Przedmioty w rejestracji dzienne I stopnia, 2r. :Rejestracja na przedmioty zewnętrzny na sem.6 0800-15-DL2-PZ
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
0800-ZDRWZN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z narzędziami, technikami, metodami i koncepcjami doskonalenia i rozwoju organizacji, także ich praktycznym zastosowaniem i wykorzystaniem. Cel ten realizowany jest poprzez nabycie umiejętności rozpoznania i identyfikacji wszystkich obszarów organizacji, w których narzędzia te, techniki, metody i koncepcje można zastosować w związku ze specyfiką organizacji. Efektem tego powinien stać się rozwój organizacji i jej doskonalenie. |
|
||
0800-FFPWZN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kursu jest prezentacja podstawowych pojęć związanych z pozyskiwaniem środków unijnych (europejskich) oraz charakterystyka podstawowych zasad funkcjonowania systemu funduszy unijnych. Efektem dyskusji podczas zajęć będzie znajomość zasad związanych z zarządzaniem projektami. Ważnym zadaniem dydaktycznym kursu jest umiejętność wyszukiwania i analizy dokumentacji konkursowej oraz efektywne przygotowanie koncepcji projektu współfinansowanego ze środków unijnych. Ponadto słuchacz uzyska wiedzę na temat podstawowych uwarunkowań organizacyjnych, instytucjonalnych oraz regulacyjnych dotyczących planowania i realizowania projektów unijnych. |
|
||
0800-LMSWZN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Problematyka przedmiotu obejmuje zagadnienia związane z międzynarodowymi standardami organizacyjnymi. Poruszane tematy dotyczyć będą roli i istoty wybranych standardów jak np. standard zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy. Omówiona zostanie tematyka certyfikacji systemowej a także wybrane narzędzia doskonalenia operacyjnego. |
|
||
0800-APWWZN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi z pomiarem wyników przedsiębiorstwa, w tym: wyceną przedsiębiorstwa, analizą wielkości wykreowanej wartości w przedsiębiorstwie a także determinantami tworzenia wartości. W ramach przedmiotu studenci zdobędą wiedzę na temat tego jak należy rozumieć wartość, jak ja mierzyć w kategoriach niefinansowych i finansowych przy wykorzystaniu podejścia kosztowego, rynkowego, dochodowego. Studenci zdobędą również wiedzę na temat sposobu pomiaru wyników przedsiębiorstwa z perspektywy menedżerów i akcjonariuszy. Zdobędą również wiedzę na temat wpływu kapitału intelektualnego na tworzenie wartości. |
|
||
0800-RRZWZN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot jest zorientowany na przedstawienie możliwych form ewidencji dla Małych i średnich przedsiębiorstw. Zagadnienia te zostaną przedstawione w kontekście bieżących regulacji prawnych. Podczas zajęć będą również przedstawione i omówione zagadnienia związane ze sporządzeniem wybranych dokumentów, deklaracji i raportów. Poszczególne zagadnienia zostaną omówione na wykładach (z wyłączeniem tych, które zostały wskazane do opracowania przez studentów w ramach pracy własnej). Na ćwiczeniach tematyka przedstawiona na wykładzie będzie utrwalana, a studenci będą samodzielnie rozwiązywać zadania obejmującą tematykę przedstawioną na wykładzie. Na Laboratoriach studenci będą samodzielnie sporządzali dokumentację ZUS w programie Płatnik oraz będą ewidencjonować dokumenty ksiegowe w różnych formach ewidencji podatkowych (Excel, Symfonia). |
|
||
0800-ZWGWZN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W trakcie zajęć studenci poznają podstawowe wiadomości o zastosowaniach grafiki w biznesie i produktów graficznych. Zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji wizualnej oraz obsługi programów do cyfrowej obróbki graficznej i grafiki prezentacyjnej. Zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą na samodzielne wykonywanie prostych prac graficznych związanych z przygotowywaniem materiałów reklamowych, informacyjnych, prezentacji multimedialnych, a także wizualnego opracowania zagadnień (problemów) przy użyciu nowoczesnych technik informatycznych. Ułatwi również współpracę z profesjonalnymi biurami projektowymi / reklamowymi. |
|
||
0800-MZKWZN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem prowadzonych zajęć jest przedstawienie możliwie szerokiego spojrzenia na zagadnienia dotyczące zarządzania relacjami z klientami, począwszy od genezy koncepcji marketingu relacji oraz CRM, poprzez dyskusję na temat natury relacji firma – klient, etapy cyklu życia relacji, czynniki kształtujące siłę relacji, po praktyczne aspekty efektywnego zarządzania relacjami z klientami. Program ma umożliwić studentom poszerzenie wiedzy na temat psychologicznych aspektów nie tyle samego procesu zakupowego (podejście transakcyjne) ale relacji z klientem rozumianej jako proces będący ciągiem zdarzeń od momentu pierwszego kontaktu klienta z firmą. Celem jest także wskazanie studentom problemów jakie w praktyce sprawia firmom wdrożenie koncepcji zarządzania relacjami z klientami i wspierających je rozwiązań informatycznych oraz sposobów rozwiązywania tych problemów |
|
||