Przedmioty w rejestracji dzienne I stopnia, 2r. :Rejestracja na wykład oryginalny na sem.6 0800-20-DL2-WO
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
L-20/21 - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
L-20/21 | |||||
0800-ZPUWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest zapoznanie studentów z problematyką upadłości przedsiębiorstw, a także przygotowanie sprawozdań finansowych w warunkach odrzucenia możliwości kontynuowania działalności w zakresie terminów, zasad wyceny i prezentacji oraz ich akceptacji. Poszczególne tematy są wyjaśniane na wykładzie (z wyjątkiem tematów wskazanych do opracowania przez studentów w ramach własnej pracy). |
|
|||
0800-ZCHWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest wskazanie potencjalnych obszarów w których marki mogą wykorzystać chatboty optymalizując realizowany przez siebie proces komunikacji. Studenci, pracując w zespołach roboczych, będą przede wszystkim ukierunkowani na zdobycie umiejętności i kompetencji pozwalających im wykreować i zarządzać własnym chatbotem w szeroko rozumianym procesie komunikacji marek w środowisku cyfrowym (np. chatboty informacyjne, konkursowe, promocyjne, itp.). Podstawę do tego będą stanowiły rozwiązania typu open source oraz powszechnie wykorzystywane aplikacje mobilne |
|
|||
0800-ZFPWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W czasie zajęć studenci dowiedzą się nie tylko w jaki sposób swoje marki kreują najwięksi gracze rynkowi rynku fashion, ale poznają także mechanizmy prowadzenia działań z zakresu Public Relations na tym wymagającym rynku. Studenci poznają najnowsze trendy i narzędzia, których odpowiednie wykorzystanie gwarantuje stworzenie kampanii fashion, których efekty zwieńczone są sukcesami. Zajęcia zawierać będą także zagadnienia związane z najchętniej obecnie wykorzystywanymi działaniami, trendami na rynku fashion, całość analizowana będzie przez pryzmat zarówno tzw. wielkiej mody, ale również sieciówek i off fashion. Prowadząca zajęcia ma wieloletnie doświadczenie na rynku fashion jako Fashion PR Director, oraz jest osobą dla której tematyka ta stanowi ogromną pasję. |
|
|||
0800-ZIZWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład dotyczy trendów rozwojowych w zakresie technologii i nowych myśli technicznych tworzących inteligentne środowisko biznesowe. Znajomość tych zagadnień jest niezbędna w zarządzaniu korporacją co najmniej z dwóch powodów: istnieje potencjalne niebezpieczeństwo wystąpienia zmiany zasad funkcjonowania biznesu ze względu na upowszechnienie nowych technologii na rynku oraz istnieje potencjalne ryzyko związane ze spóźnionym wdrożeniem nowych technologii w korporacji. W trakcie wykładu zostanie zaprezentowana taksonomia dotycząca inteligentnego środowiska biznesowego oparta na koncepcji Business Intelligence – wprowadzonej do nauki w roku 1958 przez Hans’a Peter’a Luhn’a z International Business Machines (IBM), zdefiniowana na nowo w roku 1985 przez Howard’a Dresner’a z Digital Equipment Corporation (DEC) i Gartner Group Inc. |
|
|||
0800-ZIPWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zainteresowanie i zapoznanie studenta z problemami internacjonalizacji przedsiębiorstw. Internacjonalizacja jest obecnie intensywnie rozwijającym się procesem w globalnej gospodarce. Jawi się też być zasadniczą strategią funkcjonowania współczesnych organizacji w warunkach „nowej gospodarki”. |
|
|||
0800-ZMRWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie Studentów z wyzwaniami, szansami i możliwościami w zakresie specyfiki konsumpcji i komunikacji w rodzinie. Analizie poddane zostaną aspekty związane z: 1.zjawiskami społecznymi, psychologicznymi, kulturowymi i ekonomicznymi, które determinują zachowania konsumpcyjne współczesnej rodziny; 2.charakterystyką rodziny (od rodziny wielopokoleniowej po nuklearną) i relacjami w niej zachodzącymi; 3.specyfiką rodziny jako klienta i konsumenta; 4.Nową Rodziną jako odbiorcą i uczestnikiem procesu komunikacji marketingowej; 5.planowania komunikacji z odbiorcami takimi jak: rodzina, rodzice, dzieci, dziadkowie, z uwzględnieniem specyfiki relacji; 6.określaniem persony klienta zbiorowego i indywidualnego; 7.problemami etycznymi realizacji komunikacji marketingowej skierowanej do współczesnej rodziny; 8.wykorzystaniem współczesnych narzędzi marketingowych w budowaniu relacji z rodziną. |
|
|||
0800-ZMSWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Obserwacja sektora bankowego potwierdza silna konkurencję i procesy koncentracyjne. Przetrwanie na tym rynku ewidentnie wymaga stosowania w praktyce marketingu przez banki lub/i inne firmy finansowe. Omówione zostaną wiec problemy marketingu w sektorze bankowym i finansowym, ich specyfika i treści. Odnosi się to do badań marketingowych w tym sektorze, organizacji działań marketingowych, budowania strategii marketingowych. Obserwacja sektora bankowego i usług finansowych potwierdza działanie banków zgodnie z zasadami marketingu. |
|
|||
0800-ZMPWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład prezentuje światowe i polskie wyniki badań prowadzonych wśród młodych pracowników na rynku pracy. Przedstawiciele nauk społecznych oraz praktycy zarządzania coraz częściej dyskutują o pokoleniu Y i następującej po nim generacji C oraz A. Zainteresowanie tą problematyką spowodowane jest dwiema głównymi przesłankami: malejącą populacją młodych w krajach rozwiniętych, odmiennym postrzeganiem przez najmłodsze z pokoleń roli pracy w życiu człowieka |
|
|||
0800-ZSRWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat specyfiki rachunkowości w działalności deweloperskiej specyfiki, w tym w szczególności regulacji krajowych i międzynarodowych w tym obszarze wraz z przykładami ich praktycznej implementacji. |
|
|||
0800-ZPLWON |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy na temat specyfiki zarządzania kosztami w ochronie zdrowia. W trakcie zajęć zaprezentowane zostaną wybrane problemy związane ze zmianami systemowymi i regulacjami wpływającymi na procesy zarządzania kosztami i rozliczania świadczeń zdrowotnych. |
|
|||