasadnienia podjęcia tematu, celu i hipotezy badawczej, rozdziałów pracy dyplomowej |
|
Treści kształcenia: | 1. Określenie tematu pracy. 2. Poszukiwania źródeł literaturowych i materiałów empirycznych. 3. Określenie wymagań redakcyjnych pracy (konstrukcja tabeli, wykresów, schematów). 4. Prezentacja zasad poprawnej budowy odsyłaczy. 5. Kryteria oceny pracy. Najczęściej popełniane błędy. 6. Określenie formy i stylu: zwięzłe i precyzyjne wyrażanie myśli, przedstawienie różnych punktów widzenia, powściągliwy i obiektywny styl, stwierdzenia wartościujące, unikanie żargonu, obiektywizm (przedstawienie argumentów za i przeciw). 7. Unikanie plagiatu. |
|
Literatura: |
Arkadiusz Dudziak, Agnieszka Żejmo, Redagowanie prac dyplomowych, Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008, Mariola Antczak, Anna Nowacka, Przypisy, Powołania. Bibligrafia załącznikowa, Wydawnictwo SBP, Warszawa 2009. Radosław Zenderowski, Praca magisterska, Jak pisać i obronić wskazówki metodologiczne, CeDeWu, Warszawa 2008. Jadwiga Majchrzak , Tadeusz Mendel, Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych, Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2009. |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.