Przedmioty w rejestracji MF full time first cycle: registration for elective course internal 0800-20-DLMF1-PK
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
L-20/21 - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
L-20/21 | |||||
0800-MFIPKN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
0800-MFFPKN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
0800-MFPPKN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The aim of this course is to learn specifics of projects, to identify the project management as one of the most effective approaches for carrying out the changes to the organizations of various kinds, and to encourage to the use of appropriately selected IT tools of project management. |
|
|||
0800-MFRPKN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Activities in the field of Public Relations are now directed at creating the appropriate business relationships - the environment , indicating that good communication between the company and other market participants - with particular emphasis on customers is one of the major factors in its success. For the creation of appropriate relations organizations use primarily public relations activities . Unquestionable effectiveness and popularity of these actions causes that they meet with great interest of many companies. Expenditures for PR are equal to investment spending . During the course, emphasis will be placed to indicate the optimal solutions to create the image of the company. Activities will be implemented through both lectures forming a strong base of theoretical and workshops ( training ) in order to identify the real effective market solutions in the field of the subject. |
|
|||