![]() |
adiunkt w jednostce Wydział Matematyki i Informatyki
|

dr
Anna Loranty
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
dyżur : środa 12.00-13.30 (semestr letni 2024/2025)
kolejne dyżury:
- 26.06.2025 r. - godz. 9.00 - 10.30;
- 03.07.2025 r. - godz. 9.00 - 10.30;
Zainteresowania
funkcje rzeczywiste, topologia.
Koordynowane przedmioty
Z-16/17 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-16/17 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
Z-16/17 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SP) 1100-MM2LNM
Z-16/17 - Zaawansowane możliwości LaTeX-a 1100-LX0ZUM
L-16/17 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SPP) 1100-MM2UNM
L-16/17 - Praktyki z matematyki 2 (SPP) 1100-QM2UNM
L-16/17 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0UNM
L-16/17 - TI w pracy nauczyciela matematyki 1100-TI0LNM
16/17 - Dydaktyka matematyki 1500-P_DM
16/17 - Pracownia dydaktyki matematyki 1500-P_PDM
16/17 - Praktyki w szkole - matematyka 1500-P-PSzM
Z-17/18 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-17/18 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
Z-17/18 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SP) 1100-MM2LNM
L-17/18 - Praktyki z matematyki 2 (SPP) 1100-QM2UNM
L-17/18 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0UNM
L-17/18 - TI w pracy nauczyciela matematyki 1100-TI0LNM
17/18 - Pracownia dydaktyki matematyki 1500-P_PDM
17/18 - Praktyki w szkole - matematyka 1500-P-PSzM
Z-18/19 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-18/19 - Dydaktyka matematyki 1100-DM0LNM
Z-18/19 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SP) 1100-MM2LNM
Z-18/19 - TI w nauczaniu matematyki 1100-TI0UWM
L-18/19 - Praktyki z matematyki 2 (SPP) 1100-QM2UNM
L-18/19 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0UNM
L-18/19 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0ZUM
L-18/19 - TI w pracy nauczyciela matematyki 1100-TI0LNM
Z-19/20 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-19/20 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
Z-19/20 - Metodyka nauczania matematyki 2 (SP) 1100-MM2LNM
Z-19/20 - Podstawy dydaktyki 1100-PD0ZUM
Z-19/20 - Podstawy języka LaTeX 1100-LT0UNM
Z-19/20 - Praktyki z matematyki 1 (SPP) 1100-QM1UNM
Z-19/20 - Praktyki z matematyki 1 (SPP) 1100-QM1ZUM
L-19/20 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI
L-19/20 - Praktyki z matematyki 2 (SPP) 1100-QM2UNM
L-19/20 - Praktyki z matematyki 2 (SPP) 1100-QM2ZUM
L-19/20 - Praktyki z matematyki 3 (SPP) 1100-QM3ZUM
L-19/20 - TI w pracy nauczyciela matematyki 1100-TI0LNM
Z-20/21 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-20/21 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
Z-20/21 - Dydaktyka matematyki 1100-DM0LNM
Z-20/21 - Metodyka nauczania informatyki 1 (SP) 1100-MI1LNM
Z-20/21 - Podstawy języka LaTeX 1100-LT0UNM
Z-20/21 - Praktyki z matematyki 3 (SP) 1100-QM3LNM
Z-20/21 - Technical Writing 1100-TW0UEN
L-20/21 - Dydaktyka przedmiotu nauczania 0700-PED027
L-20/21 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0UOO
L-20/21 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI
L-20/21 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SP) 1100-MM1LNM
L-20/21 - TI w pracy nauczyciela matematyki 1100-TI0LNM
Z-21/22 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-21/22 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
Z-21/22 - Podstawy języka LaTeX 1100-LT0LNM
Z-21/22 - Podstawy języka LaTeX 1100-LT0UNM
Z-21/22 - Projekt zespołowy 1 1100-PZ1LNM
Z-21/22 - Technical Writing 1100-TW0UEN
Z-21/22 - Teoria punktu stałego 1100-TPS0LNM
L-21/22 - Dydaktyka przedmiotu nauczania 0700-PED027
L-21/22 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI
L-21/22 - Elementy teorii miary dla nauczycieli 1100-ETMN0LNM
L-21/22 - Metodyka nauczania matematyki 1 1100-MN1UNM
L-21/22 - Metodyka nauczania matematyki 1 (SP) 1100-MM1LNM
L-21/22 - Popularyzacja matematyki 1100-PU0LNM
L-21/22 - TI w pracy nauczyciela matematyki 1100-TI0LNM
L-21/22 - Wstęp do teorii funkcji 1100-WTF0LNM
Z-22/23 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-22/23 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
L-22/23 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI
L-22/23 - Projekt zespołowy 1100-PZ0UNM
Z-23/24 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-23/24 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
L-23/24 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0UOO
L-23/24 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI
Z-24/25 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH
Z-24/25 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH
Z-24/25 - Podstawy języka LaTeX 1100-LT0LNM
L-24/25 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0UOO
L-24/25 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI
L-24/25 - Metodyka nauczania matematyki 1 1100-MN1UNM
L-24/25 - Projekt zespołowy 1100-PZ0UNM
Z-25/26 - Arkusze kalkulacyjne (M) 1100-AR0WDLM
Prowadzone przedmioty
Z-16/17 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1100-NM0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-16/17 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 3), Ćwiczenia informatyczne (grupa 4), Wykład (grupa 1)
Z-16/17 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
L-16/17 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0UNM:
Wykład (grupa 1)
L-16/17 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki i przedmiotów stowarzyszonych w szkole podstawowej 1100-PM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 3)
Z-17/18 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1100-NM0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-17/18 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 3), Ćwiczenia informatyczne (grupa 4), Ćwiczenia informatyczne (grupa 5)
L-17/18 - Program Uniwersytetu Łódzkiego "Zdolny uczeń - świetny student" 1100-ZU-ŚS:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
L-17/18 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0UNM:
Wykład (grupa 1)
L-17/18 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki i przedmiotów stowarzyszonych w szkole podstawowej 1100-PM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-18/19 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1100-NM0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2)
Z-18/19 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 3)
L-18/19 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0UNM:
Wykład (grupa 1)
L-18/19 - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-PM0ZUM:
Wykład (grupa 1)
Z-19/20 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 3)
L-19/20 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1100-NM0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-19/20 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1 1100-NM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-19/20 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
L-19/20 - Praktyki śródroczne z matematyki w szkole ponadpodstawowej 1 1100-QS1UNM:
Ćwiczenia metodyczne (grupa 1)
L-19/20 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-TK0UNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1)
Z-20/21 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2)
Z-20/21 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2)
Z-20/21 - Seminarium licencjackie 2 (z przygotowaniem do egz.dypl.) 1100-$S2DLM-09:
Seminarium licencjackie (grupa 1)
Z-20/21 - Seminarium magisterskie 2 (z przygotowaniem do egz.mgr) 1100-$S2DUM-07:
Seminarium magisterskie (grupa 3)
L-20/21 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0UOO:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
L-20/21 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2), Wykład (grupa 1)
L-20/21 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-TK0UNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1)
Z-21/22 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 2 1100-NM2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22)
Z-21/22 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0ZIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2)
Z-21/22 - Metodyka nauczania matematyki 2 1100-MN2UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22), Wykład (grupa 1)
Z-21/22 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 321)
Z-21/22 - Seminarium licencjackie 1 (z przygotowaniem do egz.dypl.) 1100-$S1DLM-09:
Seminarium licencjackie (grupa 3)
Z-21/22 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej 1100-TK0LNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 32)
Z-21/22 - Wprowadzenie do analizy matematycznej i algebry 1100-AA0LMM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-21/22 - Edition of Scientific Texts 1100-EX0UEN:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2)
L-21/22 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0UOO:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 21), Ćwiczenia informatyczne (grupa 22)
L-21/22 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2), Ćwiczenia informatyczne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
L-21/22 - Kontrola i ocenianie w procesie edukacji matematycznej 1100-KOEM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 21), Wykład (grupa 1)
L-21/22 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 321)
L-21/22 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-TK0UNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1)
L-21/22 - Wstęp do psychologicznych i pedagogicznych podstaw nauczania matematyki 1100-WP0LNM:
Wykład (grupa 1)
Z-22/23 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 4)
Z-22/23 - Konkursy matematyczne dla uczniów szkół podstawowych 1100-KM0UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-22/23 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0UOO:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2)
L-22/23 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2), Ćwiczenia informatyczne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
L-22/23 - Kontrola i ocenianie w procesie edukacji matematycznej 1100-KOEM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
L-22/23 - Metodyka nauczania matematyki w szkole podstawowej 1 1100-MN1LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 22), Wykład (grupa 1)
L-22/23 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 321)
L-22/23 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 2 1100-PKN0DUM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 21)
L-22/23 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-TK0UNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1)
L-22/23 - Wstęp do psychologicznych i pedagogicznych podstaw nauczania matematyki 1100-WP0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
Z-23/24 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2)
Z-23/24 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 321)
Z-23/24 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej 1100-TK0LNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 32)
L-23/24 - Analiza matematyczna w nauczaniu szkolnym 1 1100-NM1UNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1)
L-23/24 - Kontrola i ocenianie w procesie edukacji matematycznej 1100-KOEM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
L-23/24 - Personalizacja procesu kształcenia nauczycieli 1 1100-PKN0DLM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 321)
L-23/24 - Seminarium licencjackie 2 (z przygotowaniem do egz.dypl.) 1100-$S2DLM-09:
Seminarium licencjackie (grupa 1)
L-23/24 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole ponadpodstawowej 1100-TK0UNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1)
Z-24/25 - Arkusze kalkulacyjne 1100-AR0IIH:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2)
Z-24/25 - TIK w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej 1100-TK0LNM:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 32)
L-24/25 - Edycja tekstów naukowych 1100-EX0ZUI:
Ćwiczenia informatyczne (grupa 1), Ćwiczenia informatyczne (grupa 2), Ćwiczenia informatyczne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
L-24/25 - Kontrola i ocenianie w procesie edukacji matematycznej 1100-KOEM0LNM:
Ćwiczenia konwersatoryjne (grupa 21), Wykład (grupa 1)