UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0708-SKWW09
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium magisterskie
Jednostka: Wydział Nauk o Wychowaniu
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 4.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium magisterskie, 18 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Walęcka-Matyja
Prowadzący grup: Katarzyna Walęcka-Matyja
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie lub ocena
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów
Metody dydaktyczne:

Dyskusja w grupie nad indywidualnymi projektami badawczymi (aktywizujące metody zespołowe)

Sposoby i kryteria oceniania:

Zaliczenie z oceną – na podstawie prezentacji rezultatów kolejnych etapów pracy nad projektem badawczym (07Ps-0A_W04; 07Ps-0A_U04; 07Ps-0A_U17; 07Ps-0A_K02; 07Ps-0A_K03)

Szczegółowe treści kształcenia:

 Zasady planowania badania empirycznego

 Rola krytycznej analizy literatury przedmiotu

 Rola pytań badawczych i hipotez

 Zasady doboru procedury i narzędzi badawczych

 Rejestracja i analiza danych empirycznych

 Zasady opracowywania raportu z badań

 Formalne aspekty prezentowania wyników badań (przypisy, spis publikacji, standardy edytorskie)


Literatura:

 Brzeziński, J. (2011) Metodologia badań psychologicznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

 Szymczak, W. (2010). Podstawy statystyki dla psychologów. Podręcznik akademicki. Wyd. 2 poprawione. Warszawa: Difin.

 Piber-Dąbrowska, K., Cypryańska, M., Wawrzyniak, M. (2007). Standardy edytorskie dla naukowego tekstu empirycznego z zakresu psychologii. Wyd. 2 uzupełnione Warszawa: Wydawnictwo SWPS Academica.

 Nęcka, E. Stocki, R. (1999). Jak pisać prace z psychologii. Poradnik dla studentów i badaczy. Kraków: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-6