Przedmioty w rejestracji Rejestracja na zajęcia do wyboru BLOK 11 (Mikrobiologia medyczna)-sem.2 0400-MBMe2.11-L24/25
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
L-24/25 - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
L-24/25 | |||||
0400-1MBI211aUD |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zdobycie przez studenta wiedzy z zakresu budowania indywidualnej ścieżki kariery zawodowej oraz umiejętności podejmowania decyzji dotyczących kształtowania kariery, z uwzględnieniem osobistych uzdolnień, predyspozycji oraz ograniczeń. Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem tutoringu - indywidualnych (lub w grupach maksymalnie 3-osobowych), systematycznych i planowanych spotkań tutora ze studentem, uwzględniających jego indywidulane możliwości, potrzeby i talenty. |
|
||
0400-1MBI211bUD |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu przybliżenie osobom studiującym roli i znaczenia mikrobiologii oraz nauk pokrewnych w kontekście ich wpływu na rozwój przemysłu, innowacyjność technologiczną oraz rozwiązywanie problemów społecznych. Ma za zadanie ukazać, jak badania wpływają na rozwój przemysłu m.in. farmaceutycznego, biotechnologicznego, spożywczego i środowiskowego, a także jak osiągnięcia badawcze wpływają na zdrowie publiczne, bezpieczeństwo żywności czy wyrobów medycznych. Poruszone zostaną aspekty popularyzowania osiągnięć naukowych. Celem przedmiotu jest ponadto poruszenie etycznych i społecznych dylematów związanych z postępem naukowym oraz kształtowanie postaw otwartości na zmiany, innowacyjność i odpowiedzialność za wyniki badań naukowych i odkryć z nimi związanych. |
|
||