Wprowadzenie do programowania gier
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-WG0OII |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do programowania gier |
Jednostka: | Wydział Matematyki i Informatyki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | podstawy programowania, programowanie obiektowe, podstawy grafiki komputerowej |
Skrócony opis: |
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z programowaniem gier komputerowych. W szczególności, przedmiot ma na celu zaznajomienie z podstawami obsługi biblioteki OpenGL, tworzenie szkieletu i silnika gry, sztucznej inteligencji. |
Efekty uczenia się: |
Student potrafi zaprojektować grę komputerową Student jest w stanie przygotować podstawową szatę graficzną gry używając bibliteki OpenGL Student potrafi stworzyć własną grę komputerową |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.