UNIWERSYTET ŁÓDZKI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji Rejestracja na przedmioty do wyboru w r.ak.14/15 Informatyka I st. 1100-WYB-14/15-ZLI

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Opcje
1100-JJ0ZLI
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot omawia i uczy programowania w Języku Java. Podczas zajęć studenci będą mieli możliwość zapoznać się z obiektowością (abstrakcja, hermetyzacja, dziedziczenie, polimorfizm), zarządzaniem zasobami maszyny wirtualnej oraz mechanizmami jej czyszczenia. Przedstawione będą również informacje o budowie, użyciu i zarządzaniu obiektami w Javie, np: String, Long, itd. Dodatkowo prezentowane będą mechanizmy wyjątków, zarządzania pamięcią oraz podstawowych wzorców projektowych.

Strona przedmiotu
1100-PAIZLI
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest przedstawienie zagadnień związanych z architekturą i tworzeniem dynamicznych aplikacji WWW. Omówione zostaną podstawowe aspekty bezpieczeństwa, optymalizacji i skalowania aplikacji WWW.

Strona przedmiotu
1100-GU0ZLI
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem zajęć jest praktyczne zapoznanie się z problematyką tworzenia i przetwarzania grafiki z wykorzystaniem wybranych pakietów graficznych, pracą z edytorem grafiki rastrowej, tworzeniem i przekształcaniem grafiki wektorowej.

Strona przedmiotu
1100-IU0ZLI
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem zajęć jest przedstawienie zasad projektowania interfejsów użytkownika. Prezentowane są metody i techniki komunikacji człowiek - komputer. Omawiane są wzorce do wykorzystania zarówno w aplikacjach mobilnych i mediach społecznościowych, jak i w aplikacjach internetowych czy programach komputerowych. Laboratoria polegają na przygotowywaniu i zaprezentowaniu autoreferatu z zakresu konkretnej tematyki. Studenci otrzymują od prowadzącego materiały które stanowią podstawę autoreferatu i ćwiczeń. Ponadto, studenci wykonują ćwiczenia dotyczące odpowiednich wzorców projektowych w trakcie laboratorium jak i w samodzielnie w domu. Co więcej implementowane są rozwiązania typowych problemów występujących przy budowaniu interfejsów. Analizie i poprawie poddawane są przykładowe nieprawidłowo skonstruowane interfejsy.

Strona przedmiotu
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2