profesor uczelni w jednostce Wydział Filologiczny
|
dr hab.
Małgorzata Jakubowska
prof. UŁ
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Zainteresowania
Analiza filmu, teoria filmu, filozofia.
Koordynowane przedmioty
Z-16/17 - Historia myśli filmowej 0100-KFLA308
Z-16/17 - Seminarium magisterskie 2 0100-KFMA327
Z-16/17 - Współczesne teorie filmu 0100-KFMA313
L-16/17 - Analiza i interpretacja filmu 0100-KFLA409
L-16/17 - Główne teorie filmu 0100-KFLA305
L-16/17 - Główne teorie filmu 0100-KFLA408
L-16/17 - Narracja i dramaturgia filmowa 0100-KFMA215
L-16/17 - Seminarium magisterskie 1 0100-KFMA204
L-16/17 - Seminarium magisterskie 3 0100-KFMA417
L-16/17 - Współczesne teorie filmu 0100-KFMA222
L-16/17 - Współczesne teorie filmu 0100-KFMA313
16/17 - Historia myśli filmowej 0100-KFLA308
16/17 - Seminarium doktoranckie 0100-DDF361
Z-17/18 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305
Z-17/18 - Główne teorie filmu 0100-KFLA408
Z-17/18 - Narracja i dramaturgia filmowa 0100-KFMA324
Z-17/18 - Reportaż w warsztacie scenarzysty 0100-FLLS300
Z-17/18 - Seminarium licencjackie 1 0100-KFLA525
Z-17/18 - Seminarium magisterskie 2 0100-KFMA327
Z-17/18 - The Polish cinema in seven takes. Different movies, styles and storytelling in neoformalist analysis 0100-ERAL246
Z-17/18 - Warsztat scenariopisarski 0100-KFMA325
L-17/18 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305
L-17/18 - Narracja i dramaturgia filmowa 0100-KFMA324
L-17/18 - Seminarium licencjackie 2 0100-KFLA622
L-17/18 - Seminarium magisterskie 3 0100-KFMA417
L-17/18 - Współczesne teorie filmu 0100-KFMA222
17/18 - Seminarium doktoranckie 0100-DDF199-B-15
17/18 - Seminarium doktorskie 0100-DDF494
Z-18/19 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305
L-18/19 - Historia myśli filmowej 0100-FLLA205
L-18/19 - Seminarium magisterskie 1 0100-KFMA233
L-18/19 - Strategie analizy tekstów audiowizualnych 0100-KFMA231
L-18/19 - Współczesne teorie filmu 0100-KFMA222
18/19 - Seminarium doktoranckie 0100-DDF288-4-18/19
Z-19/20 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305
Z-19/20 - Historia myśli filmowej 0100-FLLA205
Z-19/20 - Seminarium magisterskie 2 0100-KFMA327
L-19/20 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305
L-19/20 - Historia myśli filmowej 0100-FL205A
L-19/20 - Seminarium magisterskie 3 0100-KFMA417
L-19/20 - Współczesne teorie filmu 0100-KM201F
19/20 - Seminarium doktoranckie 0100-DDF399-038
Z-21/22 - Główne teorie filmu 0100-FL304A
Z-21/22 - Narracja filmowa 0100-FL401S
L-21/22 - Historia myśli filmowej 0100-FL205A
L-21/22 - MODUŁ 6: Narracje audiowizualne - Strategie analizy narracji audiowizualnych 0100-MAM201M6
L-21/22 - Narracja filmowa 0100-FL401S
L-21/22 - Seminarium magisterskie 1 0100-MAM201SM
L-21/22 - Seminarium magisterskie 3 0100-KFMA417
Z-22/23 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A
Z-22/23 - Główne teorie filmu 0100-FL304A
Z-22/23 - Seminarium magisterskie 2 0100-MAM301SM
L-22/23 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A
L-22/23 - Historia myśli filmowej 0100-FL205A
L-22/23 - MODUŁ 6: Narracje audiowizualne - Strategie analizy narracji audiowizualnych 0100-MAM201M6
L-22/23 - Narracja filmowa 0100-FL401S
L-22/23 - Seminarium magisterskie 3 0100-MAM401SM
Z-23/24 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A
Z-23/24 - Główne teorie filmu 0100-FL304A
Z-23/24 - Narracja filmowa 0100-FL401S
L-23/24 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A
Z-24/25 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A
Z-24/25 - Główne teorie filmu 0100-FL304A
Z-24/25 - Moduł 1: Strategie badań mediów: Badanie narracji filmowej – czas i retrospekcje 0100-MAM108M1
Z-24/25 - Moduł 8. Polityki mediów: Od MacArthura do Terayamy. Organiczne spojrzenie na kino japońskiej nowej fali 0100-MAM308M8
L-24/25 - Historia myśli filmowej 0100-FL205A
L-24/25 - Seminarium magisterskie 1 0100-MAM201SM
Prowadzone przedmioty
Z-16/17 - Historia myśli filmowej 0100-KFLA308:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-16/17 - Analiza i interpretacja filmu 0100-KFLA409:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-16/17 - Główne teorie filmu 0100-KFLA305:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-17/18 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-17/18 - The Polish cinema in seven takes. Different movies, styles and storytelling in neoformalist analysis 0100-ERAL246:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-17/18 - Ciało w kulturze - Oczy szeroko otwarte - filmowe wizerunki cielesności 0100-IKWB001:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-17/18 - Ciało w kulturze - Oczy szeroko otwarte - filmowe wizerunki cielesności 0100-KLAM216:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-17/18 - Look! Don’t look! Exhibitionism, voyeurism and cinema of attractions today 0100-ERAL247:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-17/18 - Look! Don’t look! Exhibitionism, voyeurism and cinema of attractions today 0100-ULP022:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-18/19 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-18/19 - Historia myśli filmowej 0100-FLLA205:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-18/19 - Look! Don’t look! Exhibitionism, voyeurism and cinema of attractions today 0100-ERAL247:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-18/19 - Strategie analizy tekstów audiowizualnych 0100-KFMA231:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Egzamin (grupa 1)
Z-19/20 - Główne teorie filmu 0100-FLLA305:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-19/20 - Historia myśli filmowej 0100-FL205A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-19/20 - Look! Don’t look! Exhibitionism, voyeurism and cinema of attractions today 0100-ERAL247:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-19/20 - Strategie analizy tekstów audiowizualnych 0100-KM200F:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Egzamin (grupa 1)
Z-21/22 - Badania narracji filmowej: Narracja filmowa czasu 0100-KM304FB:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-21/22 - Główne teorie filmu 0100-FL304A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-21/22 - Historia myśli filmowej 0100-FL205A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-21/22 - MODUŁ 6: Narracje audiowizualne - Strategie analizy narracji audiowizualnych 0100-MAM201M6:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-22/23 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-22/23 - Główne teorie filmu 0100-FL304A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-22/23 - MODUŁ 3. ANALIZA/KRYTYKA/Analiza i krytyka okulocentryzmu w filmie 0100-MAM104M3:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Historia myśli filmowej 0100-FL205A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-22/23 - MODUŁ 6: Narracje audiowizualne - Strategie analizy narracji audiowizualnych 0100-MAM201M6:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
22/23 - Seminarium doktorskie I - tutorial z promotorem 0000-DH0034:
Seminarium doktorskie (grupa 11)
Z-23/24 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-23/24 - Główne teorie filmu 0100-FL304A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
23/24 - Seminarium doktorskie II - tutorial z promotorem 0000-DH0035:
Seminarium doktorskie (grupa 11)
Z-24/25 - Analiza filmu III (lata 1960-1980) 0100-FL305A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-24/25 - Główne teorie filmu 0100-FL304A:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-24/25 - Moduł 1: Strategie badań mediów: Badanie narracji filmowej – czas i retrospekcje 0100-MAM108M1:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)