Nowoczesne techniki tworzenia gier
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-TG0OII |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Nowoczesne techniki tworzenia gier |
Jednostka: | Wydział Matematyki i Informatyki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | 1100-MW0OII |
Skrócony opis: |
Cele przedmiotu: Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zasadami tworzenia nowoczesnych aplikacji multimedialnych z wykorzystaniem jednych z najnowocześniejszych narzędzi dostępnych na rynku |
Efekty uczenia się: |
Student potrafi tworzyć własne assety do silnika 3D Student korzysta dostępne narzędzia w celu tworzenia interaktywnych aplikacji Student potrafi modyfikować silnik gry |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.