Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0600-PODA2C |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Kierunek studiów: | LG |
Profil programu studiów: | O |
Stopień studiów: | 2 |
Forma studiów: | stacjonarne |
Wymagania wstępne: | Znajomość literatury z zakresu problematyki pracy, umiejętność doboru i analizy literatury i aktów normatywnych. Weryfikacja wymagań wstępnych - opracowanie konspektu pracy magisterskiej. |
Skrócony opis: |
Celem głównym seminarium magisterskiego jest przygotowanie studenta do napisania pracy magisterskiej. Seminarium: - służy pogłębianiu wiedzy oraz umiejętności prowadzenia badań naukowych, - ma na celu uściślenie zainteresowań naukowych studenta, określenie obszaru badawczego, a następnie wypracowanie koncepcji pracy i jej realizację, - jest indywidualną pracą naukową studenta na wybrany temat badawczy, wykonywaną pod nadzorem prowadzącego, - koncentruje się na przeglądzie i weryfikacji literatury z zakresu podejmowanego tematu pracy, - poświęcone jest omówieniu narzędzi i metod badawczych oraz technik prezentacji badań własnych studenta, - służy prezentacji pracy na poszczególnych etapach przygotowań oraz dyskusji na temat podejmowanego tematu. W ramach seminarium odbywają się dyskusje nad poruszanymi w pracach problemami badawczymi służące wymianie poglądów, krytycznej ocenie, formułowaniu rekomendacji, uzasadnianiu stanowiska, obronie przedstawionych tez. |
Efekty uczenia się: |
Student: - definiuje i opisuje kluczowe zagadnienia z wybranej problematyki pracy magisterskiej (Gospodarka przestrzenna 06GP-A2_W01, 06GP-A2_W03), (Logistyka w gospodarce: 06L-2A_W01, 06L-2A _W06) - rozumie procesy rozwoju i zarządzania oraz wyjaśnia, opisuje i interpretuje zjawiska i procesy oraz tendencje, kierunki zmian i zależności w kontekście podejmowanej problematyki badawczej; (Gospodarka przestrzenna: 06GP-A2_W02, 06GP-A2_W03), (Logistyka w gospodarce: 06L-2A_W02, 06L-2A_W03, 06L-2A _U01, 06L-2A _U01, 06L-2A _U02, 06L-2A _U06, 06L-2A _K01) - wskazuje i wybiera metody i narzędzia badawcze, pozwalające badać przebieg, skalę i konsekwencje procesów gospodarczych, przestrzennych, logistycznych; przeprowadza adekwatne analizy empiryczne służące rozwiązaniu określonego problemu badawczego, potrafi prowadzić interdyscyplinarne analizy oraz opracować prognozy i symulacje różnych wariantów rozwoju w oparciu o wyspecjalizowane modele z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi (Gospodarka przestrzenna: 06GP-A2_U02, 06GP-A2_U03, 06GP-A2_U05, 06GP-A2_W04, 06GP-A2_W05 ), (Logistyka w gospodarce: 06L-2A _W05, 06L-2A _U02, 06L-2A _U03, 06L-2A _U05, 06L-2A _U06, 06L-2A _K03, 06L-2A_K04) - posiada umiejętności analitycznego i krytycznego spojrzenia na podejmowane w pracy zagadnienia (Gospodarka przestrzenna: 06GP-A2_U01, 06GP-A2_U03, 06GP-A2_U04, 06GP-A2_U05) (Logistyka w gospodarce: 06L-2A _U02, 06L-2A _K01, 06L-2A_K04) potrafi sformułować problem badawczy i cel pracy magisterskiej oraz dokonuje operacjonalizacji zadania badawczego, potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie zadania (Gospodarka przestrzenna: 06GP-A2_U01, 06GP-A2_U03, 06GP-A2_U04, 06GP-A2_U05, 06GP-A2_K02, 06GP-A2_K03, 06GP-A2_K05), (Logistyka w gospodarce: 06L-2A _U06, 06L-2A _U07, 06L-2A _K03) - dobiera adekwatną literaturę również w języku obcym, przeprowadza krytyczną analizę literatury i aktów normatywnych (Gospodarka przestrzenna: 06GP-A2_U01, 06GP-A2_U03, 06GP-A2_U04, 06GP-A2_U05, 06GPA2__U07) (Logistyka w gospodarce: 06L-2A _U07, 06L-2A _U08) - prezentuje aktywną i kreatywną postawę w zakresie formułowania problemów badawczych i sposobów ich rozwiązywania, potrafi dyskutować i współpracować, przygotowuje prace pisemne i wystąpienia z prowadzonych badań własnych, przejawia dbałość o poprawność merytoryczną i formalną (warsztatową) pracy magisterskiej oraz etyczną (prawa autorskie) (Gospodarka przestrzenna: 06GP-A2_U06, 06GP-A2_U07, 06GP-A2_K01, 06GP-A2_K02, 06GP-A2_K03, 06GP-A2_K02, 06GP-A2_K03, 06GP-A2_K05), (Logistyka w gospodarce: 06L-2A _W08, 06L-2A _U08, 06L-2A _K01, 06L-2A _K02, 06L-2A _K05, 06L-2A _K06) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 28 godzin, 10 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Prowadzący grup: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Forma zajęć: seminarium magisterskie (28 godz.) Praca własna bieżąca 56 godz. (przygotowanie do dyskusji, zbieranie materiałów, przegląd zasobów internetowych, przygotowanie do prezentacji, analiza literatury do części teoretycznej pracy) Przygotowanie do zaliczenia 28 godz. (opracowanie konspektu pracy, opracowanie prezentacji, rozpoczęcie opracowania części teoretycznej pracy) W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | wykład informacyjny i konwersatoryjny, dyskusja seminaryjna, "mapowanie pojęć", prezentacja Opracowane przez studentów koncepcje pracy i fragmenty pracy są przesyłane e-mailem. Zajęcia odbywają się stacjonarnie (na platformie Microsoft Teams w okresie nauki zdalnej). |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Warunkiem zaliczenia seminarium jest opracowanie konspektu pracy Sposób oceny: - Przygotowanie koncepcji pracy - ocena 5.0 - nieprzygotowanie koncepcji pracy magisterskiej - ocena 2.0 |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Zatwierdzenie koncepcji pracy magisterskiej Korekta fragmentów rozdziałów teoretycznych |
|
Treści kształcenia: | Tytuł: Logistyka miejska, zrównoważony i inteligentny transport miejski, metropolitalny i regionalny, systemy współdzielonej mobilności, MaaS 1. Wyzwania i problemy, logistyki miejskiej, transportu publicznego i mobilności miejskiej. 2. Źródła informacji naukowej. Dobór literatury i materiałów źródłowych. Zasoby elektroniczne. 3. Identyfikacja problemu badawczego oraz określenie celu pracy dyplomowej. 4. Teza a hipoteza badawcza, pytania badawcze. 5. Konceptualizacja i operacjonalizacja zadania badawczego. 6. Forma i układ pracy (budowa pracy - szczegółowe omówienie). 7. Technika pisania pracy (spis literatury, załączników, odsyłacze, cytaty itp.). 8. Zasady zastosowania w pracy tabel, rysunków, wykresów itp. 9. Wybór tematu oraz opracowanie planu pracy magisterskiej. 10. Praca nad doborem literatury i materiałów źródłowych. 11. Studia literaturowe – dyskurs krytyczny. 12. Indywidualna praca ze studentem. 13. Przygotowanie i prezentacja koncepcji pracy. 14. Przegląd różnych narzędzi badawczych, możliwości ich wykorzystania oraz ich zalet i wad. |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Dudziak A., Żejmo A., Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008 2. Kolman R., Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004 Literatura uzupełniająca: 3. Stachak S., Podstawy metodologii nauk ekonomicznych, Difin, Warszawa 2013 4. Frankfort-Nachmias C., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001 5. Morison M., Jak pisać prace pisemne i prace badawcze oraz jak zdać egzamin z psychologii, Wyd. Zysk i S-ka Poznań 1999 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 28 godzin, 10 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Prowadzący grup: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Forma zajęć: seminarium magisterskie (28 godz.) Praca własna bieżąca 56 godz. (przygotowanie do dyskusji, zbieranie materiałów, przegląd zasobów internetowych, przygotowanie do prezentacji) Przygotowanie do zaliczenia 28 godz. (opracowanie konspektu pracy, opracowanie prezentacji, opracowanie części teoretycznej pracy - I i II rozdział) W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | wykład informacyjny i konwersatoryjny, dyskusja seminaryjna, "mapowanie pojęć", prezentacja Opracowane przez studentów fragmenty pracy są przesyłane e-mailem. Zajęcia odbywają się stacjonarnie (na platformie Microsoft Teams w okresie nauki zdalnej). |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Warunkiem zaliczenia seminarium jest: - opracowanie konspektu pracy (80%) - przygotowanie fragmentów części teoretycznej pracy (10%) - aktywny udział w zajęciach (10%). |
|
Metody weryfikacji i oceny stopnia osiągnięcia założonych efektów uczenia się: | Prezentacja koncepcji pracy Zatwierdzenie koncepcji pracy magisterskiej Zatwierdzenie fragmentów części teoretycznej pracy |
|
Treści kształcenia: | Tytuł: Zrównoważony transport miejski, metropolitalny i regionalny oraz współdzielona mobilność 1. Wyzwania i problemy transportu publicznego i mobilności miejskiej. 2. Źródła informacji naukowej. Dobór literatury i materiałów źródłowych. Zasoby elektroniczne. 3. Identyfikacja problemu badawczego oraz określenie celu pracy dyplomowej. 4. Teza a hipoteza badawcza, pytania badawcze. 5. Konceptualizacja i operacjonalizacja zadania badawczego. 6. Forma i układ pracy (budowa pracy - szczegółowe omówienie). 7. Technika pisania pracy (spis literatury, załączników, odsyłacze, cytaty itp.). 8. Zasady zastosowania w pracy tabel, rysunków, wykresów itp. 9. Wybór tematu oraz opracowanie planu pracy magisterskiej. 10. Praca nad doborem literatury i materiałów źródłowych. 11. Studia literaturowe – dyskurs krytyczny. 12. Indywidualna praca ze studentem. 13. Przygotowanie i prezentacja koncepcji pracy. 14. Przegląd różnych narzędzi badawczych, możliwości ich wykorzystania oraz ich zalet i wad. |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Dudziak A., Żejmo A., Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008 2. Kolman R., Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004 Literatura uzupełniająca: 3. Stachak S., Podstawy metodologii nauk ekonomicznych, Difin, Warszawa 2013 4. Frankfort-Nachmias C., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001 5. Morison M., Jak pisać prace pisemne i prace badawcze oraz jak zdać egzamin z psychologii, Wyd. Zysk i S-ka Poznań 1999 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-08 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SM
|
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin, 10 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Prowadzący grup: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Forma zajęć: seminarium magisterskie (30 godz.) Praca własna bieżąca 60 godz. (przygotowanie do dyskusji, zbieranie materiałów, przegląd zasobów internetowych, przygotowanie do prezentacji) Przygotowanie do zaliczenia 30 godz. (opracowanie konspektu pracy, opracowanie prezentacji, opracowanie części teoretycznej pracy - I i II rozdział) W ramach godzin przewidzianej pracy własnej, Student(ka) ma obowiązek konsultowania efektów tej pracy w bezpośrednim kontakcie z Prowadzącym(ą) zajęcia, na konsultacjach tradycyjnych lub w formie zdalnej. |
|
Metody dydaktyczne: | wykład informacyjny i konwersatoryjny, dyskusja seminaryjna, "mapowanie pojęć", prezentacja Zajęcia odbywają się na platformie Microsoft Teams, treść pracy jest przesyłana e-mailem. |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Warunkiem zaliczenia seminarium jest: - opracowanie konspektu pracy (10%) - przygotowanie części teoretycznej pracy, rozdziału I i II (60%) - aktywny udział w zajęciach (30%). |
|
Treści kształcenia: | Tytuł: Transport publiczny i mobilność współdzielona 1. Wyzwania i problemy transportu publicznego i mobilności miejskiej. 2. Źródła informacji naukowej. Dobór literatury i materiałów źródłowych. Zasoby elektroniczne. 3. Identyfikacja problemu badawczego oraz określenie celu pracy dyplomowej. 4. Teza a hipoteza badawcza, pytania badawcze. 5. Konceptualizacja i operacjonalizacja zadania badawczego. 6. Forma i układ pracy (budowa pracy - szczegółowe omówienie). 7. Technika pisania pracy (spis literatury, załączników, odsyłacze, cytaty itp.). 8. Zasady zastosowania w pracy tabel, rysunków, wykresów itp. 9. Wybór tematu oraz opracowanie planu pracy magisterskiej. 10. Praca nad doborem literatury i materiałów źródłowych. 11. Studia literaturowe – dyskurs krytyczny. 12. Indywidualna praca ze studentem. 13. Przygotowanie i prezentacja koncepcji pracy. 14. Przegląd różnych narzędzi badawczych, możliwości ich wykorzystania oraz ich zalet i wad. |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Dudziak A., Żejmo A., Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008 2. Kolman R., Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004 Literatura uzupełniająca: 3. Stachak S., Podstawy metodologii nauk ekonomicznych, Difin, Warszawa 2013 4. Frankfort-Nachmias C., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001 5. Morison M., Jak pisać prace pisemne i prace badawcze oraz jak zdać egzamin z psychologii, Wyd. Zysk i S-ka Poznań 1999 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin, 12 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Prowadzący grup: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Zajęcia 30 godz., praca bieżąca 60 godz. (przygotowanie do dyskusji, zbieranie materiałów, przegląd zasobów internetowych, przygotowanie do prezentacji), przygotowanie do zaliczenia 30 godz. (opracowanie konspektu pracy, opracowanie prezentacji, opracowanie części teoretycznej pracy - I i II rozdział) |
|
Metody dydaktyczne: | wykład informacyjny i konwersatoryjny, dyskusja seminaryjna, "mapowanie pojęć", prezentacja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Warunkiem zaliczenia pierwszego semestru jest: - opracowanie konspektu pracy (10%), weryfikacja i ocena PEK5, PEK6 - przygotowanie części teoretycznej pracy, rozdziału I i II (60%), weryfikacja i ocena PEK1, PEK2, PEK3, PEK4, PEK5, PEK6 - aktywny udział w zajęciach (30%), weryfikacja i ocena PEK1, PEK2, PEK6. |
|
Treści kształcenia: | Tytuł: Transport publiczny i mobilność współdzielona 1. Wyzwania i problemy transportu publicznego i mobilności miejskiej. 2. Źródła informacji naukowej. Dobór literatury i materiałów źródłowych. Zasoby elektroniczne. 3. Identyfikacja problemu badawczego oraz określenie celu pracy dyplomowej. 4. Teza a hipoteza badawcza, pytania badawcze. 5. Konceptualizacja i operacjonalizacja zadania badawczego. 6. Forma i układ pracy (budowa pracy - szczegółowe omówienie). 7. Technika pisania pracy (spis literatury, załączników, odsyłacze, cytaty itp.). 8. Zasady zastosowania w pracy tabel, rysunków, wykresów itp. 9. Wybór tematu oraz opracowanie planu pracy magisterskiej. 10. Praca nad doborem literatury i materiałów źródłowych. 11. Studia literaturowe – dyskurs krytyczny. 12. Indywidualna praca ze studentem. 13. Przygotowanie i prezentacja koncepcji pracy. 14. Przegląd różnych narzędzi badawczych, możliwości ich wykorzystania oraz ich zalet i wad. |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Dudziak A., Żejmo A., Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008 2. Kolman R., Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004 Literatura uzupełniająca: 3. Stachak S., Podstawy metodologii nauk ekonomicznych, Difin, Warszawa 2013 4. Frankfort-Nachmias C., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001 5. Morison M., Jak pisać prace pisemne i prace badawcze oraz jak zdać egzamin z psychologii, Wyd. Zysk i S-ka Poznań 1999 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 30 godzin, 12 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Prowadzący grup: | Aldona Podgórniak-Krzykacz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Seminarium magisterskie - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Czy ECTS?: | T |
|
Informacje dodatkowe: | Zajęcia 30 godz., praca bieżąca 60 godz. (przygotowanie do dyskusji, zbieranie materiałów, przegląd zasobów internetowych, przygotowanie do prezentacji), przygotowanie do zaliczenia 30 godz. (opracowanie prezentacji, opracowanie koncepcji części teoretycznej pracy) |
|
Metody dydaktyczne: | wykład informacyjny i konwersatoryjny, dyskusja seminaryjna, "mapowanie pojęć", prezentacja |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Warunkiem zaliczenia pierwszego semestru jest: - opracowanie konspektu pracy (10%), weryfikacja i ocena PEK5, PEK6 - przygotowanie zarysu części teoretycznej pracy i zaprojektowanie dalszych badań (60%), weryfikacja i ocena PEK1, PEK2, PEK3, PEK4, PEK5, PEK6 - aktywny udział w zajęciach (30%), weryfikacja i ocena PEK1, PEK2, PEK6. |
|
Treści kształcenia: | 1. Wyzwania i problemy zarządzania publicznego. 2. Źródła informacji naukowej. Dobór literatury i materiałów źródłowych. Zasoby elektroniczne. 3. Identyfikacja problemu badawczego oraz określenie celu pracy dyplomowej. 4. Teza a hipoteza badawcza, pytania badawcze. 5. Konceptualizacja i operacjonalizacja zadania badawczego. 6. Forma i układ pracy (budowa pracy - szczegółowe omówienie). 7. Technika pisania pracy (spis literatury, załączników, odsyłacze, cytaty itp.). 8. Zasady zastosowania w pracy tabel, rysunków, wykresów itp. 9. Wybór tematu oraz opracowanie planu pracy magisterskiej. 10. Praca nad doborem literatury i materiałów źródłowych. 11. Studia literaturowe – dyskurs krytyczny. 12. Indywidualna praca ze studentem. 13. Przygotowanie i prezentacja koncepcji pracy. 14. Przegląd różnych narzędzi badawczych, możliwości ich wykorzystania oraz ich zalet i wad. |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Dudziak A., Żejmo A., Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008 2. Kolman R., Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004 Literatura uzupełniająca: 3. Stachak S., Podstawy metodologii nauk ekonomicznych, Difin, Warszawa 2013 4. Frankfort-Nachmias C., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001 5. Morison M., Jak pisać prace pisemne i prace badawcze oraz jak zdać egzamin z psychologii, Wyd. Zysk i S-ka Poznań 1999 |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.