UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zaawansowane programowanie gier komputerowych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-ZG0ZUI
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zaawansowane programowanie gier komputerowych
Jednostka: Wydział Matematyki i Informatyki
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 6.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Forma zaliczenia:

egzamin

Forma studiów:

niestacjonarne (zaoczne)

Wymagania wstępne:

podstawy programowania, podstawy programu Blender, grafika komputerowa


Skrócony opis:

Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z zagadnieniami programowania gier komputerowych w języku C++. Przede wszystkim nacisk położony będzie na tworzenie zaawansowanych obiektów w programie Blender oraz na użycie biblioteki graficznej OpenGL.

Efekty uczenia się:

Student:

1) tworzy podstawowe obiekty w programie Blender

2) posługuje się eksportowaniem obiektów z programu Blender do środowiska C++

3) potrafi programować przy użycie biblioteki OpenGL

4) zna podstawy biblioteki SDL

5) potrafi stworzyć własną grę komputerową trójwymiarową

6) umie pracować systematycznie nad projektami, które mają długofalowy charakter

7) umie pracować w zespole tworząc grę komputerową

Powyższe efekty kształcenia osiągane w ramach przedmiotu pozwalają na realizację kierunkowych efektów kształcenia, mających następujące oznaczenia w programie Informatyka II stopnia: 1100I-2A_W02, 1100I-2A_U01, 1100I-2A_U03, 1100I-2A_U14, 1100I-2A_K03, 1100I-2A_K08, 1100Isi-2A_U16, 1100Isi-2A_U17, 1100Iim-2A_W12, 1100Iim-2A_W13, 1100Iim-2A_W16, 1100Iim-2A_U18.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia informatyczne, 32 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamil Niedziałomski
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0