Przedmioty w rejestracji dzienne I stopnia, 2r. :Rejestracja na wykład oryginalny na sem.6 0800-15-DL2-WO
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
0800-ZASWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu zapoznanie studentów z koncepcjami sprawności instytucjonalnej oraz autonomii finansowej jednostek samorządu terytorialnego, które stanowią fundament dla procesów rozwojowych tych jednostek terytorialnych. W trakcie zajęć studenci zostaną zapoznani ze sposobami oceny i analizy obu wspomnianych wielkości. Przedstawiane będą również aktualne wyniki badań w tym zakresie. W programie zajęć ujęte zostaną również zagadnienia związane z oceną bieżącej sytuacji finansowej j.s.t. i ich zdolności do finansowania projektów inwestycyjnych jak również z perspektywiczną prognozą przyszłej sytuacji finansowej j.s.t. |
|
||
0800-ZCYWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami cyfryzacji. W trakcie zajęć omówione zostaną następujące zagadnienia: Pojęcie cyfryzacji, techniki, standardy i narzędzia cyfryzacji. Cyfryzacja treści: elektroniczne publikacje (e-prasa, e-book), elektroniczne biblioteki, cyfrowa fotografia, filmy w sieci, e-muzyka, cyfrowa telewizja. Sprzęt i oprogramowanie do budowy repozytoriów danych cyfrowych Cyfryzacja usług: cyfryzacja sieci telekomunikacyjnej, nowe media - konwergencja mediów elektronicznych i telewizji. Media społecznościowe. Prawne i etyczne aspekty cyfryzacji |
|
||
0800-ZDMWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedstawienie studentom współczesnych i najbardziej zaawansowanych zagadnień z zakresu Dashboard Marketing , a także wskazanie możliwości praktycznych aplikacji tego systemu działań w polskich przedsiębiorstwach. Dashboard marketingowy- kokpit sterowniczy jest więcej niż tylko sposobem na mierzenie skuteczności wydatków marketingowych. Jest narzędziem postrzegania, strukturyzacji i monitoringu każdego poziomu zmiany w organizacji, jakie winno być w każdej firmie o orientacji marketingowej. Jest także narzędziem wspomagającym planowanie, wdrażanie strategii. Czyli kokpit sterowniczy jak deska rozdzielcza samochodu konieczna by poprowadzić samochód. Przedstawia synergię strategii i jednocześnie zastosowanie współczesnych technologii w marketingu. Po zakończeniu zajęć student będzie posiadał wiedzę z zakresu kreowania DB oraz planów i monitoringu ich realizacji w różnych układach, na różnych poziomach decyzyjnych w procesie realizacji strategii. |
|
||
0800-ZFPWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W czasie zajęć studenci dowiedzą się nie tylko w jaki sposób swoje marki kreują najwięksi gracze rynkowi rynku fashion, ale poznają także mechanizmy prowadzenia działań z zakresu Public Relations na tym wymagającym rynku. Studenci poznają najnowsze trendy i narzędzia, których odpowiednie wykorzystanie gwarantuje stworzenie kampanii fashion, których efekty zwieńczone są sukcesami. Zajęcia zawierać będą także zagadnienia związane z najchętniej obecnie wykorzystywanymi działaniami, trendami na rynku fashion, całość analizowana będzie przez pryzmat zarówno tzw. wielkiej mody, ale również sieciówek i off fashion. Prowadząca zajęcia ma wieloletnie doświadczenie na rynku fashion jako Fashion PR Director, oraz jest osobą dla której tematyka ta stanowi ogromną pasję. |
|
||
0800-ZIZWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład dotyczy trendów rozwojowych w zakresie technologii i nowych myśli technicznych tworzących inteligentne środowisko biznesowe. Znajomość tych zagadnień jest niezbędna w zarządzaniu korporacją co najmniej z dwóch powodów: istnieje potencjalne niebezpieczeństwo wystąpienia zmiany zasad funkcjonowania biznesu ze względu na upowszechnienie nowych technologii na rynku oraz istnieje potencjalne ryzyko związane ze spóźnionym wdrożeniem nowych technologii w korporacji. W trakcie wykładu zostanie zaprezentowana taksonomia dotycząca inteligentnego środowiska biznesowego oparta na koncepcji Business Intelligence – wprowadzonej do nauki w roku 1958 przez Hans’a Peter’a Luhn’a z International Business Machines (IBM), zdefiniowana na nowo w roku 1985 przez Howard’a Dresner’a z Digital Equipment Corporation (DEC) i Gartner Group Inc. |
|
||
0800-ZMAWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przybliżenie współczesnych rozwiązań z zakresu e-biznesu jakim jest System Marketing Automation. Systemy marketing automation pozwalają łączyć marketing e- mailowy ze śledzeniem działań użytkowników na stronach i systemami CRM. Marketing automation oznacza różnicowanie marketingu na poszczególnych etapach procesu kupowania oraz daje szansę na zwiększenie sprzedaży na przypadającą na jednego klienta i uzyskania większej wartości klienta. Dołączyć można do tego systemu e-CRM, który wpływa na utrzymanie klienta, sprzedaż kolejnych produktów, kontrolę sprzedaży i na skuteczność zarządzania relacjami z klientem. Znajomość i umiejętność łączenia najnowszych narzędzi marketingowych jest konieczna do stworzenia strategii działań marketingowych w Internecie. Po zakończeniu zajęć student powinien posiadać wiedzę z zakresu kreowania MA |
|
||
0800-ZMPWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład prezentuje światowe i polskie wyniki badań prowadzonych wśród młodych pracowników na rynku pracy. Przedstawiciele nauk społecznych oraz praktycy zarządzania coraz częściej dyskutują o pokoleniu Y i następującej po nim generacji C oraz A. Zainteresowanie tą problematyką spowodowane jest dwiema głównymi przesłankami: malejącą populacją młodych w krajach rozwiniętych, odmiennym postrzeganiem przez najmłodsze z pokoleń roli pracy w życiu człowieka |
|
||
0800-ZRUWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot prowadzony przez praktyka biznesu pod opieką koordynatora wykładu. Przedmiot podkreśla rolę i znaczenie umiejętności w zakresie obsługi klienta we współczesnym biznesie. Na poziomie wiedzy studenci przechodzą przez cykl: od umiejętności potrzebnych do pracy w obsłudze klienta (nabycie i wzmocnienie cech najbardziej przydatnych), przez opracowanie pod tym kątem CV, wykorzystanie zasad networkingu, aż do rozpoznawania typów klientów, dostosowanych do nich sposobów komunikacji, a także nawiązywania i podtrzymywania relacji. Na poziomie operacyjnym studenci w praktyce ćwiczą i rozwijają umiejętności komunikacyjne - w formie warsztatowej ćwiczą nawiązywanie kontaktów i ich rozwijanie,a także osiąganie własnych celów w obsłudze. Przepracowują także umiejętności miękkie-takie jak asertywność,odporność na stres,czy umiejętność współpracy w grupie. Ćwiczenia odwzorowują praktyczne sytuacja biznesowe lub-w formie gier strategicznych czy symulacji-kształtują nawyki lub postawy. |
|
||
0800-ZZKWON |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat specyfiki zarządzania kosztami projektów długoterminowych oraz metod rachunkowości zarządczej umożliwiających spełnić zapotrzebowanie informacyjne różnorodnych interesariuszy projektu |
|
||