Programowanie w systemie Android
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-ZUIPSA |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Programowanie w systemie Android |
Jednostka: | Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | Aplikacje mobilne. Projektowanie serwisów i baz danych. Projektowanie bazy danych w chmurze. |
Skrócony opis: |
Zasady projektowania i testowania aplikacji mobilnych. Standartowe projektowanie versus Android App Bundle. Studenci rozwijają swoje umijętności nabyte w czasie ścieżki mobilnej Doskonalenie umiejętności programowania przez uczenie się programowania w systemie Android. Student zapoznaje się z wprowadzaniem dźwięku, obrazu, danych z serwisu do projektowanej aplikacji. Uczy się projektować aplikacje współpracujące z innymi aplikacjami, serwisami, bazami danych, rozwiązaniami chmurowymi, a także programować złącza NFC, czujniki, GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. |
Pełny opis: |
Zasady projektowania i testowania aplikacji mobilnych. Standartowe projektowanie versus Android App Bundle. Studenci rozwijają swoje umijętności nabyte w czasie ścieżki mobilnej Doskonalenie umiejętności programowania przez uczenie się programowania w systemie Android. Student zapoznaje się z wprowadzaniem dźwięku, obrazu, danych z serwisu do projektowanej aplikacji. Uczy się projektować aplikacje współpracujące z innymi aplikacjami, serwisami, bazami danych, rozwiązaniami chmurowymi, a także programować złącza NFC, czujniki, GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Zna zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem wybranych wzorców Umiejętności Potrafi połączyć aplikacje mobilną z serwisami, bazami danych i chmurami np. Firebase. Potrafi wykorzystywać elementy systemów mobilnych i zastosować zaawansowane elementy jak np. sztuczną inteligencję Kompetencje społeczne Student posiada potrzebę stałego doskonalenia swoich umiejętności programistycznych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena zgodna z regulaminem studiów | |
Metody dydaktyczne: | Wykład 1 Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Metody poszukujące | Metoda problemowa Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody poszukujące | Projekt indywidualny Metody poszukujące | Projekt grupowy |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Wykład 1" ocena * 50.00 % + Ocena z formy: "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ocena * 50.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Brak Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Pytania opisowe - 100.00% Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Przygotowanie do wykonania ćwiczenia - 30.00% Projekt / Studium przypadku - 70.00% Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Treści kształcenia: | Wykład 1 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean. Android 2. Tworzenie aplikacji, Helion 2010 Andrzej Stasiewicz, Android. Podstawy tworzenia aplikacji, Helion developer.android.com -dokumentacja Android firebase.google.com - dokumentacja Firebase Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths, Helion 2016 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena zgodna z regulaminem studiów | |
Metody dydaktyczne: | Wykład 1 Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Metody poszukujące | Metoda problemowa Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody poszukujące | Projekt indywidualny Metody poszukujące | Projekt grupowy |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Wykład 1" ocena * 50.00 % + Ocena z formy: "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ocena * 50.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Brak Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Pytania opisowe - 100.00% Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Przygotowanie do wykonania ćwiczenia - 30.00% Projekt / Studium przypadku - 70.00% Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Treści kształcenia: | Wykład 1 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean. Android 2. Tworzenie aplikacji, Helion 2010 Andrzej Stasiewicz, Android. Podstawy tworzenia aplikacji, Helion developer.android.com -dokumentacja Android firebase.google.com - dokumentacja Firebase Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths, Helion 2016 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | Wykład 1 Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Metody poszukujące | Metoda problemowa Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody poszukujące | Projekt indywidualny Metody poszukujące | Projekt grupowy |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Wykład 1" ocena * 50.00 % + Ocena z formy: "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ocena * 50.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Brak Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Pytania opisowe - 100.00% Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Przygotowanie do wykonania ćwiczenia - 30.00% Projekt / Studium przypadku - 70.00% Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Treści kształcenia: | Wykład 1 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean. Android 2. Tworzenie aplikacji, Helion 2010 Andrzej Stasiewicz, Android. Podstawy tworzenia aplikacji, Helion developer.android.com -dokumentacja Android firebase.google.com - dokumentacja Firebase Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths, Helion 2016 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-07 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO W
LI
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Milczarski | |
Prowadzący grup: | Michał Beczkowski, Piotr Milczarski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | Wykład 1 Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Metody poszukujące | Metoda problemowa Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody poszukujące | Projekt indywidualny Metody poszukujące | Projekt grupowy |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Wykład 1" ocena * 50.00 % + Ocena z formy: "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ocena * 50.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Brak Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Pytania opisowe - 100.00% Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Przygotowanie do wykonania ćwiczenia - 30.00% Projekt / Studium przypadku - 70.00% Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Treści kształcenia: | Wykład 1 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean. Android 2. Tworzenie aplikacji, Helion 2010 Andrzej Stasiewicz, Android. Podstawy tworzenia aplikacji, Helion developer.android.com -dokumentacja Android firebase.google.com - dokumentacja Firebase Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths, Helion 2016 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LI
W
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Milczarski | |
Prowadzący grup: | Michał Beczkowski, Piotr Milczarski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena zgodna z regulaminem studiów | |
Metody dydaktyczne: | Wykład 1 Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Metody poszukujące | Metoda problemowa Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody poszukujące | Projekt indywidualny Metody poszukujące | Projekt grupowy |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Wykład 1" ocena * 50.00 % + Ocena z formy: "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ocena * 50.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Brak Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Pytania opisowe - 100.00% Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Przygotowanie do wykonania ćwiczenia - 30.00% Projekt / Studium przypadku - 70.00% Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Treści kształcenia: | Wykład 1 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean. Android 2. Tworzenie aplikacji, Helion 2010 Andrzej Stasiewicz, Android. Podstawy tworzenia aplikacji, Helion developer.android.com -dokumentacja Android firebase.google.com - dokumentacja Firebase Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths, Helion 2016 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LI
W
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia informatyczne, 9 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Milczarski | |
Prowadzący grup: | Michał Beczkowski, Piotr Milczarski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena zgodna z regulaminem studiów
Ćwiczenia informatyczne - Ocena zgodna z regulaminem studiów Wykład - Ocena zgodna z regulaminem studiów |
|
Metody dydaktyczne: | Wykład multimedialny Laboratorium - case study |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | Projekt na ćwiczeniach lab. Egzamin - wykład Ocena końcowa średnia arytmetyczna z wykład i Lab. |
|
Treści kształcenia: | Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Łączenie z serwisami, bazami danych i chmurami np. Firebase. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Wizualne Projektowanie (Visual design) i interakcje: Standardowy design Nawigacja (Home button) Notyfikacje Funkcjonalność Pozwolenia Install locations Audio UI i grafika Stany, w których znajduje się aplikacja (odnośnie użytkownika i aplikacji) Kompatybilność, wydajność i stabilność: Stabilność Wydajność SDK Bateria Media Jakość (wizualna) wykonania Bezpieczeństwo: Dane Komponenty apki Sieć Biblioteki WebView Uruchomienie Kryptografia |
|
Literatura: |
Andrzej Stasiewicz, Android. Podstawy tworzenia aplikacji, Helion Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean. Android 2. Tworzenie aplikacji, Helion 2010 developer.android.com -dokumentacja Android firebase.google.com - dokumentacja Firebase |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena zgodna z regulaminem studiów | |
Metody dydaktyczne: | Wykład 1 Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody eksponujące | Pokaz Metody podające | Wykład informacyjny Metody podające | Wykład konwersatoryjny Metody podające | Wykład problemowy Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Metody poszukujące | Metoda problemowa Metody poszukujące | Studium przypadku Metody poszukujące | SWOT Metody poszukujące | Projekt indywidualny Metody poszukujące | Projekt grupowy |
|
Sposoby i kryteria oceniania: | OCENA KOŃCOWA Z PRZEDMIOTU jest ustalana zgodnie z algorytmem: Ocena z formy: "Wykład 1" ocena * 50.00 % + Ocena z formy: "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ocena * 50.00 % Dodatkowe warunki zaliczenia przedmiotu: Brak Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Pytania opisowe - 100.00% Ocena z formy "Wykład 1" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest w oparciu o wyniki nastepujących składników zaliczenia: Przygotowanie do wykonania ćwiczenia - 30.00% Projekt / Studium przypadku - 70.00% Ocena z formy "Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3" ustalana jest na podstawie następującej skali: Poniżej 50.00% - ocena 2 50.00% i więcej - ocena 3 60.00% i więcej - ocena 3,5 70.00% i więcej - ocena 4 80.00% i więcej - ocena 4,5 90.00% i więcej - ocena 5 Dodatkowe warunki zaliczenia formy: Brak |
|
Treści kształcenia: | Wykład 1 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji Laboratorium informatyczne lub pracownia fizyczna 3 Zasady projektowania aplikacji z wykorzystaniem Android App Bundle. Programować z użyciem NFC, czujników (żyroskop, akcelerometr) GPS. Zapoznaje się z wykorzystaniem urządzenia mobilnego do sterowania. Zasady projektowania i testowania aplikacji w systemach mobilnych : Zasady testowania aplikacji |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean. Android 2. Tworzenie aplikacji, Helion 2010 Andrzej Stasiewicz, Android. Podstawy tworzenia aplikacji, Helion developer.android.com -dokumentacja Android firebase.google.com - dokumentacja Firebase Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths, Helion 2016 |
Właścicielem praw autorskich jest UNIWERSYTET ŁÓDZKI.