UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wprowadzenie do programowania gier

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-WG0OII
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Wprowadzenie do programowania gier
Jednostka: Wydział Matematyki i Informatyki
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Forma zaliczenia:

egzamin

Forma studiów:

stacjonarne

Wymagania wstępne:

podstawy programowania, programowanie obiektowe, podstawy grafiki komputerowej

Skrócony opis:

Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z programowaniem gier komputerowych. W szczególności, przedmiot ma na celu zaznajomienie z podstawami obsługi biblioteki OpenGL, tworzenie szkieletu i silnika gry, sztucznej inteligencji.

Efekty uczenia się:

Student potrafi zaprojektować grę komputerową

Student jest w stanie przygotować podstawową szatę graficzną gry używając bibliteki OpenGL

Student potrafi stworzyć własną grę komputerową

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-0