UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji Rej. na Języki zor.obiekt. dla 4 sem Inf inż niestacj sp. A,B,C,D L2021 15-L2021INJZON

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

L-20/21 - Semestr letni 2020/2021
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
L-20/21
1500-ZII4JZ
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
  • Ćwiczenia informatyczne - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia dają szersze spojrzenie na programowanie obiektowe.

Studenci posiądą umiejętność analizy współzależności między obiektami w programach, odpytywanie obiektów przez inne obiekty..

W trakcie zajęć studenci będą mieli do rozwiązania szereg problemów i zadań o charakterze praktycznym. Zadania te rozwiązywać będą używając jednego z języków programowania: C++, C# lub Java.

Efektem końcowym ma być program obiektowy, np. gra komputerowa.

Strona przedmiotu
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0