Rejest. na kon.językozn.,literaturozn. i przedm.orient. dla II roku I stopnia L-16/17 F. Angielska (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Filologiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
Z-17/18 - Semestr zimowy 2017/2018 L-17/18 - Semestr letni 2017/2018 L-18/19 - Semestr letni 2018/2019 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Z-17/18 | L-17/18 | L-18/19 | |||||
0100-ALAR101 | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/2019
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia zaznajamiają studentów z wybranymi utworami dwudziestowiecznej krótkiej prozy brytyjskiej. Analizowane teksty reprezentują różne gatunki, style i kierunki artystyczne, ilustrując przy tym najważniejsze zjawiska zachodzące w prozie brytyjskiej na przestrzeni wieku. Równocześnie uwaga skupiona jest na przedstawieniu różnych aspektów doświadczenia kobiet w kontekście zachodzących w XX w. zmian społeczno-kulturowych. |
|
||
0100-ALAR109 |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2017/2018
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot orientujący A: „The Disney Version” jest poświęcony analizie filmów animowanych Wytwórni Disneya wyprodukowanych po 1989 roku. Studenci oglądają wybrane filmy oraz czytają źródła literackie, na których oparte są ich scenariusze. Dyskusja skupia się na zmianach wprowadzonych przez Wytwórnię Disneya oraz ich ideologicznym wymiarze. Pod koniec zajęć studenci piszą samodzielną analizę jednego z oglądanych filmów. |
|
||
0100-ALAR112 | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2017/2018
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot orientujący: Elements of Rhetoric and Argumentation. Kurs przeanalizuje procesy rozumowania i argumentowania, patrząc zarówno na strukturę logiczną, jak i na strategie retoryczne. Analizując autentyczne teksty i przemówienia, studenci dowiedzą się, jak zidentyfikować i oceniać argumenty, aby dać odpowiedź na pytanie: co czyni argument dobrym? |
|
||