Przedmioty w rejestracji 2 wybór 1rok pedagogika stac. II stopnia - rejestracja na zajęcia z Konwersatorium L-19/20 0700-DUP-WYB2L-19/20
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
L-19/20 - Semestr letni 2019/2020 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
L-19/20 | |||||
0700-XDK101 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z historycznymi kontekstami rozwoju współczesnej pedagogiki oraz z wybranymi problemami pedagogicznymi na przestrzeni dziejów. Dostarczenie wiedzy z zakresu historii współczesnej pedagogiki pozwoli na pogłębienie rozumienia przez studentów zjawisk wychowawczych w kontekście historycznym oraz rozwijanie umiejętności myślenia historycznego o zjawiskach pedagogicznych. |
|
|||
0700-XDK201 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ogólne cele realizacji przedmiotu Komparatystyka pedagogiczna: • zapoznanie studentów z ogólnym zakresem wiedzy o komparatystyce pedagogicznej w perspektywie historycznej i w obliczu rysujących się nowych wyzwań edukacyjnych o charakterze globalnym, • prezentacja europejskich i pozaeuropejskich systemów oświatowych i wypracowanych przez nie rozwiązań edukacyjnych wartych wykorzystania w polskiej praktyce edukacyjnej, • rozwój kompetencji studentów w zakresie analizy porównawczej poszczególnych elementów wybranych systemów edukacji pod kątem ich przydatności dla polskiej praktyki edukacyjnej z perspektywy idei zrównoważonego rozwoju, • kształtowanie postaw wobec pracy pedagogicznej i doskonalenia zawodowego nauczyciela, m.in. poprzez rozwijanie empatii, refleksyjności i poczucia odpowiedzialności za rozwój własny i uczniów w świetle obecnych i antycypowanych wyzwań globalnych. |
|
|||