asystent w jednostce Wydział Filologiczny
|
dr
Marcin Chojnacki
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
Z-21/22 - Estetyka cyberkultury 0100-KM301N
L-21/22 - Cyfrowy przemysł kreatywny 0100-KM401N
L-21/22 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML205A
Z-22/23 - Sztuka gier wideo 0100-NML302G
Z-22/23 - Sztuka gier wideo 0100-NML302S
L-22/23 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML209A
L-22/23 - Sztuka gier wideo 0100-NML302G
L-22/23 - Sztuka gier wideo 0100-NML302S
Z-23/24 - Mario, Zelda i Pikachu. Poetyka gier Nintendo 0100-IKWB0157
Z-23/24 - Sztuka gier wideo 0100-NML306G
Z-23/24 - Sztuka gier wideo 0100-NML307S
L-23/24 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML209A
Z-24/25 - Seminarium licencjackie 1 0100-NML506SL
Z-24/25 - Sztuka gier wideo 0100-NML306G
Z-24/25 - Sztuka gier wideo 0100-NML307S
L-24/25 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML209A
L-24/25 - Seminarium licencjackie 2 0100-NML606SL
Prowadzone przedmioty
L-16/17 - Sprawczość w grach wideo jako kategoria estetyczna i ludyczna 0100-FLLB009:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-16/17 - Sprawczość w grach wideo jako kategoria estetyczna i ludyczna 0100-KB255:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-16/17 - Sprawczość w grach wideo jako kategoria estetyczna i ludyczna 0100-KB268:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-17/18 - Od Marienbadu do Gwinta - polskie gry wideo jako problem badawczy 0100-KB291:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-17/18 - Sprawczość w grach wideo jako kategoria estetyczna i ludyczna 0100-KB268:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-18/19 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-MLA205:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-18/19 - Rodzaje gier wideo 0100-MLA206:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-20/21 - Glitch, bug, error - estetyka usterki w nowych mediach 0100-KMB028:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-21/22 - MODUŁ 2:Technologie doświadczenia/Teorie mediów - Doświadczenie użytkownika 0100-MAM102M2:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-21/22 - Wewnątrz gry i poza nią - zjawisko metagamingu 0100-IKWB097:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-21/22 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML205A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-21/22 - MODUŁ 4: Estetyki/Autorzy/Gatunki - Estetyka cyberkultury 0100-MAM202M4:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-21/22 - MODUŁ 5: Kreacja/Produkcja - Cyfrowy przemysł kreatywny 0100-MAM202M5:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-21/22 - Przemysły kreatywne i zarządzanie projektami 0100-NML403G:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-21/22 - Przemysły kreatywne i zarządzanie projektami 0100-NML404M:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-22/23 - MODUŁ 1:Strategie badań mediów - Badanie gier komputerowych 0100-MAM101M1:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-22/23 - MODUŁ 2:Technologie doświadczenia/Teorie mediów - Doświadczenie użytkownika 0100-MAM102M2:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-22/23 - Od zwiastuna do solucji – paratekstualność gier wideo 0100-IKWB0138:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML209A:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
L-22/23 - MODUŁ 4: Estetyki/Autorzy/Gatunki - Estetyka cyberkultury 0100-MAM202M4:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - MODUŁ 5: Kreacja/Produkcja - Cyfrowy przemysł kreatywny 0100-MAM202M5:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Od zwiastuna do solucji – paratekstualność gier wideo 0100-IKWB0138:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Przemysły kreatywne i zarządzanie projektami 0100-NML403G:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Przemysły kreatywne i zarządzanie projektami 0100-NML404M:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-23/24 - MODUŁ 1:Strategie badań mediów - Badanie gier komputerowych 0100-MAM101M1:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-23/24 - MODUŁ 2:Technologie doświadczenia/Teorie mediów - Doświadczenie użytkownika 0100-MAM102M2:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-23/24 - Mario, Zelda i Pikachu. Poetyka gier Nintendo 0100-IKWB0157:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-23/24 - Moduł 7. Historia/Archiwum - Praktyki archiwizacji gier wideo 0100-MAM304M7:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-23/24 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML209A:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
L-23/24 - MODUŁ 5: Kreacja/Produkcja - Cyfrowy przemysł kreatywny 0100-MAM202M5:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-24/25 - MODUŁ 1:Strategie badań mediów - Badanie gier komputerowych 0100-MAM101M1:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-24/25 - MODUŁ 2:Technologie doświadczenia/Teorie mediów - Doświadczenie użytkownika 0100-MAM102M2:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-24/25 - Interfejs i doświadczenie użytkownika 0100-NML209A:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
L-24/25 - Moduł 4: Estetyka/autorzy/gatunki - Autorstwo w grach wideo 0100-MAM207M4:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)