Przedmioty w rejestracji Marketing dzienne I stopnia, 2r. :Rejestracja na przedmioty kierunkowe na sem. 6 0800-20-DLMA2-PK
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
L-20/21 - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
L-20/21 | |||||
0800-MBRWAN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem prowadzonych zajęć jest przedstawienie możliwie szerokiego spojrzenia na zagadnienia dotyczące budowania relacji z klientami, począwszy od genezy koncepcji marketingu relacji oraz zarządzania relacjami z klientami, poprzez dyskusję na temat natury relacji firma – klient, etapy cyklu życia relacji, czynniki kształtujące siłę relacji, po praktyczne aspekty efektywnego zarządzania relacjami z klientami. Program ma umożliwić studentom poszerzenie wiedzy na temat psychologicznych aspektów nie tyle samego procesu zakupowego (podejście transakcyjne) ale relacji z klientem rozumianej jako proces będący ciągiem zdarzeń od momentu pierwszego kontaktu klienta z firmą. Zrozumienie korzyści podejścia relacyjnego z jednej strony oraz uświadomienie sobie trudności i wyzwań jakie w praktyce stawia przed marketerami koncepcja zarządzania relacjami z klientami z drugiej, ma prowadzić do wzrostu umiejętności krytycznego analizowania sytuacji firmy i bardziej świadomego podejmowania decyzji. |
|
|||
0800-MZKWAN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zintegrowana komunikacja marketingowa stanowi dialog formalny i nieformalny przedsiębiorstwa z otoczeniem firmy. Polega on na scaleniu różnych narzędzi komunikowania oraz współpracy wszystkich działów firmy w celu promowania jej, jako całości, a także poszczególnych jej produktów i usług. Wykład stanowi wprowadzenie do przedmiotu ZKM. Głównym jego celem jest budowanie świadomości zmian zachodzących w systemie komunikacji rynkowej i postępującej rezygnacji z klasycznych form promocji na rzecz budowanie spójnych i zintegrowanych systemów komunikacji firmy z jego otoczeniem. Zakres ćwiczeń w ramach ZKM ma na celu wyjaśnić złożoność procesów komunikacyjnych, wskazać metodykę postępowania, a także przedstawić narzędzia służące zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwa z otoczeniem. Ćwiczenia podzielone zostały na pięć obszarów tematycznych: public relations, reklamę, promocję konsumencką i handlową oraz strategię marki. |
|
|||