ostatnia migracja danych: ok. 5 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 86 dni temu |
Szanowni Państwo.
W semestrze letnim 2023/2024 kontynuowana jest możliwość przeprowadzania egzaminów on-line za pomocą platformy Moodle.
Ze względów technicznych dla platformy Moodle Centrum Informatyki UŁ prowadzi wyłącznie rejestr egzaminów końcowych przeprowadzanych on-line w tej aplikacji - tylko na czas zimowej sesji egzaminacyjnej oraz sesji poprawkowej.
Terminarz egzaminów podczas sesji prowadzony jest w celu zachowania optymalnej pracy aplikacji, wówczas monitorujemy ilość uczestników przebywających i logujących się do systemu.
Centrum Informatyki nie prowadzi rejestrów egzaminów przeprowadzanych:
- na platformie Moodle poza okresem sesji egzaminacyjnej - zaliczenia i egzaminy planowane w okresie zajęć dydaktycznych,
- lub prowadzone wyłącznie za pośrednictwem MS Teams lub innej aplikacji.
Zgłoszenia dotyczące planowanych przez Państwa egzaminów on-line na platformie Moodle prosimy przesyłać z wyprzedzeniem (min. tygodniowym) za pośrednictwem platformy zgłoszeniowej HelpDesk https://hd.uni.lodz.pl/ (dodaj Nowe zgłoszenie > Kategoria zgłoszenia: Moodle e-learning > Egzaminy
należy wypełnić wymagane pola niezbędne do rejestracji zgłoszenia).
Centrum Informatyki po weryfikacji dostępności terminu (ze względu na zachowanie optymalnej pracy platformy Moodle ilość uczestników przebywających i logujących się w tym samym czasie musi być ograniczona) wyśle informację zwrotną do zgłaszającego o możliwości przeprowadzenia egzaminu we wskazanym terminie lub poinformuje o konieczności wskazania innego terminu.
UWAGA: Jeżeli zajęcia, z których planowany jest egzamin nie były prowadzone na platformie Moodle, to w pierwszej kolejności egzaminator powinien aktywować kurs z zajęciami i dodać do niego studentów
Instrukcja używania platformy Moodle.
Kalendarz dostępności terminów na przeprowadzenie egzaminów on-line za pośrednictwem platformy Moodle na semestr Zima 2023/2024 jest aktualizowany przez pracowników Centrum Informatyki – Helpdesk.