Grupa matematyka 1 semestr (r.ak. 2010/11) wszyscy (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Matematyki i Informatyki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
Z-17/18 - Semestr zimowy 2017/2018 L-17/18 - Semestr letni 2017/2018 Z-18/19 - Semestr zimowy 2018/2019 L-18/19 - Semestr letni 2018/2019 Z-19/20 - Semestr zimowy 2019/2020 Z-20/21 - Semestr zimowy 2020/2021 Z-21/22 - Semestr zimowy 2021/2022 Z-22/23 - Semestr zimowy 2022/2023 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Z-17/18 | L-17/18 | Z-18/19 | L-18/19 | Z-19/20 | Z-20/21 | Z-21/22 | Z-22/23 | |||||
1100-OU0OII | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2017/2018
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest powtórzenie i poszerzenie wiadomości dotyczących edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego. Następnie zaznajomienie z programami do prezentacji multimedialnych. |
|
||||||||
1100-PY0OPN | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2017/2018
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
• Ukazanie wiodących koncepcji psychologicznych człowieka i poznanie czterech podstawowych modeli wychowania , • Przedstawienie przedmiotu badań, metod i języka psychologii w stopniu umożliwiającym samodzielne korzystanie ze współczesnej literatury psychologicznej. • zapoznanie studentów z procesami zachodzącymi w grupie • poznanie struktury i dynamiki procesu wychowawczego, • ukazanie klasy szkolnej jako małej grupy i poznanie jej dynamiki • Wskazanie znaczenia kryzysów w rozwoju człowieka • Poznanie znaczących zaburzeń w funkcjonowaniu ucznia. |
|
||||