UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji zaoczne I stopnia, 2r. :Rejestracja na wykład oryginalny na sem.6 0800-14-ZL2-WO

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Opcje
0800-ZZKWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat specyfiki zarządzania kosztami projektów długoterminowych oraz metod rachunkowości zarządczej umożliwiających spełnić zapotrzebowanie informacyjne różnorodnych interesariuszy projektu

Strona przedmiotu
0800-ZRUWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot prowadzony przez praktyka biznesu pod opieką koordynatora wykładu. Przedmiot podkreśla rolę i znaczenie umiejętności w zakresie obsługi klienta we współczesnym biznesie. Na poziomie wiedzy studenci przechodzą przez cykl: od umiejętności potrzebnych do pracy w obsłudze klienta (nabycie i wzmocnienie cech najbardziej przydatnych), przez opracowanie pod tym kątem CV, wykorzystanie zasad networkingu, aż do rozpoznawania typów klientów, dostosowanych do nich sposobów komunikacji, a także nawiązywania i podtrzymywania relacji. Na poziomie operacyjnym studenci w praktyce ćwiczą i rozwijają umiejętności komunikacyjne - w formie warsztatowej ćwiczą nawiązywanie kontaktów i ich rozwijanie,a także osiąganie własnych celów w obsłudze. Przepracowują także umiejętności miękkie-takie jak asertywność,odporność na stres,czy umiejętność współpracy w grupie. Ćwiczenia odwzorowują praktyczne sytuacja biznesowe lub-w formie gier strategicznych czy symulacji-kształtują nawyki lub postawy.

Strona przedmiotu
0800-ZMPWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykład prezentuje światowe i polskie wyniki badań prowadzonych wśród młodych pracowników na rynku pracy. Przedstawiciele nauk społecznych oraz praktycy zarządzania coraz częściej dyskutują o pokoleniu Y i następującej po nim generacji C oraz A. Zainteresowanie tą problematyką spowodowane jest dwiema głównymi przesłankami: malejącą populacją młodych w krajach rozwiniętych, odmiennym postrzeganiem przez najmłodsze z pokoleń roli pracy w życiu człowieka

Strona przedmiotu
0800-ZMAWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest przybliżenie współczesnych rozwiązań z zakresu e-biznesu jakim jest System Marketing Automation. Systemy marketing automation pozwalają łączyć marketing e- mailowy ze śledzeniem działań użytkowników na stronach i systemami CRM. Marketing automation oznacza różnicowanie marketingu na poszczególnych etapach procesu kupowania oraz daje szansę na zwiększenie sprzedaży na przypadającą na jednego klienta i uzyskania większej wartości klienta. Dołączyć można do tego systemu e-CRM, który wpływa na utrzymanie klienta, sprzedaż kolejnych produktów, kontrolę sprzedaży i na skuteczność zarządzania relacjami z klientem. Znajomość i umiejętność łączenia najnowszych narzędzi marketingowych jest konieczna do stworzenia strategii działań marketingowych w Internecie. Po zakończeniu zajęć student powinien posiadać wiedzę z zakresu kreowania MA

Strona przedmiotu
0800-ZIZWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykład dotyczy trendów rozwojowych w zakresie technologii i nowych myśli technicznych tworzących inteligentne środowisko biznesowe. Znajomość tych zagadnień jest niezbędna w zarządzaniu korporacją co najmniej z dwóch powodów: istnieje potencjalne niebezpieczeństwo wystąpienia zmiany zasad funkcjonowania biznesu ze względu na upowszechnienie nowych technologii na rynku oraz istnieje potencjalne ryzyko związane ze spóźnionym wdrożeniem nowych technologii w korporacji. W trakcie wykładu zostanie zaprezentowana taksonomia dotycząca inteligentnego środowiska biznesowego oparta na koncepcji Business Intelligence – wprowadzonej do nauki w roku 1958 przez Hans’a Peter’a Luhn’a z International Business Machines (IBM), zdefiniowana na nowo w roku 1985 przez Howard’a Dresner’a z Digital Equipment Corporation (DEC) i Gartner Group Inc.

Strona przedmiotu
0800-ZFPWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W czasie zajęć studenci dowiedzą się nie tylko w jaki sposób swoje marki kreują najwięksi gracze rynkowi rynku fashion, ale poznają także mechanizmy prowadzenia działań z zakresu Public Relations na tym wymagającym rynku. Studenci poznają najnowsze trendy i narzędzia, których odpowiednie wykorzystanie gwarantuje stworzenie kampanii fashion, których efekty zwieńczone są sukcesami. Zajęcia zawierać będą także zagadnienia związane z najchętniej obecnie wykorzystywanymi działaniami, trendami na rynku fashion, całość analizowana będzie przez pryzmat zarówno tzw. wielkiej mody, ale również sieciówek i off fashion. Prowadząca zajęcia ma wieloletnie doświadczenie na rynku fashion jako Fashion PR Director, oraz jest osobą dla której tematyka ta stanowi ogromną pasję.

Strona przedmiotu
0800-ZDMWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedstawienie studentom współczesnych i najbardziej zaawansowanych zagadnień z zakresu Dashboard Marketing , a także wskazanie możliwości praktycznych aplikacji tego systemu działań w polskich przedsiębiorstwach. Dashboard marketingowy- kokpit sterowniczy jest więcej niż tylko sposobem na mierzenie skuteczności wydatków marketingowych. Jest narzędziem postrzegania, strukturyzacji i monitoringu każdego poziomu zmiany w organizacji, jakie winno być w każdej firmie o orientacji marketingowej. Jest także narzędziem wspomagającym planowanie, wdrażanie strategii. Czyli kokpit sterowniczy jak deska rozdzielcza samochodu konieczna by poprowadzić samochód. Przedstawia synergię strategii i jednocześnie zastosowanie współczesnych technologii w marketingu. Po zakończeniu zajęć student będzie posiadał wiedzę z zakresu kreowania DB oraz planów i monitoringu ich realizacji w różnych układach, na różnych poziomach decyzyjnych w procesie realizacji strategii.

Strona przedmiotu
0800-ZCYWOZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami cyfryzacji. W trakcie zajęć omówione zostaną następujące zagadnienia:

Pojęcie cyfryzacji, techniki, standardy i narzędzia cyfryzacji.

Cyfryzacja treści: elektroniczne publikacje (e-prasa, e-book), elektroniczne biblioteki, cyfrowa fotografia, filmy w sieci, e-muzyka, cyfrowa telewizja.

Sprzęt i oprogramowanie do budowy repozytoriów danych cyfrowych

Cyfryzacja usług: cyfryzacja sieci telekomunikacyjnej, nowe media - konwergencja mediów elektronicznych i telewizji. Media społecznościowe.

Prawne i etyczne aspekty cyfryzacji

Strona przedmiotu
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0