Przedmioty w rejestracji zaoczne I stopnia, 1r. :Rejestracja na wykład oryginalny na sem.4 0800-20-ZL1-WO
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
L-20/21 - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
L-20/21 | |||||
0800-ZFRWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest prezentacja studentom studiów licencjackich elementów teorii i praktyki zarządzania organizacjami przedsiębiorczymi, zarówno biznesowymi, jak i z sektora publicznego. W trakcie zajęć omówiona zostanie teoria organizacji przedsiębiorczych, modele biznesowe organizacji przedsiębiorczych, procesy organizacyjne i decyzyjne w nich zachodzące, rola relacji z interesariuszami zewnętrznymi, możliwości rozwoju tych organizacji. Zajęcia mają rozwijać umiejętności posługiwania się metodami i technikami niezbędnymi do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w ramach współczesnej działających organizacji przedsiębiorczych. |
|
|||
0800-ZITWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Proces digitalizacji otaczającej nas rzeczywistości systematycznie wzrasta. Rezultatem tego jest dynamiczny przyrost liczby urządzeń, które zostają włączone w sieć, tworząc swoisty ekosystem - Internet Rzeczy (IoT). W efekcie otaczające nas urządzenia pozostają ze sobą w interakcji, dzięki rozwiązaniom i aplikacjom mobilnym, pozwalając nadać zróżnicowanym przedmiotom, produktom i istniejącym sieciom powiązań całkiem nową wartość. Celem zajęć jest prezentacja koncepcji Internet of Things jako nowego wymiaru otaczającej nas rzeczywistości, który w sposób optymalny łączy w sobie cechy świata fizycznego i wirtualnego, kreując nową przestrzeń rynku. Studenci mają szansę poznać nie tylko założenia teoretyczne, ale także praktyczne przykłady implikacji omawianej koncepcji w biznesie, ze szczególnym uwzględnieniem zróżnicowanych obszarów konkurowania i budowania przewagi rynkowej. |
|
|||
0800-ZNMWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest prezentacja wpływu struktury mózgu i procesów w nim zachodzących na odbiór instrumentów marketingu-mix przez współczesnego klienta oraz jego zachowanie w sklepie. Uczestnicy zajęć poznają również znaczenie i obszary marketingu sensorycznego. W toku zajęć będą również przedstawione metody badań wykorzystywane w odniesieniu do neuromarketingu oraz zaprezentowane wybrane wyniki tych badań. W efekcie uczestnictwa w zajęciach słuchacze będą umieli dostrzegać i oceniać praktyki marketingowe ukierunkowane na oddziaływanie na mózg współczesnego konsumenta, a także oceniać etyczność działań w zakresie badań neuromarketingowych. |
|
|||
0800-ZRRWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Analiza rynku wskazuje, że rzeczywistość rozszerzona (ang. Augmented Reality - AR) i wirtualna (ang. Virtual Reality - VR) mogą stać się jednymi z najważniejszych technologii cyfrowych w najbliższych latach, wpisując się w nurt tzw. Hyper Reality. I chociaż obie technologie różnią się od siebie i mają swoje ograniczenia, to ich biznesowe możliwości implementacji są ogromne. Wzbogacają one doświadczenia użytkowników, pogłębiając interakcję człowieka z technologią. Celem zajęć jest wskazanie potencjalnych obszarów w których możliwe jest wdrożenie rozwiązań opartych na rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej. Studenci mają szansę poznać nie tylko założenia teoretyczne, ale także praktyczne przykłady implikacji omawianych technologii w biznesie. Pracując w zespołach, będą przede wszystkim ukierunkowani na zdobycie umiejętności i kompetencji pozwalających im na przygotowanie projektu wdrożenia rozwiązania biznesowego opartego na AR lub VR, dla firm faktycznie działających na rynku. |
|
|||
0800-ZSCWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Mechanizmy funkcjonowania i rozwoju miast, a także całych obszarów miejskich są przedmiotem zainteresowania licznych grup naukowców, reprezentujących nauki tj. ekonomię, zarządzanie, socjologię, gospodarkę przestrzenną, architekturę i urbanistykę, ochronę środowiska czy też politologię. Rozwój wysokich technologii, pozwalający na szybki, nieograniczony przesył danych, dostępność baz danych, powstawanie efektywnej i łatwo programowalnej infrastruktury oraz rozbudowywana sieć czujników i sterowników sprawiają, że miasta stają się coraz bardziej skomputeryzowane. Celem zajęć jest pokazanie możliwości rozwoju jednostek terytorialnych na skutek wdrożenia zaawansowanych technologii oraz metod i instrumentów zarządzania, pozwalających na większe zaangażowanie społeczne w podejmowaniu decyzji związanych z funkcjonowaniem i rozwojem miast. |
|
|||
0800-ZSOWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie Studentów z wyzwaniami, szansami i możliwościami w zakresie realiów omnichannel we współczesnej rzeczywistości biznesowej. Analizie poddane zostaną aspekty związane z charakterystyką Nowej Gospodarki, nowego klienta oraz środowiska omnichannel wraz z implikacjami dla współczesnej praktyki biznesowej (od planowania po ewaluację działań marketingowych). |
|
|||
0800-ZZMWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest prezentacja obszarów strategicznego, taktycznego i operacyjnego zarządzania instytucjami kultury funkcjonującymi w Polsce. Uczestnicy zajęć pozyskają wiedzę na temat otoczenia, w którym funkcjonują instytucje kultury, profilu klientów, struktury konkurencji, możliwych strategii marketingowych, a także instrumentów marketingu-mix, z których mogą korzystać podmioty kulturalne. Ponadto celem zajęć jest przedstawienie najważniejszych problemów zarządzania, którym muszą sprostać instytucje kultury. Uczestnicy zajęć nabędą umiejętność oceny zarządzania marketingowego wdrażanego przez polskie instytucje kultury, również na tle działań takich podmiotów za granicą. |
|
|||
0800-ZZSWOZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ostatnie lata XX wieku i pierwsza dekada XXI stulecia to okres dynamicznych zmian w sporcie. Do interesujących i coraz wyraźniej obserwowanych należą tendencje do komercjalizacji i profesjonalizacji, których konsekwencją jest przekształcanie się tej dziedziny w tzw. przemysł sportowy i kreowanie rynku sportowego, na którym obowiązują biznesowe reguły gry. Wyrazem tych procesów są między innymi zmiany w zarządzaniu sportem w każdym z jego sektorów, publicznym, non profit oraz komercyjnym. O konieczności tych zmian w Polsce traktuje proponowany wykład. Jego celem jest przekazanie wiedzy na temat funkcjonowania organizacji sportowych i zarządzania nimi oraz kształtowanie umiejętności wykorzystania wybranych metod i technik zarządzania w organizacjach sportowych. |
|
|||